Idd, gewoon met dezelfde elf spelen, alleen dan Rosales vanaf het begin van rechts laten spelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:04 schreef Radegast het volgende:
Gewoon doorgaan met de ploeg die er stond in de tweede helft tegen Thun.
Niks omgooien nu.
Als je zit wat een impact Beckenbauer op Bayern heeft en wat een uithangbord dat is (ook voor het komende WK) dan zou ik zo'n constructie voor Ajax met Cruijff alleen maar toejuichen als ik ajacied was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:08 schreef twi het volgende:
Cruijff moet gewoon een keer tonen dat 'ie ballen heeft door een keer dat voorzitterschap op zich te nemen. Als is het alleen maar een veredelde mascotte-functie, hij kan toch wel de juiste mensen om zich heen aantrekken om de zakelijke kant te behartigen.
Doen we dat niet dan? Ik kan alleen maar dromen van Cruijff. Wedden dat het bestuur dan flink veranderd t.o.v. nu? Scouting flink aanpassen, medische staff omgooien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
dan zou ik zo'n constructie voor Ajax met Cruijff alleen maar toejuichen als ik ajacied was.
het nadeel van Cruijff en tevens zijn voordeel is zijn eigenwijsheid en egoisme, als hij als voorzitter wordt aangesteld zal hij de club misschien op zeer autoritaire wijze leiden en dat kan ook verkeerd uitpakken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Doen we dat niet dan? Ik kan alleen maar dromen van Cruijff. Wedden dat het bestuur dan flink veranderd t.o.v. nu? Scouting flink aanpassen, medische staff omgooien.
Ik hoop op Cruijff, maar de kans dat ie het niet op zich neemt is groot.
En hij komt er mee weg ook, dattekent ook het respect dat iedereen voor hm heeft net zoals Hiddink geen coach meer zal worden van korea zal Cruijf denk ik gen directe verantwoordelijkheid willen voor Ajax, het ka'n alleen maar minder worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:27 schreef twi het volgende:
Dat is dus de lafheid van Cruijff.
Ik zeg toch niet dat Ajax gaat winnen??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Deal....
Indien PSV wint doe jij het omgekeerde voor een PSV speler naar keuze en geef je toe dat je er langs zat wat Alex betreft
dit valt zelfs te combineren!![]()
Escudé had idd pech dat ie tegen Liverpool ook al op Owen en Baros stond en daarna tegen Amoah.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:44 schreef twi het volgende:
Over dat trage, misschien dat 'ie in z'n handelingssnelheid trager is dan een Maduro (zeker niet trager dan Grygera trouwens), maar volgens mij is dat trage qua snelheid gewoon een etiketje wat op 'm is geplakt na zijn eerste wedstrijd waarin hij er inderdaad tegen Amoah uit werd gelopen. Daarna is iedereen 'm gelijk gaan zien als traag en is dat een compleet eigen leven gaan leiden.
Laatst hoorde ik hier namelijk ook over Vlaar zeggen dat hij traag zou zijn, maar Vlaar is juist een van de snelste verdedigers die er zijn. Op 't WK U20 is Quincy de enige geweest die hem eruit kon lopen. Ik zeg niet dat Escude supersnel is, maar echt traag zal hij ook niet zijn. Frank de Boer is ook nooit snel geweest, Chivu evenmin. Alleen voegden die wat betreft leiderschap gewoon wat toe aan de groep, en dat voordeel heeft Escude niet.
Als je nou Rosales vervangt door Pienaar is het een goede opstelling. En Tomás door Olaf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:57 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zou zondag Anastasiou wel in de basis zetten. Hij lijkt mij juist de ideale aangever/kaatser voor Markus. Zonder een balvastpunt in de aanval, zullen alle ballen bij Alex worden ingeleverd.
Ik zou gaan voor deze opstelling:
------------------------ Stekelenburg ---------------------
--- Trabelsi ---- Grygera ------ Maduro ---- Emanuelson ---
------------- De Jong -------------- Galasek --------------
------------------------ Sneijder -------------------------
---------- Rosales ----------------------------------------
--------------------- Anastasiou ------- Rosenberg --------
------------------------------------------------------------------
Rosales is hierin een valse rechtsbuiten, en Sneijder speelt op een "10-positie" in een 4-4-2 systeem. Dit lijkt mij tijdelijk de beste manier om te spelen.
En dus Rosenberg eruit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:30 schreef Nashje het volgende:
Rosales doet het gewoon prima op rechts hoor. Pienaar hoort eigenlijk ook een basisplek te hebben, maar meer dan 11 mag je er niet op stellen!
ipv yanis liever babel in spits ik denk dat ajax zondag meer moet counteren dan tegen thunquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:57 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zou zondag Anastasiou wel in de basis zetten. Hij lijkt mij juist de ideale aangever/kaatser voor Markus. Zonder een balvastpunt in de aanval, zullen alle ballen bij Alex worden ingeleverd.
Ik zou gaan voor deze opstelling:
------------------------ Stekelenburg ---------------------
--- Trabelsi ---- Grygera ------ Maduro ---- Emanuelson ---
------------- De Jong -------------- Galasek --------------
------------------------ Sneijder -------------------------
---------- Rosales ----------------------------------------
--------------------- Anastasiou ------- Rosenberg --------
------------------------------------------------------------------
Rosales is hierin een valse rechtsbuiten, en Sneijder speelt op een "10-positie" in een 4-4-2 systeem. Dit lijkt mij tijdelijk de beste manier om te spelen.
Ik had al gezegd dat Ajax gewoon zo moet verdergaan zoals het de tweede helft deed tegen Thun, dus Rosales op rechts, Sneijder vanaf het middenveld op links en Pienaar op het middenveld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat Pienaar het op links goed doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |