abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:00:11 #1
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_31600252
Zo maar een kleine observatie: Toen gisteren die envelop op tafel kwam tijdens de life-uitzending wilde Tanja die wel openen met als argument "Misschien mag ik er dan uit". Volgens mij kan elke bewoner toch gewoon zijn koffers pakken als die het zat is of heb ik dat mis?

Of zou ons meest bekende stel manipulatoren (Sjon en Hum) bij Tanja er een goed wurgcontract bij hebben gelegd.... Die twee hadden natuurlijk vanaf dag 1 al door dat een vrouw die wil bevallen in het BB-huis per definitie een beetje geschift moet zijn. En voordat je weet gaat je feestje niet door.

Nog meer mensen die denken dat de boel gemanipuleerd is........
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
pi_31600297
*zucht*

Als iemand uit zichzelf opstapt hebben ze geen recht meer op het startgeld. Vandaar dat ze niet zelf wil opstappen maar dat via een 'normale' BB exit wil.

Niks complot. Ze wil gewoon nog niet graag genoeg weg om haar centjes er voor op te geven.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:02:51 #3
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31600308
Zo lijkt het wel over te komen of het echt zo is weet ik natuurlijk niet.
Maar ze blijft denk ik voor het geld, gaat ze er vrijwillig uit dan krijgt ze dat niet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_31600616
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
*zucht*

Als iemand uit zichzelf opstapt hebben ze geen recht meer op het startgeld. Vandaar dat ze niet zelf wil opstappen maar dat via een 'normale' BB exit wil.

Niks complot. Ze wil gewoon nog niet graag genoeg weg om haar centjes er voor op te geven.
Hoezo zucht? Ik heb her en der ook es wat gelezen, maar of het nou zeker is weet ik niet, maar het begint er wel op te lijken... Hoeveel zou dat dan moeten zijn? Kan me voorstellen dat ze er daardoor nog steeds inzit.... misschien is het genoeg om van haar schulden af te komen, ja toch?
pi_31600682
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
*zucht*

Als iemand uit zichzelf opstapt hebben ze geen recht meer op het startgeld. Vandaar dat ze niet zelf wil opstappen maar dat via een 'normale' BB exit wil.

Niks complot. Ze wil gewoon nog niet graag genoeg weg om haar centjes er voor op te geven.
*zucht*

heb je een bron ? Want jouw verhaal is imo nu net zo geloofwaardig als die van de TS, kunnen we lekker met z'n alleen zuchten
pi_31601339
Tanja moet gewoon eens ophouden met haar zielige gedoe. De eerste keer had ze moeten opstappen, toen had ze mijn inziens een goede reden en had ze gewoon dat hele bb gezeik de rug moeten toekeren. Maar nu heeft ze al 10 keer gezegd eruit te willen en begin ik mij er zo aan te ergeren dat het niet meer gezond is.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:15:01 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31601821
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:21 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

*zucht*

heb je een bron ? Want jouw verhaal is imo nu net zo geloofwaardig als die van de TS, kunnen we lekker met z'n alleen zuchten
De bron is dat dat al vier keer eerder zo is gegaan. Ga je vrijwillig exit, dan krijg je geen startgeld (500 euro geloof ik). In het huis hebben ze dat ook al meerdere keren gezegd.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31604439
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De bron is dat dat al vier keer eerder zo is gegaan. Ga je vrijwillig exit, dan krijg je geen startgeld (500 euro geloof ik). In het huis hebben ze dat ook al meerdere keren gezegd.
Ik las in augustus ergens, weet niet meer waar, dat ze ¤ 2000,00 startgeld krijgen en dan ¤ 75, 00 per dag netto.
pi_31604689
En ik denk dat Tanja meer geld beloofd is dan de andere bewoners en dat ze daarom ook echt niet weg zal gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:53:48 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31604973
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:25 schreef area51 het volgende:

[..]

Ik las in augustus ergens, weet niet meer waar, dat ze ¤ 2000,00 startgeld krijgen en dan ¤ 75, 00 per dag netto.
Dit staat mij ook bij. Evenals dat dit bedrag vervalt zodra een bewoner zélf opstapt.

Vreemd ook, om dit niet in een ander topic aan te kaarten, maar er meteen een topic over te openen terwijl je nog nóóit eerder in het BB-forum gepost hebt.

Hmm... geregistreerd sinds 2002. Kloon dus, lijkt me.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:55:16 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31604997
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:25 schreef area51 het volgende:

[..]

Ik las in augustus ergens, weet niet meer waar, dat ze ¤ 2000,00 startgeld krijgen en dan ¤ 75, 00 per dag netto.
Ik zie dat ik een typfout maakte. Ik bedoelde natuurlijk 5000. Maar het kan ook 2000 zijn inderdaad.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:13:25 #12
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31605303
Het is idd ¤ 75 per dag, de hoogte van het startgeld weet ik niet, heb een bedrag van ¤ 4500 horen vallen . (door Menno die direct daarna de DBK in moest komen)
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:37:25 #13
6941 APK
Factual, I think.
pi_31605759
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:13 schreef Loedertje het volgende:
de hoogte van het startgeld weet ik niet, heb een bedrag van ¤ 4500 horen vallen . (door Menno die direct daarna de DBK in moest komen)
Klopt, zei Tanja gisteren of eergisteren ook.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:09:45 #14
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31608874
Tuurlijk is bb gemanipuleerd
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_31609019
het is 4500 euro, meerdere malen gezegd
pi_31609743
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:16 schreef vdvaart het volgende:
het is 4500 euro, meerdere malen gezegd
Plus het eerder genoemde daggeld dus, en dan heb je ook nog het gerucht (wat trouwens bij mij wel betrouwbaar overkwam) dat de zwangere vrouw ook 10.000 zou krijgen (waarschijnlijk ook niet als ze vrijwillig opstapt dan).
Alles bij elkaar misschien wel een bedrag waar ze in 1 klap haar schulden mee kan betalen, logisch dat ze dan niet zo heel snel vrijwillig opstapt.
Maar de eerste keer dat ze dreigde te gaan, was ze heel vastberaden en zei dat het geld haar niet interesseerde, toen hebben ze toch alle zeillen bij moeten zetten (moeder over laten komen).
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31611806
10:14Onderonsje

Rob en Tanja hebben nog snel voordat de drukte losbreekt een onderonsje in de Tuin. "Hoe gaat 'ie meisje?", wil Rob weten. "Het gaat wel", zegt Tanja. "Die nominatie is net even een korreltje teveel, na alle veranderingen van de afgelopen week. Ik kan die stress van 'wel-eruit/niet-eruit' er nu gewoon even niet bij hebben. Vorige week maakte me dat allemaal niets uit." "Ga je er nou niet druk over maken", zegt Rob vaderlijk. "Nee, dat probeer ik ook. Ik ga er in ieder geval niet vrijwillig uit", reageert een vastberaden Tanja.

En ze mag ook de andere niet opstoken om haar te nomineren



Ik hoop dat die labiele crackhoer zo over de rooie gaat dat
ze nog een x kwaad het huis uitloopt.

kan ze alsnog fluiten naar haar centen
zonder eten op het zand, loopt het gegarandeerd uit de hand....
pi_31611971
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef frijo het volgende:
10:14Onderonsje

Rob en Tanja hebben nog snel voordat de drukte losbreekt een onderonsje in de Tuin. "Hoe gaat 'ie meisje?", wil Rob weten. "Het gaat wel", zegt Tanja. "Die nominatie is net even een korreltje teveel, na alle veranderingen van de afgelopen week. Ik kan die stress van 'wel-eruit/niet-eruit' er nu gewoon even niet bij hebben. Vorige week maakte me dat allemaal niets uit." "Ga je er nou niet druk over maken", zegt Rob vaderlijk. "Nee, dat probeer ik ook. Ik ga er in ieder geval niet vrijwillig uit", reageert een vastberaden Tanja.

En ze mag ook de andere niet opstoken om haar te nomineren



Ik hoop dat die labiele crackhoer zo over de rooie gaat dat
ze nog een x kwaad het huis uitloopt.

kan ze alsnog fluiten naar haar centen
Zodat je daarna weer lekker kan lopen zeiken dat het zo saai is
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')