That's entirely up to you dear.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:47 schreef Bolkonsky het volgende:
Robinho?
Nee, kunnen we in de Maasstad niet ontvangen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:48 schreef Bolkonsky het volgende:
Heb je ook Eurosport aan staan, mr_a?![]()
Dan moet je beter opletten aangezien ik er veel post.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:49 schreef Tokay het volgende:
Ik weet niets van voetballers, mr_a.![]()
Wel weet ik dat Hiddink laatst een heel jong knaapje mee heeft laten spelen, tegen AC Milan.
Maar dat is niet deze jongeman, zeker?
Goed hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:51 schreef Bolkonsky het volgende:
Anna Enquist.
De vraag is: wíl ik die kennis wel vergaren?quote:
Naast al die andere nuttige kennis die je met RJPvD vergaart?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
De vraag is: wíl ik die kennis wel vergaren?![]()
Het zou je wel sieren. Een van de 10 schoonheden. Een dame met verstand van voetbal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
De vraag is: wíl ik die kennis wel vergaren?![]()
Nou, daar ben ik niet zo zeker van, mr_a.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het zou je wel sieren. Een van de 10 schoonheden. Een dame met verstand van voetbal.
Wat voor mij geldt hoeft niet voor jou te gelden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:01 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik niet zo zeker van, mr_a.
Paolo Bettiniquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:03 schreef Bolkonsky het volgende:
Even een makkelijke tussendoor:
[afbeelding]
Bijnaam: il Grillo (de krekel).![]()
Nee, geen Nederlandse.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Edsillia Rombley?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:18 schreef Z het volgende:
Ceecee Peniston.
Ook niet. Micchien maakt de volgende plaat e.e.a. duidelijk:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Chrystal Waters?
Kijk, nu zit je goed. Shara Nelson is de naam. Voormalig zangeres van Massive Attack en vooral bekend van het nummer 'Unfinished sympathy'. Wereldnummer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:24 schreef Z het volgende:
Zij van Massive Attack?
Nou ja gemaskerd, maar ja dat ben ik, de grote foto ervan staat onder "mijn trauma" in mijn fotoboek, kan je precies zien wat dat masker isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben jij die gemaskerde dame in je ava, BB?
Effe gegluurd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:30 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou ja gemaskerd, maar ja dat ben ik, de grote foto ervan staat onder "mijn trauma" in mijn fotoboek, kan je precies zien wat dat masker is
Goe he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Effe gegluurd.Mooi knip en plak werk!
Geen Oletaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:41 schreef Tokay het volgende:
Oleta Adams?
ook nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Natalie Cole?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |