abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31618715
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Koné, Reiziger en Ball inderdaad, Koné eigenlijk omdat Kalou niet kwam.
Maar Koné lijkt redelijk in het elftal te passen net zoals Reiziger, hoewel die zijn beoogde niveau nog niet gehaald heeft en Ball is tot dusver de flater van het jaar.
pi_31618750
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oh Jij bedoelde toen Kone naar Ajax zou komen?

Bij PSV was het namelijk ook een very late call...
Yeah baby Yeah!
pi_31618777
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Denk het niet. Er zijn ook zat niet Griekse spitsen "geflopt".
Zo slecht deed Machlas het trouwens niet eens.... .
Ik had er toch (als niet Ajacied) behoorlijke verwachtingen van, ik rekende op zeker 30 treffers per jaar als Ajax behoorlijk zou draaien voorin.
Yeah baby Yeah!
pi_31618864
Kone is door PSV toch gehuurd van Roda JC? Daardoor ban je al een risico uit. Goedkoop zal Klaas-Jan ook namelijk niet zijn.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_31618953
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:02 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Oh Jij bedoelde toen Kone naar Ajax zou komen?
Inderdaad.
pi_31619525
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Kone is door PSV toch gehuurd van Roda JC? Daardoor ban je al een risico uit. Goedkoop zal Klaas-Jan ook namelijk niet zijn.
Ik blijf het eerlijk gezegd wel opmerkelijk vinden dat er nooit exact duidelijk is geworden waarom Koné destijds is afgekeurd in Amsterdam, het blijven geruchten volgens mij.

Klaassie zal wel richting 10 miljoen gaan, want hij zit in een luxe-positie en er zitten meer kapers op de kust.
Yeah baby Yeah!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:53:04 #132
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31619685
Zal wel meevallen met die transferprijs, hij heeft een contract tot 2007.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:54:56 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31619716
De eerste "snelle" test gaf onvoldoende uitsluitsel, de artsen schenen "iets" geconstateerd te hebben maar wisten niet wat. Toen was er niet genoeg tijd om het allemaal in detail na te gaan, dus hebben ze besloten niet 10 miljoen te betalen voor mogelijk een tweede Kanu (en dan bedoel ik de medische kant van het verhaal Kanu uiteraard).

Machlas deed het bij Ajax zeker niet slecht, maar de verwachtingen waren gewoon te hoog. Bij Vitesse schoot 'ie er 35 in, bij Ajax werd dat ook verwacht. Maar de laatste keer dat een Ajax-spits er meer dan 30 wist te maken is volgens mij van voor de oorlog.

Klaassie zal meer kosten dan 6 miljoen inderdaad. Maar aan de andere kant: welke kapers? PSV zal 'm niet kopen, Feyenoord kan tot na het WK helemaal niks financieel. Wellicht het buitenland wat interesse heeft, maar ik weet niet of hij die stap in 1 keer durft te maken.
pi_31619726
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:53 schreef Kang-He het volgende:
Zal wel meevallen met die transferprijs, hij heeft een contract tot 2007.
Is eigenlijk nog maar 1,5 seizoen dus vanaf de winterstop..

Ik vond dat AZ ook hoge transferprijzen vroeg, dus Heerenveen zal niet onder de marktwaarde gaan zitten en hoe meer clubs, hoe hoger de prijs.

is er behalve Feyenoord ook concrete interesse vanuit het buitenland (of misschien zelfs PSV?) wat nadelig kan zijn voor Ajax?
Yeah baby Yeah!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:58:57 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31619772
Leuk feitje trouwens, Machlas loopt dit seizoen 3 op 1 Hattrickje in z'n eerste wedstrijd vorige week. En vorig seizoen meer dan 1 op 1 bij OFI Kreta.
pi_31620095
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

is er behalve Feyenoord ook concrete interesse vanuit het buitenland (of misschien zelfs PSV?) wat nadelig kan zijn voor Ajax?
quote:
Volgens AD Sportwereld wordt Huntelaar behalve door Ajax ook gevolgd door Feyenoord, AZ en PSV, de club waar hij de jeugdopleiding doorliep. Heerenveen zou zo'n zes miljoen euro verlangen voor de spits.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 03:21:58 #137
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31620583
Weet niet meer wie het opperde, maar om Huntelaar te halen en Rosenberg aan Heerenveen uit te lenen lijkt me eigenlijk niet eens zo'n hele slechte optie. Het zal het directe leed van Heerenveen iets verzachten, wat daardoor de mogelijkheid krijgt om een goede opvolger te vinden voor KJ naast Samaras. Daarbij komt dat Rosenberg bij Heerenveen meerdere landgenoten treft en Heerenveen een uitstekend trackrecord heeft op het gebied van het optimaliseren van Scandinaviers.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31620630
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 02:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

[..]
6 miljoen valt mee, zeke omdat Ajax ook zoveel voor Rosenberg kon betalen.
Maar ik gun hem het wel in elk geval.
Yeah baby Yeah!
pi_31622176
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 03:21 schreef D1 het volgende:
Weet niet meer wie het opperde, maar om Huntelaar te halen en Rosenberg aan Heerenveen uit te lenen lijkt me eigenlijk niet eens zo'n hele slechte optie. Het zal het directe leed van Heerenveen iets verzachten, wat daardoor de mogelijkheid krijgt om een goede opvolger te vinden voor KJ naast Samaras. Daarbij komt dat Rosenberg bij Heerenveen meerdere landgenoten treft en Heerenveen een uitstekend trackrecord heeft op het gebied van het optimaliseren van Scandinaviers.
Geen slecht idee.
pi_31622808
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 03:21 schreef D1 het volgende:
Dat lijkt mij ook een prima idee
pi_31622921
PSV heeft naar verluidt een eerste recht op terugkopen van Huntelaar. Daarnaast zijn Guus en Riemer dikke vrienden. Klaas Jan lijkt de voorkeur te geven aan een ploeg die anders pseelt dan PSV, ik vind hem ook helemaal gene PSV-spits, meer iets voor Ajax of misschien Feyenoord en AZ. Trouwens, hoe hoger de transfersom, hoe beter voro PSV, dat op die manier nog een graantje meepikt van zijn opleidingskosten.

Er is trouwens een reden waarom ik hem wel graag naar Feyenoord zou zien vertrekken: Schoen opeten (halverwege)
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31623729
België teletekst:
quote:
Anderlecht zal zijn uiterste best moe-
ten doen als het Anthony Vanden Borre
nog lang in Brussel wil houden. Inter
heeft hem uitgenodigd om volgende week
een match te komen bijwonen in Milaan.
ik het ook nog nooit meegemaakt. Laat
Volgens HNB zou Inter zes miljoen euro
willen betalen voor Vanden Borre, die
een jaar zou moeten rijpen bij een
andere Serie A-club. Ook Ajax en Tot-
tenham hebben hun interesse bevestigd.
Anderlecht wil Vanden Borre aan zich
binden met een contractverlenging tot
2009. Hij zou dan 700.000 euro per jaar
verdienen. Bovendien belooft paars-wit
hem een plaats op het middenveld.

Vanden Borre kunnen we dus wel vergeten.
pi_31623899
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

. En Blind moet niet zo liegen. Wat is er toch zo erg aan om te zeggen dat je interesse hebt in Huntelaar?
Dan maak je slapende honden in Eindhoven en Rotterdam wakker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31623921
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef Gollemrulez het volgende:
Dan zal ik wel de enige zijn die twijfels heeft bij een mogelijke komst van Huntelaar naar Ajax. En ik weet niet of de cultuur en het (eiland) systeem wel bij hem past. Hetr lijkt welhaast een hype doordat hij een paar mooie doelpunten maakt bij Heerenveen. Er zijn daarentegen genoeg voorbeelden te noemen van spelers die bij Heerenveen top waren, maar het vervolgens niet redden. Maakt de dorst naar doelpunten dan zo Blind?
Ik denk dat Huntelaar, zoals elke nieuwe spits, ook niet gaat slagen zolang er 4-3-3 zonder echte vleugelspitsen gespeeld blijft worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_31623990
hij heeft iig een neusje voor de goal... als we hem vanaf het begin hadden gehad hadden we de meeste verliespartijen/gelijke spelen gewonnen hoor
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_31624060
Dat weet ik niet. Het is ook niet iemand die echt heel erg veel alleen doet. Kan het wel, maar ook geen Zlatan of Koné.
www.thuisuiteten.nl
pi_31624084
Ja maar methodmich heeft wel degelijk een punt. Het ontbreekt gewoon aan een goede aanvoer naar de spits toe. Op rechts hebben we Rosales: een mannetje passeren lukt wel, maar dan de voorzet....die komt 9 van de 10 keer niet bij de spits aan.
Op de linkerkant hebben we momenteel helemaal geen buitenspeler. Babel en Boukhari lopen er, maar ook van hen heb ik nog geen voorzet gezien.
pi_31624460
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:12 schreef ThomasBerge het volgende:
Ja maar methodmich heeft wel degelijk een punt. Het ontbreekt gewoon aan een goede aanvoer naar de spits toe. Op rechts hebben we Rosales: een mannetje passeren lukt wel, maar dan de voorzet....die komt 9 van de 10 keer niet bij de spits aan.
Op de linkerkant hebben we momenteel helemaal geen buitenspeler. Babel en Boukhari lopen er, maar ook van hen heb ik nog geen voorzet gezien.
Is ook wel zo, maar als je kijkt naar de kansen die gemist worden, man.. een groot deel daarvan had ik nog gemaakt.. Laat staat Klaas-Jan
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_31625164
quote:
Geen nieuw contract voor Boukhari, Vonk en Anastasiou?

Het Parool meldt dat van de spelers wiens contract aan het einde van het seizoen afloopt Maxwell en Pienaar een contractverlenging aangeboden hebben gekregen. De Jong en Galasek praten volgende maand met Ajax. Volgens de krant staat Blind open voor een vertrek van Galasek als de ploeg een vervanger weet te vinden.

Trabelsi heeft zoals bekend aangegeven te willen vertrekken. Volgens het Parool krijgen Boukhari, Vonk en Anastasiou waarschijnlijk geen nieuwe aanbieding.
pi_31625958
Pienaar denkt trouwens na over z'n verlenging .

Boukhari, Vonk en Anastasiou mogen van mij part wel weg. Maarja Anastasiou ligt blijkbaar wel erg goed in de groep, misschien moet je daar ook aan denken.

En als we Huntelaar dan halen, koop dan ook maar meteen een fatsoenlijke en GOEDE linksbuiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')