quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die foto is van een nano die ze hebben overreden, op de grond hebben gegooid etc etc. Check een van de Tweakers.net nieuwsitems over de krasgevoeligheid van de nano.
Dit is dus een beetje flauw om als 'heftig gebruik' te omschrijven.![]()
Maar goed, ik kan begrijpen dat na het lezen van mijn post je hormonen door je lichaam schoten, je je nano persé moest verdedigen, en dus gelijk op reageerde zonder te RTFT'enquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik zeg dan dus ook dat hij heftig gebruikt is
Maar hij krast waarschijnlijk door het gekozen polycarbonaat, maargoed: hier heb ik totaal geen verstand van.
Uhmquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, ik kan begrijpen dat na het lezen van mijn post je hormonen door je lichaam schoten, je je nano persé moest verdedigen, en dus gelijk op reageerde zonder te RTFT'en
Hij is niet van een flat gegooid.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:49 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, het zal wel aan mij liggen, maar je stelt in je enerlaatste post toch gewoon dat die nano 'heftig' gebruikt is, en vermeldt helemaal niet dat hij van een flat is gegooid en door een auto overreden? Dan is het vreemd dat ik daar een kanttekening bij zet?
Net zo snelquote:Op zondag 6 november 2005 13:28 schreef FokLex het volgende:
Krast een iPod video minder snel dan een Nano?
quote:Op zondag 6 november 2005 13:30 schreef tonks het volgende:
Dat zeggen ze in reviews wel ja
Laat ik het zo zeggen: met die nano hebben ze allerlei dingen gedaan om te kijken of hij na 'extreme omstandigheden' nog steeds werkte (bijv door er een auto overheen te laten rijden). Dan mag je de foto niet gebruiken als voorbeeld voor een 'gebruikte' nano.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:53 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hij is niet van een flat gegooid.
Leg eens uitquote:Op zondag 6 november 2005 13:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
haha, kom je weer met je reviews.
G5 is een type processor, het is de iPod 5G (fifth generation), of de 5th Gen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:18 schreef tonks het volgende:
G5!
Alleen I-Tunes..quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:21 schreef Lu_uK het volgende:
ik heb mijn ipod vandaag terug gehadmooi optijd helemaal nieuw. Ze hebben er zelfs wat nieuwe instellingen in gestopt. Ee appart stukje voor podcast bijv. wel jammer dat ik nu allemaal nieuwe software moet downloden.
Ahh, eindelijk binnen! Wat duurt het altijd lang als je moet wachten. Maar hij is nu up-and-runningquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:39 schreef RiDo78 het volgende:
Ik heb een zwarte nano besteld tezamen met een lederen beschermhoes waarmee ik hem probeer te beschermen tegen krasjes.
Hij wordt als het goed is 9/10 verzonden; dus ik ben benieuwd. :-)
Ja maar doordat ik een nieuwe pc heb en al mijn muziek daar op staat zonder dat er internet op zit kan ik er geen muziek op pleuren want dan moet ik helemaal weer een nieuwe itunes downloaden. Plus de update. En dat heb ik dus niet.quote:
Brand het desnoods op een cd oid.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:51 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Ja maar doordat ik een nieuwe pc heb en al mijn muziek daar op staat zonder dat er internet op zit kan ik er geen muziek op pleuren want dan moet ik helemaal weer een nieuwe itunes downloaden. Plus de update. En dat heb ik dus niet.
ja maar nu zit ik dus op een andere pc.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:07 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt nu toch een verbinding?
Download iTunes en zet het op je nieuwe PC
hier: iPod vs iRiver. #7quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:35 schreef Lu_uK het volgende:
trouwens, ipod is echt kut. Maargoed ik heb em nu al 3 kwart jaar. Waar is dat topic ipod vs iriver?
Een product kan tegenwoordig niet meer tegenvallen? En is het nou zo moeilijk om mensen in hun waarde te laten?quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:44 schreef tonks het volgende:
Weer zo'n retard die niet weet wat hij koopt.
Okee, misschien bedoelde ik niet 'retard' persee, maar ik snap niet hoe mensen tegenwoordig producten kopen.. ik bedoel het is 300 euro.. dan doe je toch wel een beetje research. als je leest dan weet je dat ze snel krassen, en je weet dat het persee met iTunes moet.. en dan probeer je iTunes toch al vast..? lijkt mij.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een product kan tegenwoordig niet meer tegenvallen? En is het nou zo moeilijk om mensen in hun waarde te laten?
ik gebruik gewoon winamp hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Okee, misschien bedoelde ik niet 'retard' persee, maar ik snap niet hoe mensen tegenwoordig producten kopen.. ik bedoel het is 300 euro.. dan doe je toch wel een beetje research. als je leest dan weet je dat ze snel krassen, en je weet dat het persee met iTunes moet.. en dan probeer je iTunes toch al vast..? lijkt mij.
Als je dan achteraf gaan huilen dan ben je gewoon dom bezig geweest, vind ik dan.
Mensen gaan simpelweg met de horde mee. En de kritiek is een beetje niet goed over nagedacht, geef ik meteen toe. Bijna alles gaat krassen. En hij had idd itunes kunnen uitproberen. Maar dan nog, producten kunnen tegenvallen. Heb zelf nog altijd spijt van mijn Nokia 3230. Ik wist wat het kon, heb er ook ff mee gespeeld.. Maar dan toch heb ik er spijt van..quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Okee, misschien bedoelde ik niet 'retard' persee, maar ik snap niet hoe mensen tegenwoordig producten kopen.. ik bedoel het is 300 euro.. dan doe je toch wel een beetje research. als je leest dan weet je dat ze snel krassen, en je weet dat het persee met iTunes moet.. en dan probeer je iTunes toch al vast..? lijkt mij.
Als je dan achteraf gaan huilen dan ben je gewoon dom bezig geweest, vind ik dan.
ik heb :quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:03 schreef tonks het volgende:
[..]
podcast zit er pas sinds kort bij. toen ik mijn ipod kocht was er nog geen podcastquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:59 schreef tonks het volgende:
iTunes is na mijn mening 1 van de fijnste programma's om muziek mee af te spelen (en podcasts te downloaden en liedjes op je iPod te zetten)
Oja wat een NON argumenten trouwens, als je het niks vind had je het niet moeten kopen.
vanaf maartquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:12 schreef tonks het volgende:
Over welke mini heb jij het eigenlijk, iRiver bestaat al sowieso veel langer dan de iPod mini, en als jij die van jou pas 3 kwart jaar hebt dan heb je volgens mij een 2G of nog net een 1G (dan heb je geen een oude). en toen ik mijn mini kocht in januari was dat volgens mij, toen waren er ook al zat alternatieven (zoals de iRiver serie de philips spelers en de sony spelers en de zen micro)
//edit misschien beetje verkeerd gelezen, ik weet niet of je hem 3/4 jaar hebt of langer.
Nou, dus er waren wel alternatieven, en heb jij nu de 1e generatie of de 2e generatie mini? en podcasten bestaat al weer langer dan een jaarquote:
altijd weer fijn zo'n ipodbasher, zijn ze niet aan het overdrijven dan gaan ze wel hun "argumenten" herhalen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:46 schreef Lu_uK het volgende:
ja dat mag ik niet in dit topic posten geloof ik:
- itunes is kut
- mijn ipod ging kapot na 3 kwart jaar
- er zit geen uitgang in waardoor je hem niet in alle pc kan steken
- ik heb al 2 paar oortjes kapot gemaakt
- itunes is KUT
- iedereen heeft een ipod
- ik ken niemand die de ipod langer dan een half jaar heeft die noit problemen heeft gehad
+ ze hebben wel een goeie service
owjah en alles is duur. Je krijgt er niet eens een stekker bij
iedereen heeft een windows pcquote:- iedereen heeft een ipod
als jij 2 paar oortjes kapot maakt, is dat dan de fout van apple of van jezelf?quote:- ik heb al 2 paar oortjes kapot gemaakt
ik wel!quote:- ik ken niemand die de ipod langer dan een half jaar heeft die noit problemen heeft gehad
Eensch.... Maar met: http://www.mlipod.com/index.php?page=home gebruik je gewoon Winamp om je Ipod te besturen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:46 schreef Lu_uK het volgende:
- itunes is kut
Liever een kleine ipod met 1 gestandaariseerde aansluiting dan een kast met 300 aansluitingen. Als ik hem op een PC aan wil sluiten gebruik ik wel een USB-kabeltje.quote:- er zit geen uitgang in waardoor je hem niet in alle pc kan steken
Je kunt elk setje oordopjes of elke koptelefoon op dat ding aansluiten. Dus als jij vind dat die oordoppies zo snel stuk gaan ben je niet slim geweest om een nieuw setje aan te schaffen.quote:ik heb al 2 paar oortjes kapot gemaakt
Winamp NIET.quote:- itunes is KUT
verwend nest!quote:- iedereen heeftwil een ipod
Heb je ook niet nodig... hij laadt al op aan de USB-poort. Bij mij doet ie dat zelfs als de PC uit staat. (Powered USB-switch). Dus ik kom thuis, knal de Ipod in z'n dock en als ik weer weg ga trek ik m er opgeladen en al weer uit.quote:owjah en alles is duur. Je krijgt er niet eens een stekker bij
Als je zo met je oordopjes omgaat dan sloop je ze welquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:33 schreef Lu_uK het volgende:
mijn oordopjes zijn kapot
Ik weet de rede gelukkig want het is bij de aansluiting en dat komt doordat ik de oortjes altijd om mn ipod wikkel en dan gaat et kapot.
Maar ik wil nu wel nieuwe!! die kan je toch op de site gewoon opgestuurd krijgen als je nog binnen de garantie zit?
Heeft iemand daar een link van? ik kan het niet vinden.
quote:Britse artsen waarschuwen voor iPod-duim
Uitgegeven: 12 november 2005 13:16
Laatst gewijzigd: 12 november 2005 18:09
LONDEN - Na de muisarm en de tenniselleboog is er dan nu de iPod-duim. De gebruiker van die populaire mp3-speler bedient het apparaat met een soort wieltje. "Die zeer onnatuurlijke beweging kan het gewricht beschadigen", aldus een woordvoerder van de Britse vereniging van chiropractors.
De beroepsgroep waarschuwt voor chronische klachten aan duim, polsgewricht en elleboog. Om de schade te beperken zouden gebruikers het apparaat afwisselend met de linker- en rechterhand moeten bedienen.
Bron? En wat wil je hier mee zeggen?quote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Valt me altijd op dat Windowsende iPod bezitters veel meer problemen hebben met hun iPod dan Macende iPod bezitters
Een USB kabel, oordopjes en een hoesje. De dock, de AV-kabel, de adapter en de remote moet je er los bijkopen.quote:Anyway. Ik zit er aan te denken om over een paar maanden weer een grote iPod aan te schaffen. Merk toch wel dat een Shuffle niet genoeg is
Wat zit er allemaal in de doos? Wat krijg je allemaal bij een iPod Video? Universal Dock zit er zeker niet bij he?
Eigen ervaring. Probeerde er niet zoveel mee te zeggen eigenlijk. Allleen dat ze toch echt eens moeten werken aan meer dan alleen die FAT32 ondersteuning en dergelijke...quote:Op zondag 13 november 2005 23:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bron? En wat wil je hier mee zeggen?
[..]
Bummerquote:Een USB kabel, oordopjes en een hoesje. De dock, de AV-kabel, de adapter en de remote moet je er los bijkopen.
Johquote:Op maandag 14 november 2005 11:00 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet geen 2.0 hub te nemen!
heb het ook over de nanoquote:Op maandag 14 november 2005 20:14 schreef de_sapje het volgende:
krasjes zijn onzin, heb zo'n 5G en geen krasje te bedenken (gebruik geen hoesje)
"krasprobleem" is precies hetzelfde (enige uiterlijke verschil van 5G met nano is vorm en formaat)quote:
Ik kocht hem voor 309, ik mag blij zijn als ik de helft ervoor terug krijg. En dan is een afschrijving van 150 euro heel wat voor iemand zonder inkomen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:28 schreef Rock-shocker het volgende:
Die verkope. Dan ben je alweer een aardig eind op weg. Vraag is of je het ervoor over hebt natuurlijk
vergeet niet je 6% korting te claimen hequote:Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Weet ik. Maar dan is lenen bij de IBG nog het minst dom
Uiteraard! Al werd mij laatst in het Apple Centre in Eindhoven verteld dat het nog maar 2% isquote:Op maandag 14 november 2005 23:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
vergeet niet je 6% korting te claimen he
Da's normaal toch? Anyway, ik zou er even mee naar een Apple Centre gaan en vragen of ze dat kunnen doen. Wees blij dat de HD niet is overleden. Een iPod laten stuiteren is meestal niet het slimste dat je kunt doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een restore gedaan gisteravond ( nee lang niet alle muziek stond op mn HD ). Het probleem is nu veranderd, ik moet hem aan een externe power bron aansluiten ( stopcontact ) zodat hij de firmware kan terugzetten oid.
Leuk is dat als je nooit zo'n ding hebt gekregen. Hij wil dus nu helemaal niet meer aan...
Lenen is een no-way, ik ken mezelf maar al te goed.quote:Op maandag 14 november 2005 22:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Ben je student? Lenen bij de IBG! Ga ik waarschijnlijk volgend jaar ook doen voor een nieuwe iMac
quote:
Gheheh ja dan wordt het lastigquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:11 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Lenen is een no-way, ik ken mezelf maar al te goed.
Jaa zou ik heel erg op prijs stellenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:31 schreef tonks het volgende:
Wil ik best doen hoor. gebruik hem toch nooit (is wel met firewire) als jij hem dan gebruikt en weer terugstuurd
Aan je computer wordtie ook gewoon opgeladen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een restore gedaan gisteravond ( nee lang niet alle muziek stond op mn HD ). Het probleem is nu veranderd, ik moet hem aan een externe power bron aansluiten ( stopcontact ) zodat hij de firmware kan terugzetten oid.
Leuk is dat als je nooit zo'n ding hebt gekregen. Hij wil dus nu helemaal niet meer aan...
jaja iets moeite doen magwel hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jaa zou ik heel erg op prijs stellen. Kan hem makkelijk terugsturen
. En firewire wordt toch wel ondersteunt door deze iPod.
Als je me ff zou willen mailen ( email staat in m'n profiel ) mail ik je vanmiddag ff terug.
![]()
Neequote:Op woensdag 16 november 2005 20:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Aan je computer wordtie ook gewoon opgeladen hoor
Jaquote:
Als ie firmware moet terugzetten wil die niet opladen aan m'n pc.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:17 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
JaOf je hebt hem aan aan een 1.1 poort hangen.
Ja zelfde materiaal.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:23 schreef Tranqualizer het volgende:
die nieuwe ipod video, krast die net zo erg als de ipod nano?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |