Is één van de reden waarom ik deze poll niet vertrouwquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:07 schreef cuall het volgende:
Inmiddels staat Nathalie al op de 4e plek bij Talpa![]()
Boven Lieske
Meteen declareren bij Talpaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:13 schreef Ireth het volgende:
Robheeft
een
ingegroeide
teen
nagel
En ik nam net een hapje van mijn stokbroodje tartaar met uitjes![]()
Godzijdank heb ik mijn broodje reeds achter de kiezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:13 schreef Ireth het volgende:
Robheeft
een
ingegroeide
teen
nagel
Toen Ralluf de eerste keer op de bank zat had het wel degelijk invloed wat de Fokkers schrevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Net alsof dat onze keuze om haar er per direct uit te gooien beïnvloed
Is op zich niet vreemd. Deze poll is gisteren ingegaan en dan wordt er toch automatisch meer gestemd op de genomineerden. Nathalie is blijkbaar toch redelijk populair, net zoals op onze poll blijkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is één van de reden waarom ik deze poll niet vertrouw
he bahquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:13 schreef Ireth het volgende:
Robheeft
een
ingegroeide
teen
nagel
Menno is de klos denk ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is op zich niet vreemd. Deze poll is gisteren ingegaan en dan wordt er toch automatisch meer gestemd op de genomineerden. Nathalie is blijkbaar toch redelijk populair, net zoals op onze poll blijkt.
Die tuitlipjes, terwijl ze op zichzelf geilt in de spiegel is zo ergquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:15 schreef Cherryman het volgende:
Hmm ik heb zo'n vermoeden dat nathalie nu ze genomineerd is nauwelijks meer uit de badkamer komt.. Ze had al zo'n obsessie om er 54 keer per dag naar binnen te lopen....
Weleens gezien?.. midden in een gesprek staat ze op.. loopt naar de badkamer.. trekt gekke bekken en rommeld met haar haar... en gaat weer terug..
Onzekerheid.. is dat!! En Grinnn zo Nomi op je naam maakt dat er vast beter op ;-)
Nee, ik weet eigenlijk wel zeker dat Rob op mag zoutenquote:
Wat een leuheuk plaatje!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:17 schreef Falco het volgende:
Er is één jarig hoera hoera!
[afbeelding]
En je hebt Lieske in je avatar. Vind je haar niet meer leuk?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:21 schreef Falco het volgende:
Als Menno druit gaat, dan is Big Brother echt voor mij vergald. Dat zou namelijk betekenen dat de vierde keer op rij een favoriet van mij eruit gaat. Alleen Joost blijft dan ongeveer over als de enige die het tofst is.
je zegt dus deze poll wordt elke week alles weer op 0 gezet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is op zich niet vreemd. Deze poll is gisteren ingegaan en dan wordt er toch automatisch meer gestemd op de genomineerden. Nathalie is blijkbaar toch redelijk populair, net zoals op onze poll blijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |