Uiteraard! Al werd mij laatst in het Apple Centre in Eindhoven verteld dat het nog maar 2% isquote:Op maandag 14 november 2005 23:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
vergeet niet je 6% korting te claimen he
Da's normaal toch? Anyway, ik zou er even mee naar een Apple Centre gaan en vragen of ze dat kunnen doen. Wees blij dat de HD niet is overleden. Een iPod laten stuiteren is meestal niet het slimste dat je kunt doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een restore gedaan gisteravond ( nee lang niet alle muziek stond op mn HD ). Het probleem is nu veranderd, ik moet hem aan een externe power bron aansluiten ( stopcontact ) zodat hij de firmware kan terugzetten oid.
Leuk is dat als je nooit zo'n ding hebt gekregen. Hij wil dus nu helemaal niet meer aan...
Lenen is een no-way, ik ken mezelf maar al te goed.quote:Op maandag 14 november 2005 22:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Ben je student? Lenen bij de IBG! Ga ik waarschijnlijk volgend jaar ook doen voor een nieuwe iMac
quote:
Gheheh ja dan wordt het lastigquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:11 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Lenen is een no-way, ik ken mezelf maar al te goed.
Jaa zou ik heel erg op prijs stellenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:31 schreef tonks het volgende:
Wil ik best doen hoor. gebruik hem toch nooit (is wel met firewire) als jij hem dan gebruikt en weer terugstuurd
Aan je computer wordtie ook gewoon opgeladen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een restore gedaan gisteravond ( nee lang niet alle muziek stond op mn HD ). Het probleem is nu veranderd, ik moet hem aan een externe power bron aansluiten ( stopcontact ) zodat hij de firmware kan terugzetten oid.
Leuk is dat als je nooit zo'n ding hebt gekregen. Hij wil dus nu helemaal niet meer aan...
jaja iets moeite doen magwel hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jaa zou ik heel erg op prijs stellen. Kan hem makkelijk terugsturen
. En firewire wordt toch wel ondersteunt door deze iPod.
Als je me ff zou willen mailen ( email staat in m'n profiel ) mail ik je vanmiddag ff terug.
![]()
Neequote:Op woensdag 16 november 2005 20:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Aan je computer wordtie ook gewoon opgeladen hoor
Jaquote:
Als ie firmware moet terugzetten wil die niet opladen aan m'n pc.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:17 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
JaOf je hebt hem aan aan een 1.1 poort hangen.
Ja zelfde materiaal.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:23 schreef Tranqualizer het volgende:
die nieuwe ipod video, krast die net zo erg als de ipod nano?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |