That's entirely up to you dear.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:47 schreef Bolkonsky het volgende:
Robinho?
Nee, kunnen we in de Maasstad niet ontvangen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:48 schreef Bolkonsky het volgende:
Heb je ook Eurosport aan staan, mr_a?![]()
Dan moet je beter opletten aangezien ik er veel post.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:49 schreef Tokay het volgende:
Ik weet niets van voetballers, mr_a.![]()
Wel weet ik dat Hiddink laatst een heel jong knaapje mee heeft laten spelen, tegen AC Milan.
Maar dat is niet deze jongeman, zeker?
Goed hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:51 schreef Bolkonsky het volgende:
Anna Enquist.
De vraag is: wíl ik die kennis wel vergaren?quote:
Naast al die andere nuttige kennis die je met RJPvD vergaart?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
De vraag is: wíl ik die kennis wel vergaren?![]()
Het zou je wel sieren. Een van de 10 schoonheden. Een dame met verstand van voetbal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
De vraag is: wíl ik die kennis wel vergaren?![]()
Nou, daar ben ik niet zo zeker van, mr_a.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het zou je wel sieren. Een van de 10 schoonheden. Een dame met verstand van voetbal.
Wat voor mij geldt hoeft niet voor jou te gelden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:01 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik niet zo zeker van, mr_a.
Paolo Bettiniquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:03 schreef Bolkonsky het volgende:
Even een makkelijke tussendoor:
[afbeelding]
Bijnaam: il Grillo (de krekel).![]()
Nee, geen Nederlandse.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Edsillia Rombley?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:18 schreef Z het volgende:
Ceecee Peniston.
Ook niet. Micchien maakt de volgende plaat e.e.a. duidelijk:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Chrystal Waters?
Kijk, nu zit je goed. Shara Nelson is de naam. Voormalig zangeres van Massive Attack en vooral bekend van het nummer 'Unfinished sympathy'. Wereldnummer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:24 schreef Z het volgende:
Zij van Massive Attack?
Nou ja gemaskerd, maar ja dat ben ik, de grote foto ervan staat onder "mijn trauma" in mijn fotoboek, kan je precies zien wat dat masker isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben jij die gemaskerde dame in je ava, BB?
Effe gegluurd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:30 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou ja gemaskerd, maar ja dat ben ik, de grote foto ervan staat onder "mijn trauma" in mijn fotoboek, kan je precies zien wat dat masker is
Goe he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Effe gegluurd.Mooi knip en plak werk!
Geen Oletaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:41 schreef Tokay het volgende:
Oleta Adams?
ook nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Natalie Cole?
Vertaal het in het Engels naar 2 van haar bekendste liedjes...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:55 schreef Bolkonsky het volgende:
Ik kan anders maar bar weinig maken van het hintje.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Gladys Knight?
That's her!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:02 schreef Tokay het volgende:
Patti LaBelle?
Tot later BB!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
That's her!
oke luitjes ik ga ff nieuwe snaren kopen voor mijn gitaar, back in an hour!
Toedels!
Jennifer.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:10 schreef Bimmel het volgende:
Doos van crush....hoe-heet-se-nou-ook-alweer....
Nee, deze leeft nog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Mick Hucknall?
quote:
Wie is dat??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heeft wel wat weg van Brad Dourif.
Een geweldige acteur. Grima Wormtongue uit LOTR en de stem van Chucky.quote:
Die is het dus niet. Mijn meneer zit in de muziek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een geweldige acteur. Grima Wormtongue uit LOTR en de stem van Chucky.
Z, jij kent mijn meneer toch wel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:27 schreef Z het volgende:
Een revenge of the nerds nerd.
Gezien gokken vrij staat....ik zit te denken aan Simply Red Fout gedacht....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:08 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Tot later BB!
[afbeelding]
Geen soullegende.
Bassist van Metallica, ben z'n naam even kwijt ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:08 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Tot later BB!
[afbeelding]
Geen soullegende.
Simply Red (Mick Hucknell) was al gegokt door mr_a.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:32 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Gezien gokken vrij staat....ik zit te denken aan Simply Red
Jason Newsted, voormailge bassist van Metallica.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:33 schreef Z het volgende:
[..]
Bassist van Metallica, ben z'n naam even kwijt ...
Wist niet dat Hucknell z'n echte naam was. Zal het niet meer vergeten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:35 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Simply Red (Mick Hucknell) was al gegokt door mr_a.![]()
Deze meneer zat in een wereldberoemde band, maar verliet die na problemen begin jaren negentig.
Caroline de Bruijn aka Janine Elsschot (gtst)quote:
Maar jij weet toch altijd alles Tokaytjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:46 schreef Tokay het volgende:
Dat is een actrice uit GTST, Caroline de Bruyn.
Erg hè, dat ik dat weet, terwijl ik nooit naar GTST kijk.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:46 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Caroline de Bruijn aka Janine Elsschot (gtst)
Ik ook niet, maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:46 schreef Tokay het volgende:
Dat is een actrice uit GTST, Caroline de Bruyn.
Erg hè, dat ik dat weet, terwijl ik nooit naar GTST kijk.![]()
Túúrrrlijk, Bim.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:48 schreef Bimmel het volgende:
Maar jij weet toch altijd alles Tokaytje
En dat zie jij natuurlijk door de vingers....... aaaaahhhhh,quote:
Mel C, dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Melanie Sumo Spice Chisholm?
Maar Bim toch! Da's apert onjuist!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:51 schreef Bimmel het volgende:
Een ex-kinderen-voor-kinderen sterretje uit Naaaaaaarden![]()
En zij kijkt voetbal met mij mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
En dat zie jij natuurlijk door de vingers....... aaaaahhhhh,dát is pas liefde!
![]()
Sapristi....driewerf verdullemequote:
neupquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Kirk Cameron?
Kijk, dát bedoel ik.quote:
Ach je bent nog steeds lid van verdienste hier hoor!quote:
Dank je! Nu voel ik me helemaal bejaard!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach je bent nog steeds lid van verdienste hier hoor!
Jij durft!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:15 schreef Bolkonsky het volgende:
Ben je van voor 1960, of is dat onbeleefd om te vragen?![]()
Sorry.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dank je! Nu voel ik me helemaal bejaard!![]()
![]()
Ik geloof in je oprechtheid, hoor. Écht waar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:20 schreef Bolkonsky het volgende:
[slijmmodus]O, dat valt toch nog mee![/slijmmodus]
Mooi! Dank je, mr_a!quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:34 schreef Bolkonsky het volgende:
Papa Jackson?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:36 schreef BwennieBren het volgende:
Quincy Jones
Graag gedaan. Ik hou er niet van als dames in de put zitten.quote:
In de buurt. Een heel bekende ontwikkelingseconoom en medebedenker van de millenniumdoelen van de VN. Laatst nog te zien bij Tegenlicht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:50 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, een hoge functionaris bij de UNHCR ofzo? Of bij Artsen zonder Grenzen... Zoiets?
Wij weten vaak dezelfde plaatjes. We zijn toch geen tweeling?quote:
juustem!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Jim Jones?
Idd weten we vaak de zelfde plaatjes maar alleen wat slechterikken,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wij weten vaak dezelfde plaatjes. We zijn toch geen tweeling?
Jij weet meer muzikanten denk ik dan ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:30 schreef pos het volgende:
[..]
Idd weten we vaak de zelfde plaatjes maar alleen wat slechterikken,
TP en een beetje voetbal betreft. Jij weet er meer, r&b en film mensen bv
Ik eis meer voetballers legendarische muzikanten en filmhelden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:30 schreef pos het volgende:
[..]
Idd weten we vaak de zelfde plaatjes maar alleen wat slechterikken,
TP en een beetje voetbal betreft. Jij weet er meer, r&b en film mensen bv
Ja iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:43 schreef BwennieBren het volgende:
Die met die blauwe sweater lijkt wel een liliputter zo te zien aan de benen vergeleken met de anderen....
De nog op te richten band van TH en Wyccie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:45 schreef pos het volgende:
[..]
Ja idd...ik ken geen band met een lilliputter
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Rhapsody?
Nee, amerikaans.quote:
Nee, overdosis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:52 schreef mr_anonimous het volgende:
De zanger heeft zijn brains eruit geknald?
quote:
Dat is Warwick Davis en is dat Wyccie naast hem?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef BwennieBren het volgende:
Laat ik dan maar een plaatje van liliputters tonen:
[afbeelding]
De naam van dat manneke dan
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:11 schreef peaceman het volgende:
Gavin Rosdale & Gwen Stefanie
Hij is idd van Willow en Warwick isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is Warwick Davis en is dat Wyccie naast hem?
Hij zit met hetzelfde dillemma als Tom Cruise. Zijn vrouw is groter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hij is idd van Willow en Warwick is
En of dat wyccie is weeknie hoor....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij zit met hetzelfde dillemma als Tom Cruise. Zijn vrouw is groter.![]()
precies!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Die dame is voor Tong.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:22 schreef peaceman het volgende:
schreuder
Ja...was erg mooi en ontroerend om te zien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:23 schreef mr_anonimous het volgende:
bij de grote knuffelactie voor zijn dochtertje Anouk. Die kanker heeft.
Braziliaan. Zijn beste vriendje heet Bassie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:41 schreef pos het volgende:
Hij is van Inter...verder kom ik even niet
nee hoor maar ik weet niks van voetbal ....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Mooi is dat. Gaan ze allemaal off....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:44 schreef peaceman het volgende:
Adriano
Ja daar heeft Rosenberg ook last vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Topspits, al is ie op dit moment een beetje uit vorm.
Bij Ajax is hij nog niet in vorm geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja daar heeft Rosenberg ook last van![]()
Zo zie je hem misschien liever:quote:
Nee hoor...dank jequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo zie je hem misschien liever:
[afbeelding]
U valt niet op gekleurde mannen of op gespierde mannen?quote:
Ach laat ik het zo zeggen...Ik val niet op Adrianoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
U valt niet op gekleurde mannen of op gespierde mannen?
Ah, jij ziet dus ook niets. Ik dacht al dat ik aan een nieuwe bril toe was.quote:
Speciaal voor BB:quote:
Merci mr_a maar zo te zien is ie ook mijn type niet...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Speciaal voor BB:
[afbeelding]
mijne ook nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:06 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Merci mr_a maar zo te zien is ie ook mijn type niet...
Geeft niks. Ik dacht zal jullie even op een gespierde vent tracteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:06 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Merci mr_a maar zo te zien is ie ook mijn type niet...
eetze !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik dacht zal jullie even op een gespierde vent tracteren.![]()
Ik ga efkes eten. Ik weet niet of ik voor Lost of pas na lost terug kom.
Neuh..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:19 schreef peaceman het volgende:
Misschien houden de dames hier juist van Nerds.... ?
Als ze maar lief zijn en humor hebben dan is het waarschijnlijk wel mijn typequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:19 schreef peaceman het volgende:
Misschien houden de dames hier juist van Nerds.... ?
Hij is leuk Bwenniequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Als ze maar lief zijn en humor hebben dan is het waarschijnlijk wel mijn typeMaar dit vind ik wel een leukertje
[afbeelding]
Oehhh yummy! Moet toch maar meer voetbal gaan kijkenquote:
Aha...dus je vindt hem wel mooi he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:32 schreef peaceman het volgende:
Sorry Pos, maar niemand (op brother en TH na) vind hier Elizaleuk en dat hoor ik dan ook heel vaak... Ben verbitterd...
![]()
quote:
Joh, ik vind Crespo ook maar 'zozo', maar ik zie hem nog altijd liever dan die Elize van je.......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:32 schreef peaceman het volgende:
Sorry Pos, maar niemand (op brother en TH na) vind hier Elizaleuk en dat hoor ik dan ook heel vaak... Ben verbitterd...
![]()
Zal ik dan maar een plaatje voor je doen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:32 schreef peaceman het volgende:
![]()
dat bedoel ik dus Pos...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Joh, ik vind Crespo ook maar 'zozo', maar ik zie hem nog altijd liever dan die Elize van je.......
Welke dan??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij heeft wel een paar leuke liedje gemaakt, maar dat is al weer lang geleden..
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een plaatje voor je doen?
En ook voor mezelf
[afbeelding]
Jij ziet liever Alessandro Nesta, hè?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Joh, ik vind Crespo ook maar 'zozo', maar ik zie hem nog altijd liever dan die Elize van je.......
Dry County, Bad Medicine, You give love a bad name.. die tijd...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:37 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Welke dan??
Goedenavond, trouwens.![]()
Zijn muziek vind ik juist nietsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij heeft wel een paar leuke liedje gemaakt, maar dat is al weer lang geleden..
EN het is elizAquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Inderdaad; toen ze er nog als nichten uitzagen was hum muziek best pruimable.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:40 schreef peaceman het volgende:
Dry County, Bad Medicine, You give love a bad name.. die tijd...![]()
yepquote:
ja zo schrijf je zijn naam juist eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:53 schreef pyl het volgende:
Is dat Tscheu La Ling, Bwennie?
wat leuk...was een leuk type toenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
yep
heb vroeger toen ik nog jong was omgegaan met een Ajaxied
Ben jij er zo één die, als er brand uitbreekt, pertinent weigert te blussen met een 'Ajax' brandblusser ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:57 schreef BwennieBren het volgende:
heb vroeger toen ik nog jong was omgegaan met een Ajaxied
Nee, niet La Ling maar Ton Blanker, de man van Anita van de Dolly Dots. Wat was ik 16, 17 18? Heeeeeeel lang geleden iig...quote:
Nee hoor... maar ik blus het liefst met vodka, oh nee da's lest....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben jij er zo één die, als er brand uitbreekt, pertinent weigert te blussen met een 'Ajax' brandblusser ?
[afbeelding]
Jeetje wat leuk Bwennie...ik ken Ton van vroeger...woonde in de buurt. Bracht me wel eens naar huis nadat we in het buurthuis waren geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee, niet La Ling maar Ton Blanker, de man van Anita van de Dolly Dots. Wat was ik 16, 17 18? Heeeeeeel lang geleden iig...
Woonde je ook in Slotervaart t.o. het ziekenhuis? Ik heb 'm laatst gezien en hij ziet er nog steeds goed uit hoor voor zijn 45 jaar. Hoe heet dat buurthuis dan? Misschien kennen we elkaar wel pos!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:08 schreef pos het volgende:
[..]
Jeetje wat leuk Bwennie...ik ken Ton van vroeger...woonde in de buurt. Bracht me wel eens naar huis nadat we in het buurthuis waren geweest
Mooie jongen toen he?
Nee niet tegenover het ziekenhuis waar Ton woonde maar wel in slotervaart tegenover buurthuis het Ankerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Woonde je ook in Slotervaart t.o. het ziekenhuis? Ik heb 'm laatst gezien en hij ziet er nog steeds goed uit hoor voor zijn 45 jaar. Hoe heet dat buurthuis dan? Misschien kennen we elkaar wel pos!
Nou zeg dat wel! Ken je de Horrocks ook, waren goede vrienden van Ton, woonde in dezelfde flat. We zaten vroeger allemaal aan elkaar vastgegroeid als siamese vierling als het warequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:13 schreef pos het volgende:
[..]
Nee niet tegenover het ziekenhuis waar Ton woonde maar wel in slotervaart tegenover buurthuis het Anker
Dat zou me wat zijn he Bwen
Natuurlijk wie kende de Horrocks nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel! Ken je de Horrocks ook, waren goede vrienden van Ton, woonde in zijn flat. We zaten vroeger allemaal aan elkaar vastgegroeid als siamese vierling zeg maarTon, Paul, Douglas en ikke als enige meid dan
Ach gossie Tonnyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef pos het volgende:
[..]
Natuurlijk wie kende de Horrocks nietVooral Robbie en Ronald ging ik mee om.
Oja voor jou Bwen
[afbeelding]
Ja dat zeg ik ook net tegen mn man...dat de wereld klein is dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ach gossie Tonny![]()
Ja Roontje zie ik nog steeds en met Robbie daar kon ik toch vreselijk mee lachen joh. Grappig dit he pos, wat is de wereld toch eigenlijk klein...
Volgens mij niet. Ik woonde in Osdorp dus ging ik naar de Kwak, de Yes en de Cycloon toentertijd. Maar ik ging veel met hun om dus zat er ook vaak, in Slotervaart dan. Oh ja en in Willem III in west t.o. de kolenkit die tent op het parkeerplein!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:22 schreef pos het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook net tegen mn man...dat de wereld klein is dus
Kwam je ook wel eens in het Anker?
En zeker heel grappig Bwen
Het wordt steeds leuker...ik kwam ook altijd in Kwak en ook veel in Yes en benquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik woonde in Osdorp dus ging ik naar de Kwak, de Yes en de Cycloon toentertijd. Maar ik ging veel met hun om dus zat er ook vaak, in Slotervaart dan.
Ge-wel-dig!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:27 schreef pos het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker...ik kwam ook altijd in Kwak en ook veel in Yes en ben
dus van Slotervaart naar Osdorp verhuist.
Goh..nou Bwen dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:30 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ge-wel-dig!!Ik woonde toen in de Griendstraat in Osdorp t.o. Crematorium Westgaarde. is nu helemaal volgebouwd ik herken het niet meer terug
. Konden we maar even terug naar die tijd he pos?
Ik weet het eigenlijk wel zeker dat we dezelfde mensen kennen uit die tijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef pos het volgende:
[..]
Goh..nou Bwen dat zou leuk zijn
We kennen vast veel de zelfde mensen van vroeger
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef Treinhomo het volgende:
Anita Doth ?
Ja dat moet haast wel...leuk he...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk wel zeker dat we dezelfde mensen kennen uit die tijd
Ik vind het enig... zit net aan mijn dochter alles te vertellen en die zegt: ga afspreken! Doe een reunie! En dan zie ik ons alweer staan dansen in een rijtje in Willem III met onze handtas voor ons op de grondquote:
Van Loïs Lanequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:44 schreef Treinhomo het volgende:
Waarvan zou ik 'r kunnen kennen ?
Nederlandse zangeres, zong met haar zus in een groep die in de verte iets te maken heeft met Supermanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:44 schreef Treinhomo het volgende:
Waarvan zou ik 'r kunnen kennen ?
quote:
En dat isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:46 schreef Treinhomo het volgende:
Monique Klemann ?
Ik ging vroeger veel met de Kleeman-zusjes om. Mo en Suus, altijd lachen met die tweequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:45 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nederlandse zangeres, zong met haar zus in een groep die in de verte iets te maken heeft met Superman
[..]en dan nu haar naam?
Ja geweldig hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik vind het enig... zit net aan mijn dochter alles te vertellen en die zegt: ga afspreken! Doe een reunie! En dan zie ik ons alweer staan dansen in een rijtje in Willem III met onze handtas voor ons op de grond![]()
![]()
Lijken me leuke meiden idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ging vroeger veel met de Kleeman-zusjes om. Mo en Suus, altijd lachen met die twee
fb? ik zal wel dom klinken maar wasdahquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:48 schreef pos het volgende:
[..]
Ja geweldig heKom binnenkort wel in je fb praten, dit stoort misschien mensen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
fb? ik zal wel dom klinken maar wasdahmaar wat het ook is, i'm there!
Lama fotoboek natuurlijk
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Die goeie oude tijd in Juinen in De Hekking-Papierfabriek-buurt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die goeie oude tijd in Juinen in De Hekking-Papierfabriek-buurt.
Goed. Wel een zware week gehad. Hard gewerkt, nu twee daagjes vrij en dan weer zeven dagen aaneen werken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Hoest met onze Scrut trouwens?
geniet maar van je daagjes en het die wankers van het UWV ga ik echt ombrengen binnenkort! Nog steeds niets....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed. Wel een zware week gehad. Hard gewerkt, nu twee daagjes vrij en dan weer zeven dagen aaneen werken.
Met jou gaat het, las ik, lichamelijk altans, ook weer wat beter. Nou nog die lijers van het UWV ombrengen?
Ben nu even een uurtje weg trouwens. Tot later wellicht
geen spook en geen Belindaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef Treinhomo het volgende:
Het spook van de opera ?
Subgokje: Belinda Meuldijk ?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:15 schreef Treinhomo het volgende:
Die van Tita tovenaar ?
quote:
Ga ik ook maar doen denk ik, tot laterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar ik ga ff filmpje kijken, wellicht tot later
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:08 schreef Treinhomo het volgende:
[C&H] Onze blauwe energie stopt, nieuwe mod gezocht!
Niks voor jou, pyl ?![]()
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:35 schreef Tokay het volgende:
Dát zou een bak zijn.
Ik zie de rolverdeling nu al voor me.![]()
Nee, doe maar niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:38 schreef pyl het volgende:
Ik zeg niks.![]()
Dat tekstje van Natalie wemelt trouwens van de taalfouten, viel me op. Ze zal het ook wel te druk hebben.
Je zag het?quote:
Het ís Jan van Beveren!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:51 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt Jan van Beveren wel!
Welke regel?
Ja, en ze zingt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:51 schreef wyccie het volgende:
Natuurlijk zag ik het
Die mevrouw komt me wel bekend voor. Is ze actrice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |