abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31659289
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:42 schreef snellejelle het volgende:

[..]

kom je er ook heen?
Nee, het is op tv en ik vind uitwedstrijden bij Ajax en PSV horrible qua uitvak.
pi_31659305
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, het is op tv en ik vind uitwedstrijden bij Ajax en PSV horrible qua uitvak.
ik heb zitten twijfelen maar heb er voor gekozen toch maar te gaan
pi_31659369
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:39 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En jouw opmerking over de ware aard van PSV is goed beargumenteerd wil je zeggen?

Ajax kan gewoon niet gevaarlijk worden als ze het middelveld voorbij zijn......
Bovendien liepen er gister een aantal gefrustreerde tieners in het veld die het niet verdienen een Ajax-shirt te dragen en die het zeker niet nodig hebben om acties uit te halen zoals gisteren vertoond.

Ajax maakt die seizoen met het huidige vertoonde spel totaal geen aanspraak op de titel, tevens vind ik het zeer Ajax-onwaardig dat er zo weinig goals gescoord worden. Het was altijd de club van de vele doelpunten.

Winnen in Eindhoven..... het had een mooi scenario moeten worden, maar het was vantevoren al gedoemd te mislukken. Het probleem bij Ajax zit hem niet alleen in de niet scorende spitsen maar ook in de arrogantie van spelers die in feite net komen kijken.

Dat Ajax geen aanspraak maakte op de overwinning, omdat ze te weinig gevaarlijk werden, zegt toch niet direct dat PSV het wel verdiende? Wat is dat voor een lagere school logica? En zullen we het maar niet over de domme acties hebben van bijvoorbeeld Cocu en Vennegoor in andere wedstrijden? Lekker makkelijk scoren om het op de arrogantie en agressiviteit van de jonge spelers te gooien. Wat dat betreft spant Cocu dan de kroon met zijn 30+ ! We weten ook allemaal dat sneijder een kort lontje heeft en dat hij misschien wel een rode kaart verdiende, maar dat betekent voor jou dus dat PSV verdiend gewonnen heeft? Ik kijk eerlijk gezegd naar het voetbal en concludeer dan dat Ajax beter veldspel liet zien, maar wat betreft kansen iets acherliep op PSV. Over de hele wedstrijd kom ik dan tot de conclusie dat niemand het verdiende om te winnen.

Nee ik geloofde op voorhand ook niet in de kansen van Ajax. Maar als je dan ziet dat ze aanspraak maken op een punt (wat ook zeer verdiend zou zijn) dan is het heel erg zuur dat op deze manier Ajax toch verslagen wordt. Maar goed, Ajax zit nu ook in de hoek waar de klappen vallen.

Sneijder en Pienaar mogen wat mij betreft bestraft worden, maar doe nou niet net alsof dit alleen bij de "jonge spelers van Ajax" voorkomt, want er zijn genoeg andere voorbeelden te noemen.
pi_31659468
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:36 schreef SCH het volgende:
KJ gaat naar Feyenoord - in augustus.
Moet ik je teleurstellen, gister via RTV-NH (Ton Ojers) wist men te melden uit zeer betrouwbare bron dat ie al met Ajax heeft gesproken. Ook al ontkende blind dit. Dus contact is er sowieso al geweest. Plus het feit dat Klaas-Jan een fan was van Ajax. Optelsom.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_31659582
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:51 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat Ajax geen aanspraak maakte op de overwinning, omdat ze te weinig gevaarlijk werden, zegt toch niet direct dat PSV het wel verdiende? Wat is dat voor een lagere school logica? En zullen we het maar niet over de domme acties hebben van bijvoorbeeld Cocu en Vennegoor in andere wedstrijden? Laten we dat inderdaad maar niet doen, het gaat immers over de wedstrijd van gisteren Lekker makkelijk scoren om het op de arrogantie en agressiviteit van de jonge spelers te gooien. Wat dat betreft spant Cocu dan de kroon met zijn 30+ ! We weten ook allemaal dat sneijder een kort lontje heeft en dat hij misschien wel een rode kaart verdiende, maar dat betekent voor jou dus dat PSV verdiend gewonnen heeft? Ik kijk eerlijk gezegd naar het voetbal en concludeer dan dat Ajax beter veldspel liet zien, maar wat betreft kansen iets acherliep op PSV. Over de hele wedstrijd kom ik dan tot de conclusie dat niemand het verdiende om te winnen.
Ik bestrijd ook nergens jouw mening, geloof ik! Ik spreek alleen mijn mening uit en jij vindt het nodig hier omtrent een discussie aan te gaan.

Nee ik geloofde op voorhand ook niet in de kansen van Ajax. Maar als je dan ziet dat ze aanspraak maken op een punt (wat ook zeer verdiend zou zijn) dan is het heel erg zuur dat op deze manier Ajax toch verslagen wordt. Maar goed, Ajax zit nu ook in de hoek waar de klappen vallen.
Dat is ook wel eens anders geweest

Sneijder en Pienaar mogen wat mij betreft bestraft worden, maar doe nou niet net alsof dit alleen bij de "jonge spelers van Ajax" voorkomt, want er zijn genoeg andere voorbeelden te noemen.
Ik heb nergens beweerd dat dit alleen bij de jonge spelers voorkomt. Ik vind alleen dat met name Sneijder dit niet zou moeten doen gezien zijn uitspraken een aantal weken geleden
pi_31659609
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:58 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Moet ik je teleurstellen, gister via RTV-NH (Ton Ojers) wist men te melden uit zeer betrouwbare bron dat ie al met Ajax heeft gesproken. Ook al ontkende blind dit. Dus contact is er sowieso al geweest. Plus het feit dat Klaas-Jan een fan was van Ajax. Optelsom.
Het maakt mij niet uit waar ie heengaat hoor - maar hij spreekt ook al met Feyenoord dus het zegt niet zoveel.
  maandag 24 oktober 2005 @ 11:09:38 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31659647
Ach, al dat achteraf gelul .

Ajax is gewoon een redelijk voetballende ploeg met totaal onvermogen om een doelpunt te maken, dus verlies je punten.

En dat kan je niet alleen de spelers aanrekenen. Blind lijkt het af en toe ook gewoon niet te zien of willen zien.

Rosales speelt echt weer volkomen waardeloos, echt helemaal niets ging goed. Maar wisselen? Nee, dat is volgens de Blind/Koeman visie niet mogelijk in de rust.

En je brengt na falen van je spitsen Anastasiou in de CL, hij scoort er 2, je wint en als beloning mag hij niet spelen.... Leg dat eens uit dan? Waarom krijgt Rosenberg WEL weer een kans(je)?

Natuurlijk had Ajax misschien wel iets meer verdiend, maar dan moeten de mensen in het veld maar scoren en de mensen naast het veld maar de juiste mensen inbrengen.

Ajax heeft het aan zichzelf te danken, ondanks die penalty. Natuurlijk was het geen strafschop, maar hij viel mooi en dan moet je maar TV beelden op het veld gebruiken, dit hoort erbij..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31659707
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:

Ajax is gewoon een redelijk voetballende ploeg met totaal onvermogen om een doelpunt te maken, dus verlies je punten.

En dat kan je niet alleen de spelers aanrekenen. Blind lijkt het af en toe ook gewoon niet te zien of willen zien.

Rosales speelt echt weer volkomen waardeloos, echt helemaal niets ging goed. Maar wisselen? Nee, dat is volgens de Blind/Koeman visie niet mogelijk in de rust.

En je brengt na falen van je spitsen Anastasiou in de CL, hij scoort er 2, je wint en als beloning mag hij niet spelen.... Leg dat eens uit dan? Waarom krijgt Rosenberg WEL weer een kans(je)?

Natuurlijk had Ajax misschien wel iets meer verdiend, maar dan moeten de mensen in het veld maar scoren en de mensen naast het veld maar de juiste mensen inbrengen.

Ajax heeft het aan zichzelf te danken, ondanks die penalty. Natuurlijk was het geen strafschop, maar hij viel mooi en dan moet je maar TV beelden op het veld gebruiken, dit hoort erbij..
Oh so true
pi_31659772
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:

Als PSV gescoord had zonder de hulp van de scheidsrechter, dan was ik het me je hele verhaal eens geweest!
pi_31659820
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit waar ie heengaat hoor - maar hij spreekt ook al met Feyenoord dus het zegt niet zoveel.
Feyenoord zegt zelf nu nog geen geld te hebben, pas als Kuijt of Kalou wordt verkocht. Als dat laat in de zomer is hebben ze een probleem, Ajax kan nu al toeslaan. En volgens het AD willen ze hem als nieuwe spits:

AD: Ajax-scouts druk in de weer
Volgens het Algemeen Dagblad zijn de Ajax-scouts druk in de weer om de voorbereiding van de ombouw van het elftal te realiseren wanneer diverse spelers zouden vertrekken in de zomer. Volgens de krant is Gerrie Mühren dezer dagen als scout actief in Brazilië, Ruud Krol en Gerard van der Lem waren zaterdag aandachtig toeschouwer bij NAC-FC Twente en daarnaast moet Huntelaar volgens de krant de nieuwe spits worden.

Nac-Twente zal wel voor Jenner zijn..
  maandag 24 oktober 2005 @ 11:27:03 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31659857
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:19 schreef Robar het volgende:

[..]

Als PSV gescoord had zonder de hulp van de scheidsrechter, dan was ik het me je hele verhaal eens geweest!
Tja, PSV scoort idd met hulp van de scheids. Maar hoe graag ik het ook wil, ik geloof niet dat Vink dat met opzet doet. Het IS kut, en het IS onterecht, maar ja. Dit is nou eenmaal het spelletje. Je bent afhankelijk van mensen die beoordelen en die maken helaas fouten. Dat het je nou de wedstrijd en je titelkansen kost is eigenlijk niet zo relevant.

Wil niet zeggen dat ik niet gevloekt heb hoor .
Get woke, go broke!
pi_31659881
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:23 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Feyenoord zegt zelf nu nog geen geld te hebben, pas als Kuijt of Kalou wordt verkocht. Als dat laat in de zomer is hebben ze een probleem, Ajax kan nu al toeslaan. En volgens het AD willen ze hem als nieuwe spits:
Ik denk niet dat Heerenveen hem laat gaan voor de zomer.
pi_31659930
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, PSV scoort idd met hulp van de scheids. Maar hoe graag ik het ook wil, ik geloof niet dat Vink dat met opzet doet. Het IS kut, en het IS onterecht, maar ja. Dit is nou eenmaal het spelletje. Je bent afhankelijk van mensen die beoordelen en die maken helaas fouten. Dat het je nou de wedstrijd en je titelkansen kost is eigenlijk niet zo relevant.

Wil niet zeggen dat ik niet gevloekt heb hoor .
Je zult mij ook niet horen zeggen dat Vink het met opzet doet, nee dat zou er og eens bij moeten komen

Die titel zegt mij op dit moment ook niet zo veel. Ik zie liever dat Ajax weer eens gaat scoren, want zoals eerder gezegd ligt het niet aan het veldspel! Hopelijk zal dat lukken met Huntelaar, alhoewel het een beetje zielig begint te worden met al die spitsen op de bank!
  maandag 24 oktober 2005 @ 11:33:28 #289
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31659937
De organisatie bij PSV is zó goed, dat ze - als ze op voorsprong gekomen zijn - deze voorsprong met gemak kunnen behouden. Alles dus afschuiven op de schwalbe van Jefferson Farfán en de strafschop die onterecht werd gegeven, is dan ook wat makkelijk. PSV was sowieso op voorsprong gekomen en had deze voorsprong daarna ook met succes weten te verdedigen, het was gisteren alleen nogal zuur om door zo'n gemakkelijk gegeven strafschop te verliezen. Maar ik denk dat Ajax sowieso wel had verloren.

De uitblinker bij Ajax was nota bene Urby Emanuelson, de linksback. Ajax mag van mij een compleet nieuwe voorhoede aanschaffen, want als we alléén KJH kopen, zal hij wel aanvoer moeten krijgen. Dus een links- en rechtsbuiten is net zo gewenst als een scorende spits.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 24 oktober 2005 @ 11:40:16 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31660028
Tja, als Milan al niet kon scoren had ik er weinig vertrouwen in dat Ajax het wel zou doen .
Get woke, go broke!
pi_31660059
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
De organisatie bij PSV is zó goed, dat ze - als ze op voorsprong gekomen zijn - deze voorsprong met gemak kunnen behouden. Alles dus afschuiven op de schwalbe van Jefferson Farfán en de strafschop die onterecht werd gegeven, is dan ook wat makkelijk. PSV was sowieso op voorsprong gekomen en had deze voorsprong daarna ook met succes weten te verdedigen, het was gisteren alleen nogal zuur om door zo'n gemakkelijk gegeven strafschop te verliezen. Maar ik denk dat Ajax sowieso wel had verloren.

De uitblinker bij Ajax was nota bene Urby Emanuelson, de linksback. Ajax mag van mij een compleet nieuwe voorhoede aanschaffen, want als we alléén KJH kopen, zal hij wel aanvoer moeten krijgen. Dus een links- en rechtsbuiten is net zo gewenst als een scorende spits.
PSV verzuimde een tweede doelpunt te maken, dus het is nog maar de vraag of ze de score hadden kunnen openbreken zonder penalty. Uitgaande van de wedstrijd van gisteren ben ik het niet met je eens. PSV kon gisteren niet overtuigen en viel gewoon tegen.
  maandag 24 oktober 2005 @ 11:53:41 #292
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31660204
Dat zou 1 van de mogelijke scenario's zijn geweest, dat PSV toch wel had gewonnen. Maar als een Ajacied zo erover denkt vind ik dat wel erg kwalijk eigenlijk.

Verder zijn al die frustraties en rode kaarten (natrappen, harde slidings en een schwalbe om ook een penalty te krijgen) gewoon een gevolg van de onterechte pingel die de lampen kregen. Net als de levensgrote kansen die PSV in de laatste 10 minuten kreeg: Ajax moest komen bij 1-0, bij 0-0 had dat veel minder geweest. Om op die manier te redeneren (het tegen elkaar weg proberen te strepen) is dus veel te simpel.
pi_31660324
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Heerenveen hem laat gaan voor de zomer.
Ik ga er niet van uit, maar het zou wel mooi zijn. Maar zelfs in de zomer maakt Ajax nog de meeste kans denk ik. Omdat Feyenoord geld moet hebben van een verkoop van Kuijt of Kalou, en omdat de meeste transfers pas laat gaan gebeuren door het EK kan Ajax eerder toeslaan.
pi_31660368
Voetbal
Van strafschop tot schwalbe. Hier vind je Voetbal en alles wat daarmee te maken heeft.
pi_31660369
Voetbal
Van strafschop tot schwalbe. Hier vind je Voetbal en alles wat daarmee te maken heeft.
  maandag 24 oktober 2005 @ 12:26:29 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31660410
Kwalitatief gezien is Ajax op dit moment gewoon niet in staat om voetballend het verschil te maken, Ajax is gewoon niet creatief genoeg. Alles is zó voorspelbaar, totaal geen creativiteit, vaak staat een speler aan de bal seconden stil, omdat gewoon niemand zich aanbiedt. Ik wordt er zo verschrikkelijk moe van, ik weet niet of het aan de (tactische) trainingen van Danny Blind ligt of aan de kwaliteit van de spelersgroep. Ik zie het de komende tijd ook nog niet verbeteren, eerlijk gezegd.

Dat Wesley Sneijder, Nigel de Jong en Steven Pienaar zich laten gaan door harde overtredingen, zie ik zelfs nog een beetje positief in. Ze balen van het wedstrijdbeeld, hun eigen spel en de dreigende nederlaag, door het vuurtje op te stoken, kan zo'n wedstrijd veranderen. Maar goed, vrijdag tegen Heerenveen gaan we gewoon weer achter de club staan! Er is nog niets verloren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 24 oktober 2005 @ 12:50:58 #297
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31660570
Ik mocht willen dat Feijenoord aanvallen kon opzetten zoals ajax het soms doet...
A.M.A.B
pi_31660702
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 12:50 schreef Cart_man het volgende:
Ik mocht willen dat Feijenoord aanvallen kon opzetten zoals ajax het soms doet...
Ach, wat heb je aan een goed combinerend middenveld als je aanvallers niet die laatste beslissende pass kunnen geven? En als die beslissende pass al gegeven wordt, dan hebben we niet de aanvallers om dat af te maken!
  maandag 24 oktober 2005 @ 13:21:00 #299
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31660783
Die aanvallers hebben wij wel, vandaar.
A.M.A.B
pi_31660800
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 12:50 schreef Cart_man het volgende:
Ik geloof je meteen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')