abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31611505
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Galásek verstaat ook niemand in het veld...
Grygera toch wel mag ik hopen
pi_31611562
Kom op Ajax
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_31611588
Grygera wel, maar met die piepstem....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31613295
Rosenberg weer in de spits? Is Blind op zijn achterhoofd gevallen?
Houd van een lijntje.
pi_31613959
Nee hij is blind..
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:10:50 #106
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31615742
quote:
'Ajax sprak met zaakwaarnemer Huntelaar'
Volgens bronnen van RTV Noord-Holland heeft Ajax afgelopen maandag in het diepste geheim een orienterend gesprek gehad met de zaakwaarnemer van Klaas Jan Huntelaar. Dat werd gemeld in het Ajaxjournaal op RTVNH. Voor de camera van dezelfde regionale zender gaf Ajax coach Danny Blind overigens aan absoluut van niets te weten over een dergelijk gesprek
-
pi_31616016
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Hup. Huntelaar naar Ajax, weg met Charisteas en Rosenberg
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_31616725
Welke spits(en) zal er worden verkocht als Hutelaar wellicht in de winterstop opeens zou komen?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_31616856
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:40 schreef F1Bas het volgende:
Welke spits(en) zal er worden verkocht als Hutelaar wellicht in de winterstop opeens zou komen?
Ik denk dan dat Charisteas als eerste opgeofferd wordt.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:28:40 #110
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_31617834
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:45 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ik denk dan dat Charisteas als eerste opgeofferd wordt.
Hoeft van mij niet , laten ze Rosenberg maar verhuren , tot nu toe heeft ie mij nie tkunnen overtuigen (ach wie wel )
Ik ben inmiddels overleden
pi_31617855
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:28 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Hoeft van mij niet , laten ze Rosenberg maar verhuren , tot nu toe heeft ie mij nie tkunnen overtuigen (ach wie wel )
Dat kan ook dodelijk zijn voor de ontwikkeling van Rosenberg, want dan gooi je misschien ook 6 miljoen in het putje. Kan Huntelaar er niet bij?
Yeah baby Yeah!
pi_31618028
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat kan ook dodelijk zijn voor de ontwikkeling van Rosenberg, want dan gooi je misschien ook 6 miljoen in het putje. Kan Huntelaar er niet bij?
Dan heb je straks 5 spitsen, iets teveel van het goeie.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_31618045
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
. En Blind moet niet zo liegen. Wat is er toch zo erg aan om te zeggen dat je interesse hebt in Huntelaar?
pi_31618055
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Misschien kan Huntelaar beter met Rosenberg werken/combineren. Of, hmm nee. Het zijn 2 spitsen toch? En Ajax blijft op de 4-3-3
pi_31618103
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dan heb je straks 5 spitsen, iets teveel van het goeie.
5 waarvan er 2 hooguit 3 kunnen scoren lijkt het wel, heb je toch maar 2 spitsen in je selectie

Tja Ananas ligt goed in de groep en zal geen koninklijk salaris ontvangen lijkt me, Rosenberg is nét aangekocht (ook met het oog op de toekomst) is nog jong en vor 6 miljoen gehaald (als ik me niet vergis) Charisteas is al op leeftijd, komt technisch zwaar tekort maar heeft ook 4,9 miljoen gekost verleden jaar dacht ik, maar zal ook een mooi salaris vangen, net als Rosenberg denk ik.

Dan toch maar Harry eruit inderdaad, want met Ananas heb je nog een kopper.
Yeah baby Yeah!
pi_31618301
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

5 waarvan er 2 hooguit 3 kunnen scoren lijkt het wel, heb je toch maar 2 spitsen in je selectie

Tja Ananas ligt goed in de groep en zal geen koninklijk salaris ontvangen lijkt me, Rosenberg is nét aangekocht (ook met het oog op de toekomst) is nog jong en vor 6 miljoen gehaald (als ik me niet vergis) Charisteas is al op leeftijd, komt technisch zwaar tekort maar heeft ook 4,9 miljoen gekost verleden jaar dacht ik, maar zal ook een mooi salaris vangen, net als Rosenberg denk ik.

Dan toch maar Harry eruit inderdaad, want met Ananas heb je nog een kopper.
Al op leeftijd?
Hij is uit 1980.. .
-
pi_31618367
Dan zal ik wel de enige zijn die twijfels heeft bij een mogelijke komst van Huntelaar naar Ajax. En ik weet niet of de cultuur en het (eiland) systeem wel bij hem past. Hetr lijkt welhaast een hype doordat hij een paar mooie doelpunten maakt bij Heerenveen. Er zijn daarentegen genoeg voorbeelden te noemen van spelers die bij Heerenveen top waren, maar het vervolgens niet redden. Maakt de dorst naar doelpunten dan zo Blind?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_31618385
Wedden dat er géén spits wordt verkocht?

Met 4-4-2 zouden we de beste aanval in de Eredivisie hebben, maarja wanneer gaat Danny dat inzien.
pi_31618419
Huntelaar deed het vorig seizoen ook al uitstekend en is toe aan een stap hogerop. Ik zie hem graag bij Ajax dan, al zou hij ook een uitstekende vervanger voor Kuyt zijn bij Feyenoord.
That's all folks!
pi_31618436
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Al op leeftijd?
Hij is uit 1980.. .
Dan heb ik me behoorlijk vergist Daggla, want 25 is inderdaad niet echt wat je noemt op leeftijd...

Toch zie ik voor hem geen groot Epos als Griek bij Ajax weggelegd, zouden de Grieken bij Ajax vervloekt zijn?
Yeah baby Yeah!
pi_31618442
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef Gollemrulez het volgende:
Dan zal ik wel de enige zijn die twijfels heeft bij een mogelijke komst van Huntelaar naar Ajax. En ik weet niet of de cultuur en het (eiland) systeem wel bij hem past.
Huntelaar kan in zowel 4-4-2 als 4-3-3.
quote:
Hetr lijkt welhaast een hype doordat hij een paar mooie doelpunten maakt bij Heerenveen.
'Een paar'.
pi_31618488
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef Gollemrulez het volgende:
Dan zal ik wel de enige zijn die twijfels heeft bij een mogelijke komst van Huntelaar naar Ajax. En ik weet niet of de cultuur en het (eiland) systeem wel bij hem past. Hetr lijkt welhaast een hype doordat hij een paar mooie doelpunten maakt bij Heerenveen. Er zijn daarentegen genoeg voorbeelden te noemen van spelers die bij Heerenveen top waren, maar het vervolgens niet redden. Maakt de dorst naar doelpunten dan zo Blind?
Je bekijkt het wel nuchter en ik denk dat je zeker een punt hebt, in de winterstop een spits aanschaffen is een behoorlijke paniekaankoop, eigenlijk net zoals Anatasiou en Charisteas.
Yeah baby Yeah!
pi_31618561
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je bekijkt het wel nuchter en ik denk dat je zeker een punt hebt, in de winterstop een spits aanschaffen is een behoorlijke paniekaankoop, eigenlijk net zoals Anatasiou en Charisteas.
En Koné.
pi_31618678
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef Nashje het volgende:

[..]

En Koné.
Koné, Reiziger en Ball inderdaad, Koné eigenlijk omdat Kalou niet kwam.
Maar Koné lijkt redelijk in het elftal te passen net zoals Reiziger, hoewel die zijn beoogde niveau nog niet gehaald heeft en Ball is tot dusver de flater van het jaar.

Het kan goed gaan, maar als ze veel geld kosten (zoals Huntelaar in tegenstelling tot Reiziger en Ball) neem je veel meer risico.

Ik denk dat Huntelaar wel mentaal sterk is en zich nietzo snel uit de wind laat slaan als ie een onzeker debuut voor Ajax zou maken.
Yeah baby Yeah!
pi_31618703
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dan heb ik me behoorlijk vergist Daggla, want 25 is inderdaad niet echt wat je noemt op leeftijd...

Toch zie ik voor hem geen groot Epos als Griek bij Ajax weggelegd, zouden de Grieken bij Ajax vervloekt zijn?
Denk het niet. Er zijn ook zat niet Griekse spitsen "geflopt".
Zo slecht deed Machlas het trouwens niet eens.... .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')