abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31988744
ik vindt de nano dermate klein datie eigenlijk neit meer handig is ik zou voor de mini gaan
pi_31989398
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 22:48 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Die foto is van een nano die ze hebben overreden, op de grond hebben gegooid etc etc. Check een van de Tweakers.net nieuwsitems over de krasgevoeligheid van de nano.

Dit is dus een beetje flauw om als 'heftig gebruik' te omschrijven.
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik zeg dan dus ook dat hij heftig gebruikt is

Maar hij krast waarschijnlijk door het gekozen polycarbonaat, maargoed: hier heb ik totaal geen verstand van.
Maar goed, ik kan begrijpen dat na het lezen van mijn post je hormonen door je lichaam schoten, je je nano persé moest verdedigen, en dus gelijk op reageerde zonder te RTFT'en
pi_31995848
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:57 schreef Geqxon het volgende:

[..]

[..]

Maar goed, ik kan begrijpen dat na het lezen van mijn post je hormonen door je lichaam schoten, je je nano persé moest verdedigen, en dus gelijk op reageerde zonder te RTFT'en
Uhm , het zal wel aan mij liggen, maar je stelt in je enerlaatste post toch gewoon dat die nano 'heftig' gebruikt is, en vermeldt helemaal niet dat hij van een flat is gegooid en door een auto overreden? Dan is het vreemd dat ik daar een kanttekening bij zet?
pi_31995994
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:49 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Uhm , het zal wel aan mij liggen, maar je stelt in je enerlaatste post toch gewoon dat die nano 'heftig' gebruikt is, en vermeldt helemaal niet dat hij van een flat is gegooid en door een auto overreden? Dan is het vreemd dat ik daar een kanttekening bij zet?
Hij is niet van een flat gegooid.
pi_31997395
Ik heb een zwarte nano besteld tezamen met een lederen beschermhoes waarmee ik hem probeer te beschermen tegen krasjes.

Hij wordt als het goed is 9/10 verzonden; dus ik ben benieuwd. :-)
Don't hurry, be crappy!
pi_32022023
Krast een iPod video minder snel dan een Nano?
pi_32022055
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:28 schreef FokLex het volgende:
Krast een iPod video minder snel dan een Nano?
Net zo snel
pi_32022069
Dat zeggen ze in reviews wel ja
pi_32022126
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:30 schreef tonks het volgende:
Dat zeggen ze in reviews wel ja
haha, kom je weer met je reviews.
pi_32026632
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:53 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Hij is niet van een flat gegooid.
Laat ik het zo zeggen: met die nano hebben ze allerlei dingen gedaan om te kijken of hij na 'extreme omstandigheden' nog steeds werkte (bijv door er een auto overheen te laten rijden). Dan mag je de foto niet gebruiken als voorbeeld voor een 'gebruikte' nano.
pi_32026660
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:33 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

haha, kom je weer met je reviews.
Leg eens uit .
  maandag 7 november 2005 @ 16:12:17 #112
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32059801
GVD, ik probeer de hele tijd en dir toe te voegen aan de bibliotheek en hij neemt maar 2 nummers van de 14 mee. Ik snap er nix van, het zijn gewoon goede mp3's en toch zet itunes er maar 2 over, ook als ik de hele map selecteer, losse nrs pakken werkt ook niet.

Itunes doet alsof hij ze overzet , maar ik kan ze nergens vinden in m'n library,

Iemand die dit snapt
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 9 november 2005 @ 21:42:55 #113
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_32129629
Eindelijk heb ik een iPod besteld

En gelijk goed een 60GB video.

tot over 5 dagen
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_32175358
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:18 schreef tonks het volgende:
G5!
G5 is een type processor, het is de iPod 5G (fifth generation), of de 5th Gen.
pi_32175381
Generatie 5
pi_32176484
ipod vijfde generatie
pi_32183929
ik heb mijn ipod vandaag terug gehad mooi optijd helemaal nieuw. Ze hebben er zelfs wat nieuwe instellingen in gestopt. Ee appart stukje voor podcast bijv. wel jammer dat ik nu allemaal nieuwe software moet downloden.
  Redactie Games vrijdag 11 november 2005 @ 17:45:13 #118
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32184596
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:21 schreef Lu_uK het volgende:
ik heb mijn ipod vandaag terug gehad mooi optijd helemaal nieuw. Ze hebben er zelfs wat nieuwe instellingen in gestopt. Ee appart stukje voor podcast bijv. wel jammer dat ik nu allemaal nieuwe software moet downloden.
Alleen I-Tunes..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_32186187
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:39 schreef RiDo78 het volgende:
Ik heb een zwarte nano besteld tezamen met een lederen beschermhoes waarmee ik hem probeer te beschermen tegen krasjes.

Hij wordt als het goed is 9/10 verzonden; dus ik ben benieuwd. :-)
Ahh, eindelijk binnen! Wat duurt het altijd lang als je moet wachten. Maar hij is nu up-and-running
Don't hurry, be crappy!
pi_32195661
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:45 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Alleen I-Tunes..
Ja maar doordat ik een nieuwe pc heb en al mijn muziek daar op staat zonder dat er internet op zit kan ik er geen muziek op pleuren want dan moet ik helemaal weer een nieuwe itunes downloaden. Plus de update. En dat heb ik dus niet.
pi_32196008
Je hebt nu toch een verbinding?

Download iTunes en zet het op je nieuwe PC
pi_32199353
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:51 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

Ja maar doordat ik een nieuwe pc heb en al mijn muziek daar op staat zonder dat er internet op zit kan ik er geen muziek op pleuren want dan moet ik helemaal weer een nieuwe itunes downloaden. Plus de update. En dat heb ik dus niet.
Brand het desnoods op een cd oid.
pi_32201690
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 01:07 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt nu toch een verbinding?

Download iTunes en zet het op je nieuwe PC
ja maar nu zit ik dus op een andere pc.
En ik ga niet 1000 nummers op een cd branden.
pi_32201741
mijn oordopjes zijn kapot
Ik weet de rede gelukkig want het is bij de aansluiting en dat komt doordat ik de oortjes altijd om mn ipod wikkel en dan gaat et kapot.
Maar ik wil nu wel nieuwe!! die kan je toch op de site gewoon opgestuurd krijgen als je nog binnen de garantie zit?
Heeft iemand daar een link van? ik kan het niet vinden.
pi_32201765
trouwens, ipod is echt kut. Maargoed ik heb em nu al 3 kwart jaar. Waar is dat topic ipod vs iriver?
pi_32201925
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:35 schreef Lu_uK het volgende:
trouwens, ipod is echt kut. Maargoed ik heb em nu al 3 kwart jaar. Waar is dat topic ipod vs iriver?
hier: iPod vs iRiver. #7
waarom is ipod kut?
pi_32201950
Weer zo'n retard die niet weet wat hij koopt .
pi_32202003
ja dat mag ik niet in dit topic posten geloof ik:

- itunes is kut
- mijn ipod ging kapot na 3 kwart jaar
- er zit geen uitgang in waardoor je hem niet in alle pc kan steken
- ik heb al 2 paar oortjes kapot gemaakt
- itunes is KUT
- iedereen heeft een ipod
- ik ken niemand die de ipod langer dan een half jaar heeft die noit problemen heeft gehad
+ ze hebben wel een goeie service

owjah en alles is duur. Je krijgt er niet eens een stekker bij

[ Bericht 14% gewijzigd door Lu_uK op 12-11-2005 12:54:38 ]
pi_32202239
heeft niemand het linkje waarmee ik even oordopjes kan bestellen?
pi_32202315
iTunes is na mijn mening 1 van de fijnste programma's om muziek mee af te spelen (en podcasts te downloaden en liedjes op je iPod te zetten)

Oja wat een NON argumenten trouwens, als je het niks vind had je het niet moeten kopen.
  zaterdag 12 november 2005 @ 13:02:01 #131
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32202388
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:44 schreef tonks het volgende:
Weer zo'n retard die niet weet wat hij koopt .
Een product kan tegenwoordig niet meer tegenvallen? En is het nou zo moeilijk om mensen in hun waarde te laten?
pi_32202430
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:02 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Een product kan tegenwoordig niet meer tegenvallen? En is het nou zo moeilijk om mensen in hun waarde te laten?
Okee, misschien bedoelde ik niet 'retard' persee, maar ik snap niet hoe mensen tegenwoordig producten kopen.. ik bedoel het is 300 euro.. dan doe je toch wel een beetje research. als je leest dan weet je dat ze snel krassen, en je weet dat het persee met iTunes moet.. en dan probeer je iTunes toch al vast..? lijkt mij.

Als je dan achteraf gaan huilen dan ben je gewoon dom bezig geweest, vind ik dan.
  zaterdag 12 november 2005 @ 13:04:38 #133
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32202458
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:03 schreef tonks het volgende:

[..]

Okee, misschien bedoelde ik niet 'retard' persee, maar ik snap niet hoe mensen tegenwoordig producten kopen.. ik bedoel het is 300 euro.. dan doe je toch wel een beetje research. als je leest dan weet je dat ze snel krassen, en je weet dat het persee met iTunes moet.. en dan probeer je iTunes toch al vast..? lijkt mij.

Als je dan achteraf gaan huilen dan ben je gewoon dom bezig geweest, vind ik dan.
ik gebruik gewoon winamp hoor
niks iTunes
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 12 november 2005 @ 13:07:04 #134
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32202528
quote:

[..]

Mensen gaan simpelweg met de horde mee. En de kritiek is een beetje niet goed over nagedacht, geef ik meteen toe. Bijna alles gaat krassen. En hij had idd itunes kunnen uitproberen. Maar dan nog, producten kunnen tegenvallen. Heb zelf nog altijd spijt van mijn Nokia 3230. Ik wist wat het kon, heb er ook ff mee gespeeld.. Maar dan toch heb ik er spijt van..

Deze reactie is trouwens stukken beter, je kan het wel
pi_32202596
quote:

[..]

ik heb :
- ipod mini (geen krassen)
- alle andere merken hadden nog niks mini of waren nog niet bekend
- iriver kende ik nog niet (als dat er al was)
- mini was 199 euro
- ipod mini bestond ook pas net
- er zijn genoeg mensen die het niet met jou eens zijn en precies het tegen overgestelde denken en beweren dat itunes pervect is
- het was een kado

pi_32202649
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:59 schreef tonks het volgende:
iTunes is na mijn mening 1 van de fijnste programma's om muziek mee af te spelen (en podcasts te downloaden en liedjes op je iPod te zetten)

Oja wat een NON argumenten trouwens, als je het niks vind had je het niet moeten kopen.
podcast zit er pas sinds kort bij. toen ik mijn ipod kocht was er nog geen podcast
pi_32202664
Over welke mini heb jij het eigenlijk, iRiver bestaat al sowieso veel langer dan de iPod mini, en als jij die van jou pas 3 kwart jaar hebt dan heb je volgens mij een 2G of nog net een 1G (dan heb je geen een oude). en toen ik mijn mini kocht in januari was dat volgens mij, toen waren er ook al zat alternatieven (zoals de iRiver serie de philips spelers en de sony spelers en de zen micro)

//edit misschien beetje verkeerd gelezen, ik weet niet of je hem 3/4 jaar hebt of langer.
pi_32202729
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:12 schreef tonks het volgende:
Over welke mini heb jij het eigenlijk, iRiver bestaat al sowieso veel langer dan de iPod mini, en als jij die van jou pas 3 kwart jaar hebt dan heb je volgens mij een 2G of nog net een 1G (dan heb je geen een oude). en toen ik mijn mini kocht in januari was dat volgens mij, toen waren er ook al zat alternatieven (zoals de iRiver serie de philips spelers en de sony spelers en de zen micro)

//edit misschien beetje verkeerd gelezen, ik weet niet of je hem 3/4 jaar hebt of langer.
vanaf maart
pi_32202819
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:14 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

vanaf maart
Nou, dus er waren wel alternatieven, en heb jij nu de 1e generatie of de 2e generatie mini? en podcasten bestaat al weer langer dan een jaar .
pi_32202878
naja het komt er op neer dat ik het pas zo lang ken
pi_32207118
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:46 schreef Lu_uK het volgende:
ja dat mag ik niet in dit topic posten geloof ik:

- itunes is kut
- mijn ipod ging kapot na 3 kwart jaar
- itunes is KUT
- ik ken niemand die de ipod langer dan een half jaar heeft die noit problemen heeft gehad
+ ze hebben wel een goeie service

altijd weer fijn zo'n ipodbasher, zijn ze niet aan het overdrijven dan gaan ze wel hun "argumenten" herhalen.
quote:
iedereen heeft een windows pc
nee serieus, wat een KUTargument. echt, het is niet erg dat veel mensen een ipod hebben. je hoeft je eigen identiteit niet te bewijzen met een mp3-speler. je loopt heus niet met de massa mee.
quote:
als jij 2 paar oortjes kapot maakt, is dat dan de fout van apple of van jezelf?
quote:
ik wel! (wat zijn jouw argumenten toch makkelijk te weerleggen. )
pi_32209151
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:46 schreef Lu_uK het volgende:
- itunes is kut
Eensch.... Maar met: http://www.mlipod.com/index.php?page=home gebruik je gewoon Winamp om je Ipod te besturen.
quote:
Liever een kleine ipod met 1 gestandaariseerde aansluiting dan een kast met 300 aansluitingen. Als ik hem op een PC aan wil sluiten gebruik ik wel een USB-kabeltje.
quote:
ik heb al 2 paar oortjes kapot gemaakt
Je kunt elk setje oordopjes of elke koptelefoon op dat ding aansluiten. Dus als jij vind dat die oordoppies zo snel stuk gaan ben je niet slim geweest om een nieuw setje aan te schaffen.
quote:
- itunes is KUT
Winamp NIET.
quote:
- iedereen heeftwil een ipod
verwend nest!
quote:
Heb je ook niet nodig... hij laadt al op aan de USB-poort. Bij mij doet ie dat zelfs als de PC uit staat. (Powered USB-switch). Dus ik kom thuis, knal de Ipod in z'n dock en als ik weer weg ga trek ik m er opgeladen en al weer uit.
Don't hurry, be crappy!
pi_32221969
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:33 schreef Lu_uK het volgende:
mijn oordopjes zijn kapot
Ik weet de rede gelukkig want het is bij de aansluiting en dat komt doordat ik de oortjes altijd om mn ipod wikkel en dan gaat et kapot.
Maar ik wil nu wel nieuwe!! die kan je toch op de site gewoon opgestuurd krijgen als je nog binnen de garantie zit?
Heeft iemand daar een link van? ik kan het niet vinden.
Als je zo met je oordopjes omgaat dan sloop je ze wel Ik wikkel mijn dopjes ook altijd om mijn discman ( ) heen, en die zijn van Sony maar reageren er na een tijdje ook niet meer zo goed op

Oja, linkie:
http://depot.info.apple.com/ipod/

Denk ik hoor.
Tap tap tap
  Redactie Games zondag 13 november 2005 @ 14:39:12 #144
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32231382
quote:
Britse artsen waarschuwen voor iPod-duim

Uitgegeven: 12 november 2005 13:16
Laatst gewijzigd: 12 november 2005 18:09
LONDEN - Na de muisarm en de tenniselleboog is er dan nu de iPod-duim. De gebruiker van die populaire mp3-speler bedient het apparaat met een soort wieltje. "Die zeer onnatuurlijke beweging kan het gewricht beschadigen", aldus een woordvoerder van de Britse vereniging van chiropractors.

De beroepsgroep waarschuwt voor chronische klachten aan duim, polsgewricht en elleboog. Om de schade te beperken zouden gebruikers het apparaat afwisselend met de linker- en rechterhand moeten bedienen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_32231834
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

iPod vs iRiver. #7

zondag 13 november 2005 @ 19:36:09 #146
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32239351
Valt me altijd op dat Windowsende iPod bezitters veel meer problemen hebben met hun iPod dan Macende iPod bezitters

Anyway. Ik zit er aan te denken om over een paar maanden weer een grote iPod aan te schaffen. Merk toch wel dat een Shuffle niet genoeg is

Wat zit er allemaal in de doos? Wat krijg je allemaal bij een iPod Video? Universal Dock zit er zeker niet bij he?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_32246262
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Valt me altijd op dat Windowsende iPod bezitters veel meer problemen hebben met hun iPod dan Macende iPod bezitters
Bron? En wat wil je hier mee zeggen?
quote:
Anyway. Ik zit er aan te denken om over een paar maanden weer een grote iPod aan te schaffen. Merk toch wel dat een Shuffle niet genoeg is
Wat zit er allemaal in de doos? Wat krijg je allemaal bij een iPod Video? Universal Dock zit er zeker niet bij he?
Een USB kabel, oordopjes en een hoesje. De dock, de AV-kabel, de adapter en de remote moet je er los bijkopen.
  maandag 14 november 2005 @ 00:35:59 #148
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32247978
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:13 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Bron? En wat wil je hier mee zeggen?
[..]
Eigen ervaring. Probeerde er niet zoveel mee te zeggen eigenlijk. Allleen dat ze toch echt eens moeten werken aan meer dan alleen die FAT32 ondersteuning en dergelijke...
quote:
Een USB kabel, oordopjes en een hoesje. De dock, de AV-kabel, de adapter en de remote moet je er los bijkopen.
Bummer
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_32248263
Nog even de prijzen:
Apple iPod dock: ¤39,00 (puur de dock, geen kabels)
Apple iPod AV Cable: ¤19,00
USB-lichtnetadapter: ¤29,00 (zonder kabels, alleen wat je in het stopcontact steekt)
Remote: +/- ¤29,00 (weet ik helaas niet zeker)
----------------+
¤116

maandag 14 november 2005 @ 09:59:37 #150
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32252071
Naja daarvan koop ik dan toch alleen maar het dock. Maar ik vind het ook ERG jammer dat Apple FireWire heeft gedropt bij de iPod... Die poort heb ik nou bijna voor niets op mijn iBook zitten (totdat ik natuurlijk een externe schijf koop, want die heb ik echt wel nodig
pi_32252383
O je kan nog steeds opladen via firewire
  maandag 14 november 2005 @ 10:35:24 #152
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32252736
En muziek overzetten?
pi_32252874
Opladen wel ? mooi.

Muziek niet.
  maandag 14 november 2005 @ 10:57:52 #154
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32253199
Kenker

Naja die USB hub moet er dan ook maar binnenkort komen
pi_32253250
Vergeet geen 2.0 hub te nemen!

En vergeet ook niet dat er ook 2.0 op je computer moet zitten

maandag 14 november 2005 @ 11:08:52 #156
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32253426
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:00 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet geen 2.0 hub te nemen!
Joh

En die 2.0 zit wel op mijn lap hoor
pi_32264732
zit nog te twijfelen over een Nano en een iPod mini

iPod mini heeft een veel groter opslagcapaciteit van 4gb op zich teveel voor mij, maar belangrijkste aan de mini vind ik de de verscheidene kleuren en de behuizing van aluminium.

Nano heeft welliswaar een veel kleinere opslagcapaciteit voor hetzelfde geld 2gb (opzich ruim genoeg voor mij, want mijn muzieklijst bestaat maar uit 500mb moenteel), maar heeft wel vele voordelen ten opzichte van de mini o.a.:
-kleurenscherm
-ongelooflijk kleine formaat
-nieuwste gadget
maar een groot nadeel vind ik de krasgevoeligheid, dat is ook de voornaamste reden dat ik nog twijfel tussen een mini en een nano?

iemand suggesties?
pi_32264818
Nano met een hoesje?
pi_32265203
vind een hoesje eigenlijk zo somber staan
  maandag 14 november 2005 @ 18:47:10 #160
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32265312
Krasjes boeien mij niet, dat hoort juist bij het gebruik. En iedereen die er een koopt en er over zeurt is zo
Feyenoord!!! * Barça
pi_32267888
krasjes zijn onzin, heb zo'n 5G en geen krasje te bedenken (gebruik geen hoesje)
pi_32269009
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:14 schreef de_sapje het volgende:
krasjes zijn onzin, heb zo'n 5G en geen krasje te bedenken (gebruik geen hoesje)
heb het ook over de nano
pi_32270452
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:53 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

heb het ook over de nano
"krasprobleem" is precies hetzelfde (enige uiterlijke verschil van 5G met nano is vorm en formaat)
pi_32270904
http://myinfo.apple.com/c(...)xKeIksMClBeM/4.0.5.5
Wat moet je bij postcode invullen want de goeie neemt ie niet
  maandag 14 november 2005 @ 22:24:04 #165
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32272160
Ja en wij kunnen je niet helpen want die persoonlijke informatie slikt 'ie zo niet

Maar gewoon je normale. Beetje expirimenteren, met/zonder spaties enzovoorts...
pi_32272250
Ik wil toch wel heel graag zo'n 5G iPod, maar heb pas een half jaar een 4G met zwart wit scherm..
  maandag 14 november 2005 @ 22:28:15 #167
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32272315
Die verkope. Dan ben je alweer een aardig eind op weg. Vraag is of je het ervoor over hebt natuurlijk
pi_32272471
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:28 schreef Rock-shocker het volgende:
Die verkope. Dan ben je alweer een aardig eind op weg. Vraag is of je het ervoor over hebt natuurlijk
Ik kocht hem voor 309, ik mag blij zijn als ik de helft ervoor terug krijg. En dan is een afschrijving van 150 euro heel wat voor iemand zonder inkomen.
  maandag 14 november 2005 @ 22:41:19 #169
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32272768
Ben je student? Lenen bij de IBG! Ga ik waarschijnlijk volgend jaar ook doen voor een nieuwe iMac
pi_32273132
Lenen is het domste wat je kunt doen
  maandag 14 november 2005 @ 22:54:54 #171
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32273189
Weet ik. Maar dan is lenen bij de IBG nog het minst dom
  maandag 14 november 2005 @ 23:59:20 #172
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32275155
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Weet ik. Maar dan is lenen bij de IBG nog het minst dom
vergeet niet je 6% korting te claimen he
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_32275425
Je kunt ook 1 of 2 maandjes even iets meer lenen
Tap tap tap
  dinsdag 15 november 2005 @ 00:24:04 #174
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32275679
Godver mijn iPod is naar de tering . Hij was van mijn pc op de grond gevallen ( niet eens hard ofzo ), sindsdien zijn mijn playlists weg, als ik hem aansluit op de pc kan iTunes hem niet lezen, als ik via Winamp de iPod toevoeg doet ook niks het. Anyway, ik wou dus die music map naar mn pc kopieren, iPod naar fabrieksinstellingen zetten, en dan die muziek er weer opzetten. Maar zodra ik die music wil kopieren geeft windows aan "Kan niet kopieren, de parameter is onjuist".

Im so fucked, wat kan ik het beste doen .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:45:18 #175
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32280216
Naar Apple stappen? Want waarschijnlijk is je harde schijf naar de tering. Wat je ook nog kan doen is gewoon een restore doen. Maar ja, dan ben je al je muziek kwijt. Maar die heb je toch nog wel op je HD staan?
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:47:02 #176
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32280251
quote:
Op maandag 14 november 2005 23:59 schreef qu63 het volgende:

[..]

vergeet niet je 6% korting te claimen he
Uiteraard! Al werd mij laatst in het Apple Centre in Eindhoven verteld dat het nog maar 2% is

Ja ik leen nu niets bij, dus dat vind ik wel goed van mezelf eigenlijk. En als ik gewoon alleen het geld leen voor die iMac (en misschien nog wat voor broodnodige exra's, dan vind ik dat echt nog wel meevallen eigenlijk
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:47:24 #177
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32280258
Ik heb een restore gedaan gisteravond ( nee lang niet alle muziek stond op mn HD ). Het probleem is nu veranderd, ik moet hem aan een externe power bron aansluiten ( stopcontact ) zodat hij de firmware kan terugzetten oid.

Leuk is dat als je nooit zo'n ding hebt gekregen . Hij wil dus nu helemaal niet meer aan...
pi_32280498
iPod 5G? 4G? 3G?
pi_32280554
Ach mmarsu je had hem toch maar gratis
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:03:21 #180
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32280613
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een restore gedaan gisteravond ( nee lang niet alle muziek stond op mn HD ). Het probleem is nu veranderd, ik moet hem aan een externe power bron aansluiten ( stopcontact ) zodat hij de firmware kan terugzetten oid.

Leuk is dat als je nooit zo'n ding hebt gekregen . Hij wil dus nu helemaal niet meer aan...
Da's normaal toch? Anyway, ik zou er even mee naar een Apple Centre gaan en vragen of ze dat kunnen doen. Wees blij dat de HD niet is overleden. Een iPod laten stuiteren is meestal niet het slimste dat je kunt doen
pi_32280812
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Ben je student? Lenen bij de IBG! Ga ik waarschijnlijk volgend jaar ook doen voor een nieuwe iMac
Lenen is een no-way, ik ken mezelf maar al te goed.
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:11:53 #182
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32280827
haha nou ik heb natuurlijk liever een nieuwe iPod . Maarrem, tja Apple Centre, zit er één in Groningen, kan ik daar helemaal heengaan voor ff opladen . Zit niks anders op denk ik .

4e generatie 20gb trouwens.

( en tonks ja ik had hem gratis, maar k ga nooit zonder m'n iPod ergens heen ).
pi_32280844
Ik heb een stekker oplader
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:16:47 #184
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32280931
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:12 schreef tonks het volgende:
Ik heb een stekker oplader

Stuur eens even lief op naar mij dan
pi_32281311
Wil ik best doen hoor . gebruik hem toch nooit (is wel met firewire) als jij hem dan gebruikt en weer terugstuurd
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:47:21 #186
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32281752
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:11 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Lenen is een no-way, ik ken mezelf maar al te goed.
Gheheh ja dan wordt het lastig
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:46:24 #187
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32286666
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:31 schreef tonks het volgende:
Wil ik best doen hoor . gebruik hem toch nooit (is wel met firewire) als jij hem dan gebruikt en weer terugstuurd
Jaa zou ik heel erg op prijs stellen . Kan hem makkelijk terugsturen . En firewire wordt toch wel ondersteunt door deze iPod.

Als je me ff zou willen mailen ( email staat in m'n profiel ) mail ik je vanmiddag ff terug .

woensdag 16 november 2005 @ 16:57:39 #188
67663 fractalis
we (all) search
pi_32318727
Had vanmiddag m'n spiksplinternieuwe iPod video nog niet aan m'n PC gekoppeld of heel dat ding loopt vast!! Scherm bevroren en reageert op niks, niet eens op de reset-truc (hold aan - hold uit - 6 sec clickwheel indrukken)....

Iemand tips? Wachten tot morgen de batterij leeg is ofzo? Schermverlichting brandt namelijk... Of linea recta richting een service-centre in de buurt? Wordt hier een beetje pissig van namelijk...
Reprogram. Restructure. Resistance is futile. You will be assimilated.
  woensdag 16 november 2005 @ 19:27:28 #189
67663 fractalis
we (all) search
pi_32322769
Probleem opgelost, na een keer of 10 werkte de reset knop alsnog...

Helemaal top nu, net volgesmeten met muziek en wat videoclips om de video-functie te testen. Om je vingers bij af te likken die beeldkwaliteit!!! Mooi apparaatje ondanks de valse start...
Reprogram. Restructure. Resistance is futile. You will be assimilated.
pi_32323287
service center, hij is nieuw dus hij meot het gewoon doen
gewoon bellen, je krijgt gegarandeert een nieuwe en dat kan je beter nu krijgen dan dat je een paar maanden met een half werkende iPod loopt
pi_32323743
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:47 schreef MMaRsu het volgende:

Aan je computer wordtie ook gewoon opgeladen hoor
pi_32323823
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 14:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Jaa zou ik heel erg op prijs stellen . Kan hem makkelijk terugsturen . En firewire wordt toch wel ondersteunt door deze iPod.

Als je me ff zou willen mailen ( email staat in m'n profiel ) mail ik je vanmiddag ff terug .

jaja iets moeite doen magwel hoor tim @ thebaitshop.nl
  donderdag 17 november 2005 @ 00:35:19 #193
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32332156
Haha sorry, als het goed is heb je inmiddels mail

donderdag 17 november 2005 @ 00:36:12 #194
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32332182
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:04 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Aan je computer wordtie ook gewoon opgeladen hoor
Nee
  donderdag 17 november 2005 @ 14:17:18 #195
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32342964
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee
Ja Of je hebt hem aan aan een 1.1 poort hangen.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:55:07 #196
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_32345877
'k Heb hier een iPod Shuffle (512MB) die ik niet geïnstalleerd krijg.
Ik installeer de software. Die vraagt op een gegeven moment om de iPod aan te sluiten. Dan wacht ie even op de iPod. Vervolgens komter een boodschap dat ie geformatteerd moet worden. Dat duurt ongeveer een half uur tot een uur!! En dan zegt ie dat er een fout is opgetreden, of ik het nogmaals wil proberen.
Dan staat ie inmiddels wel gewoon als verwisselbare schijf in de verkenner.

Wat is er mis? Suggesties?
I follow you......but not on Twitter
  donderdag 17 november 2005 @ 16:02:43 #197
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32346133
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:17 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Ja Of je hebt hem aan aan een 1.1 poort hangen.
Als ie firmware moet terugzetten wil die niet opladen aan m'n pc.
pi_32367505
die nieuwe ipod video, krast die net zo erg als de ipod nano?
pi_32375144
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:23 schreef Tranqualizer het volgende:
die nieuwe ipod video, krast die net zo erg als de ipod nano?
Ja zelfde materiaal.
  FOK!fotograaf dinsdag 22 november 2005 @ 15:40:18 #200
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_32481344
Vraag:
mijn iPod mini blijft hangen
gewoon dat beeld met 't liedje er in. en tijdsbalk (welke op nul staat gezien hij bleef hangen voordat ie begon met spelen).
Maar hij reageert dus helemaal niet op de knoppen e.d.

is hier een procedure voor? of moet ik maar gelijk ff langs de winkel
Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')