abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31604715
De eihovens arrogantie viert weer hoogtij

Waarop het gebasseert is is mij overigens een raadsel,
Houd van een lijntje.
pi_31604775
Zonde, Klaas Nuninga was de voetbalman in het bestuur. Die mis je wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31604894
Op ajax.nl staat een artikel met als titel : Het trainingsveld als afwerkplaats.

pi_31604922
Hee, dan komt Oudkerk zeker in het bestuur op de plek van Klaas?
www.thuisuiteten.nl
pi_31604948
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:51 schreef methodmich het volgende:
Hee, dan komt Oudkerk zeker in het bestuur op de plek van Klaas?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:54:55 #56
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31604990
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarop het gebasseert is is mij overigens een raadsel,
Dat zul je Zondag wel weer zien.
Indien ajax wel weet te winnen Zondag wil ik er best iets tegenover zetten
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31605103
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:54 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dan dicht jij een ode aan een Ajax-speler naar keuze!
www.thuisuiteten.nl
pi_31605129
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:54 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jeetje, dat zou wel een prestatie zijn hoor, winnen van dit Ajax in eigen huis.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:07:13 #59
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31605220
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dan dicht jij een ode aan een Ajax-speler naar keuze!
Deal....
Indien PSV wint doe jij het omgekeerde voor een PSV speler naar keuze en geef je toe dat je er langs zat wat Alex betreft

dit valt zelfs te combineren!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:08:48 #60
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31605245
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jeetje, dat zou wel een prestatie zijn hoor, winnen van dit Ajax in eigen huis.
Als je naar de historie kijkt zou het inderdaad niet meer dan normaal zijn, daar heb je gelijk in BS
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:34:05 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31605684
Het hele artikel uit Het Parool:
quote:
Bestuur van Ajax spat uiteen

AMSTERDAM - De positie van Ajax-voorzitter John Jaakke staat onder druk. Zijn mede-bestuursleden Klaas Nuninga en Hein Blocks geven hun positie op wegens 'gebrek aan onderlinge chemie'.

Nuninga en Blocks zijn bereid hun functie te blijven uitoefenen totdat geschikte opvolgers zijn gevonden.

Vanmorgen vroeg gaf Jaakke vanuit Zürich, waar hij aanwezig is voor een Fifa-overleg, aan dat hij de bereidheid heeft getoond zelf ook terug te treden. ''Dat is wat ik de ledenraad van Ajax heb aangeboden.''

Gisteren kwam de ledenraad in vergadering bijeen. Jaakke was daar niet bij aanwezig. ''Dan kan iedereen vrijuit spreken. Ik weet niet of over mij is gestemd, ik heb in elk geval niet begrepen dat ik mijn functie zou moeten neerleggen.''

Jaap Ellerbroek, voorzitter van de ledenraad van Ajax, wil de woorden van Jaakke bevestigen noch ontkennen. ''Ik begrijp dat u de journalistieke plicht heeft feiten op waarheid te controleren, maar ik heb mijn plicht over dit soort zaken te zwijgen. Ik ben dienaar van Ajax, ik ben niet de baas.''

Er is ruzie over de wijze waarop het bestuur moet functioneren. Maar de reden waarom twee van de drie bestuurders - die ook een meerderheid vormen in de raad van commissarissen van AFC Ajax NV - opstappen, is een persoonlijke, zegt Jaakke. ''Over het te voeren beleid van Ajax zijn we het eens, maar de 'klik' ontbreekt. Zoals dat in de beste families voorkomt. We hebben deze beslissing met zijn drieën genomen.''

Na trainer Ronald Koeman, technisch directeur Louis van Gaal, algemeen directeur Arie van Eijden - hij vertrekt per 1 december - wordt Ajax met het opstappen van Nuninga en Blocks opnieuw geconfronteerd met verschuivingen op het hoogste niveau. Jaakke, die in 2002 Michael van Praag opvolgde als voorzitter van Ajax, ziet geen causaal verband. ''Het is puur toeval.''

De benoeming van Jaakke, geen clubman, bracht destijds de nodige beroering teweeg. 'Groener dan groen', noemt de opgestapte Louis van Gaal (nu AZ) Ajax-voorzitter Jaakke.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31605820
Jaakke flikker op

Wie heeft in godsnaam die man binnengehaald
pi_31606108
Jaakke
pi_31606282
Idd oprotten met het hele bestuur incl. medische staf, het wordt echt een keer tijd voor acties.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:08:28 #65
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31606443
Cruijff moet gewoon een keer tonen dat 'ie ballen heeft door een keer dat voorzitterschap op zich te nemen. Als is het alleen maar een veredelde mascotte-functie, hij kan toch wel de juiste mensen om zich heen aantrekken om de zakelijke kant te behartigen.
pi_31606523
Dat zou wel mooi zijn, maar dat blijft een utopie denk ik.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:13:54 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31606559
JC heeft de ballen niet, houdt liever zijn reputatie hoog door niets zinnigs meer te doen, dan dat hij zich in een uitdaging stort en daarbij kan falen. Inderdaad een utopie.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31606736
quote:
'Escudé krijgt binnen 2 weken duidelijkheid van Ajax'

De afgelopen dagen verschijnen er tegenstrijdige berichten in de media over de Fransman Escudé. De Telegraaf meldt nu dat Escudé binnen twee weken te horen krijgt of hij naar een nieuwe club mag uitzien. De aanvoerder zat de laatste weken zelfs op de tribune.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:29:40 #69
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31606865
Wat dat betreft heeft Mourinho dus wel gewoon gelijk in z'n uitspraken vorige week.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:32:26 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31606916
Hij had gelijk, maar uit respect behoor je een grootheid als JC niet zo openlijk neer te halen. Tenminste, dat vindt de hypocriete voetbalwereld van tegenwoordig. Van mij mag José Mourinho gefundeerde kritiek hebben, laat JC er maar op reageren.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:34:39 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31606968
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Laat hem maar vertrekken. Voetballend in het begin ongelukkig geweest, en daarna vond ik zelf dat hij gewoon sterk terug kwam. Zelfs in een periode kwam waar 'ie 5 goals in een paar wedstrijden scoorde. Bovendien een mentaliteit van heb ik jou daar. Nederlands leren dit, in Frankrijk Hollandse touristen aanspreken dat. En niet klagen wanneer 'ie weer onterecht werd afgezeken en nu toch redelijk onterecht op de bank terecht is gekomen. Er was in elk geval geen sportieve aanleiding toe van zijn kant.

Maar door dat stroeve begin ligt 'ie gewoon niet goed bij de supporters, zijn er jongere gasten die een grotere band hebben met Ajax die iedereen liever op die plek willen zien spelen (Maduro, Heitinga, Vermaelen) en is 'ie gewoon te goed voor de bank.

Een beetje hetzelfde verhaal als Lobont. Ik gun het ze beiden wel, maar ze brengen gewoon te weinig extra's aan toegevoegde waarde om een basisplaats op te kunnen eisen. Helaas, want beiden verdienen gewoon zoveel meer dan de tribune.
pi_31607008
Van mij mag hij trouwens ook vertrekken, het zou mooi zijn als je hier nog een aardig bedrag voor vangt. Ik vind hem te traag en te lief voor de Ajax defensie.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:44:32 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31607151
Over dat trage, misschien dat 'ie in z'n handelingssnelheid trager is dan een Maduro (zeker niet trager dan Grygera trouwens), maar volgens mij is dat trage qua snelheid gewoon een etiketje wat op 'm is geplakt na zijn eerste wedstrijd waarin hij er inderdaad tegen Amoah uit werd gelopen. Daarna is iedereen 'm gelijk gaan zien als traag en is dat een compleet eigen leven gaan leiden.

Laatst hoorde ik hier namelijk ook over Vlaar zeggen dat hij traag zou zijn, maar Vlaar is juist een van de snelste verdedigers die er zijn. Op 't WK U20 is Quincy de enige geweest die hem eruit kon lopen. Ik zeg niet dat Escude supersnel is, maar echt traag zal hij ook niet zijn. Frank de Boer is ook nooit snel geweest, Chivu evenmin. Alleen voegden die wat betreft leiderschap gewoon wat toe aan de groep, en dat voordeel heeft Escude niet.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:48:56 #74
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_31607229
Ajax zonder Charisteas en waarschijnlijk met Rosenberg tegen PSV zondag...!
Kom op Markus!!!!
quote:
Ajax zonder Charisteas tegen PSV

Uitgegeven: 21 oktober 2005 15:23
Laatst gewijzigd: 21 oktober 2005 15:26

AMSTERDAM - Trainer Danny Blind van Ajax kan zondagmiddag tijdens de uitwedstrijd tegen PSV nog niet over Angelos Charisteas beschikken. De Griekse centrumspits kampt met de naweeën van een hersenschudding. Het is nog onduidelijk wie Charisteas tijdens het duel vervangt.

Yannis Anastasiou was dinsdagavond tijdens het duel in de Champions League met FC Thun (2-0) goed voor beide Amsterdamse treffers. Toch is de kans groot dat niet de Griek, maar Markus Rosenberg tegen PSV begint.

Anastasiou

"Anastasiou is in mijn ogen erg goed wanneer we dichtbij het doel van de tegenstander spelen. Je weet het natuurlijk nooit maar ik verwacht niet dat we zeventig minuten op de helft van PSV spelen", aldus Blind vrijdag.

Bij PSV is Andre Ooijer weer van de partij. De verdediger brak tijdens het duel van woensdag tegen AC Milan zijn pink, maar kan tegen Ajax gewoon meespelen. De Eindhovense club begint als grote favoriet aan de wedstrijd.

Race

"PSV is de ploeg in vorm", erkende Blind. "En wij moeten eigenlijk winnen om nog in de race te blijven. Bij een nederlaag moeten we de titel voorlopig uit ons hoofd zetten. Dan mogen we blij zijn dat de competitie wordt afgesloten met play-offs."

Blind wil in de eerste week van december duidelijkheid van Pienaar, Trabelsi, Galasek, Maxwell en De Jong. Ajax wil de aflopende contracten van dit vijftal graag verlengen.

Aanvoerder

De spelers hebben op dit moment nog geen nieuwe overeenkomst met de Amsterdamse club gesloten. Escudé hoort binnen twee weken of hij naar een nieuwe club mag uitzien. De Fransman begon het seizoen nog als aanvoerder maar verschijnt inmiddels ook al niet meer als invaller op het veld.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_31607293
Ergens hoop ik dat "jullie" winnen!

Maar ik ben bang dat PSV gewoon te goed is voor "jullie"

Hoop: 1-2
Verwachting: 3-1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')