de menuknop en de middelste ronde knop inhoudenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:04 schreef Yankee_One het volgende:
Probleempje met mijn mini.
Na het updaten is hij vastgelopen en reageerd dus nergens meer op. De pc herkend de ipod nog wel wanneer ik deze ontkoppel of weer aansluit. Iemand een idee hoe ik mijn mini bijvoorbeeld kan rebooten?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:10 schreef tonks het volgende:
[..]
de menuknop en de middelste ronde knop inhouden
Schijnbaar heeft het feit dat een moderator een fout maakt een dergelijk hoge amusentswaarde, dat je niet eens meer het topic leest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wel, gewoon automatisch syncen uitzetten en dan de nummers of playlists die je wilt naar je iPod slepen.
Ik denk 10 werkdagen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:31 schreef Even het volgende:
10/21/2005 Unit Received
Hell Yeah![]()
10/22/2005 Sending a brand new iPod Video because you're such a nice guy![]()
![]()
Nee niet dus, maar waneer zal ik nou mn nieuwe ongeveer krijgen?
Dat is nog best langquote:
Ik niet, en mn ouwe 256 mb stick is het niet waard... die batterij gaat like, 3 uur mee...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:06 schreef Even het volgende:
[..]
Dat is nog best lang![]()
Nouja ik heb de mini van mn pa afgepakt dus ik heb zowieso een iPod![]()
Het blijkt dat de 5G een verbeterde geluidskwaliteit heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:04 schreef de_sapje het volgende:
Ik vind de iPod echt geweldig op één punt na: de geluidskwaliteit.. als Apple dát nou eens verbetert. Het vormt echt een belemmering want er is voor mij geen alternatief voor de iPod.
Ik heb alleen ervaring met linux erop zetten, maar dat is ook zoiets.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:05 schreef Tique3 het volgende:
Heeft er echt niemand ervaring met software waarmee je aanpassingen kan doen in de software van je iPod?
Gewoon simpele dingen als lettertype veranderen bijvoorbeeld?
enig idee of er al een linux is voor de 4th gen? op die iPodLinux site wordt het mij iig afgeraden om te gaan doen. * qu63 is linux-n00b..quote:Op maandag 24 oktober 2005 05:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met linux erop zetten, maar dat is ook zoiets.
het gaat mij er meer om dat ik gewoon een kant en klare installer heb..quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:30 schreef Tique3 het volgende:
Op die site die ik net genoemd heb http://www.ipodwizard.net/index.php staat ook ergens beschreven hoe je linux er goed op kan zetten en het is geloof ik wel te doen.
Ik ben inmiddels al bezig met het 'modden' van mijn iPod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |