abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31653383
Sneu wel dat het juist Urby gebeurde, die is zo goed bezig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31653439
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 16:47 schreef twi het volgende:

[..]

Beetje vertrouwen houden hoor. Ook vandaag was er weinig mis met het spel, en we moeten toch eens het geluk aan onze kant hebben dat er een bal in vliegt?
Nee, ik heb geen enkel vertrouwen in dit Ajax. Er zal met geluk heus wel eens een bal in het net vliegen, maar feit blijft dat je gewoon VEEL te veel punten blijft morsen. Ook al was Ajax vandaag de betere ploeg, ik heb geen moment het gevoel gehad dat ze zouden gaan scoren.

En dat is het probleem. Je kan best elke wedstrijd beter spelen, maar wat koop je ervoor als je toch niet scoort? Vandaag was het hoogst haalbare een 0-0, hoe triest die conclusie ook is als je gewoon stukken beter speelt. En vrijdag zullen we ook wel weer op ons bek gaan, tegen Heerenveen.

Als er niet HEEL gauw iets gebeurd wordt dit een ongekend drama seizoen, ben ik bang.
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:56:47 #228
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31653445
Sneu dat het uberhaupt gebeurde. Denk dat Urby er zelf niet zo onder de indruk van is. Die had tijdens het interview echt zo de houding dat het de fout van de scheids was en hij er niets aan kon doen. En terecht.

Ik heb geen interesse in de 2e plaats, Shreyas zegt dat we nog tweede kunnen worden. Wanneer we tweede kunnen worden, kunnen we ook nog gewoon eerste worden. Er zit namelijk 1 punt tussen de 1e en 2e plek. Bovendien is de 2e plek tegenwoordig niks waard.
pi_31653488
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 16:07 schreef Houniet het volgende:
naar de klote, weer genaaid
LOL, dus? Ajax wordt over algemeen redelijk beschermt door Zeist, en als je keer pech heb dan is het gelijk weer huilen, ik herinder me verleden jaar Ajax-AZ nog wel, waarbij AZ enorm genaaid werd met een penalty. Maar goed, vrijwel iedereen gunt Ajax die nederlaag, omdat deze club gewoon uitgekotst is door nederland. Alleen maar zeuren over alles en nog wat, in plaats van achter de club en de spelers te staan kan men daar alleen maar zeiken. Nep supporters.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_31653602
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 17:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

LOL, dus? Ajax wordt over algemeen redelijk beschermt door Zeist, en als je keer pech heb dan is het gelijk weer huilen, ik herinder me verleden jaar Ajax-AZ nog wel, waarbij AZ enorm genaaid werd met een penalty. Maar goed, vrijwel iedereen gunt Ajax die nederlaag, omdat deze club gewoon uitgekotst is door nederland. Alleen maar zeuren over alles en nog wat, in plaats van achter de club en de spelers te staan kan men daar alleen maar zeiken. Nep supporters.
Guttegut, zelfs als jullie winnen komt de calimero weer naar boven. Het kans ons niets schelen dat iedereen een hekel aan ons heeft. Hoge bomen vangen veel wint, en laat Ajax nu nog steeds de allerhoogste boom in Nederland zijn. Bovendien kan Ajax tenminste nog een club genoemd worden. PSV koopt elk jaar een nieuw team en bestaat zelfs bijna voor de helft uit (afgedankte) ex-Ajacieden, die gasten waar jij zo'n hekel aan hebt. Een imago heeft het al helemaal niet, of het moet jullie Fons zijn. En nep-supporters? De bezoekersaantallen spreken voor zich en alsof je psv nog hoort als ze achter staan.

Verder ben ik achteraf blij dat wij die prutser van een Koné niet hebben gekocht en hoop ik voor je dat 'ie de rest van de psv selectie niet ook met hiv besmet.

En nu maar weer oprotten kneus.
  zondag 23 oktober 2005 @ 17:19:14 #231
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31653611
quote:

[..]

Hap.

Doei!
pi_31653710
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 17:17 schreef devv05 het volgende:

[..]

Guttegut, zelfs als jullie winnen komt de calimero weer naar boven. Het kans ons niets schelen dat iedereen een hekel aan ons heeft. Hoge bomen vangen veel wint, en laat Ajax nu nog steeds de allerhoogste boom in Nederland zijn. Bovendien kan Ajax tenminste nog een club genoemd worden. PSV koopt elk jaar een nieuw team en bestaat zelfs bijna voor de helft uit (afgedankte) ex-Ajacieden, die gasten waar jij zo'n hekel aan hebt. Een imago heeft het al helemaal niet, of het moet jullie Fons zijn. En nep-supporters? De bezoekersaantallen spreken voor zich en alsof je psv nog hoort als ze achter staan.

Verder ben ik achteraf blij dat wij die prutser van een Koné niet hebben gekocht en hoop ik voor je dat 'ie de rest van de psv selectie niet ook met hiv besmet.

En nu maar weer oprotten kneus.
Hahaha wat een zielige reactie, ik ben niet eens fan van PSV of Feyenoord, het grappige is dat jullie nog steeds denken een topclub te zijn, terwijl jullie al je handjes dichtknijpen als je keer een rondje door de championsleague komt. Het is toch te zielig voor woorden dat jullie je spitsen na 2 duels al uitfluiten? En kone een prutser , lol de hele top 5 heeft scorende spitsen, en Ajax koopt maar raak maar geen spits kan daar scoren, goh misschien ligt het wel aan jullie BEFAAMDE spelconept wat al in de jaren 80 achterhaalt is, je schakelt gewoon de vleugels uit en je bent klaar.
  zondag 23 oktober 2005 @ 17:36:51 #233
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31653733
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 17:33 schreef raptorix het volgende:
Hahaha wat een zielige reactie, ik ben niet eens fan van PSV of Feyenoord
Aha, je komt dus geheel doelloos hier lopen trollen?
pi_31653874
Trollen? Ik zeg alleen dat jullie niet zo moeten zeuren, devv05 begint gelijk te trollen, niet ik.
pi_31654024
Klote van de nederlaag, en al helemaal door een onterechte penalty

Een 0-0 had meer op z'n plaats geweest. Maar goed we weten waar we staan, en dat is een behoorlijk gat nu.
pi_31654120
Altijd als Ajax de kans heeft om dichterbij de *concurent* te komen verliest Ajax ook
pi_31654134
ohjee. Zie net dat Ajax verloren heeft

Vink
  zondag 23 oktober 2005 @ 18:54:00 #238
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_31654327
En ik maar denken dat die play-offs slecht zouden uitpakken voor Ajax
Jawel, je keek.
  zondag 23 oktober 2005 @ 19:31:38 #239
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31654682
Het was geen strafschop, dat is duidelijk.
Wel rood voor pienaars natuurlijk.

0-0 was een betere afspiegeling geweest maar goed, 8 punten voorsprong en weer koploper

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31654723
Danny Blind whahahahhhaaaaa smerige stoelpotenzagert,
en die Pienaar mag van mij optiefen naar zijn ghetto
  zondag 23 oktober 2005 @ 19:47:24 #241
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_31654793
1) Strafschop was een sctrafschop; Emanuelson raakte Farfan niet, desondanks had hij zijn been in moeten houden en niet die laatste (te late) beweging moeten maken. Penalty of geel voor Farfan... het kan beide gegeven worden.
2) Pienaar had rood moeten krijgen;zal die nog wel krijgen, ik schat 3 tot 4 wedstrijden korting.
3) Sneijder had rood moeten krijgen; zware tackle van achteren terwijl de bal al weg was. Krijgtie geel...
4) Sneijder had rood moeten krijgen; net zoals Farfan geel had kunnen/moeten krijgen voor wat - ondanks de domme actie van Emanuelson - een schwalbe was, had Sneijder een tweede gele (of eigenlijk geel op rode) kaart moeten krijgen voor zijn schwalbe.

Deze mening is (geen mening maar een feit ) onafhankelijk van een supporter die geen van beide teams support. Beetje huilies vandaag achteraf in Amsterdam..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 23 oktober 2005 @ 20:19:13 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31655024
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 19:47 schreef Stefkuh het volgende:
1) Strafschop was een sctrafschop; Emanuelson raakte Farfan niet, desondanks had hij zijn been in moeten houden en niet die laatste (te late) beweging moeten maken. Penalty of geel voor Farfan... het kan beide gegeven worden.
2) Pienaar had rood moeten krijgen;zal die nog wel krijgen, ik schat 3 tot 4 wedstrijden korting.
3) Sneijder had rood moeten krijgen; zware tackle van achteren terwijl de bal al weg was. Krijgtie geel...
4) Sneijder had rood moeten krijgen; net zoals Farfan geel had kunnen/moeten krijgen voor wat - ondanks de domme actie van Emanuelson - een schwalbe was, had Sneijder een tweede gele (of eigenlijk geel op rode) kaart moeten krijgen voor zijn schwalbe.

Deze mening is (geen mening maar een feit ) onafhankelijk van een supporter die geen van beide teams support. Beetje huilies vandaag achteraf in Amsterdam..
Mening maar een feit
Onafhankelijk, maar NAC in je sig
Ga maar weer gauw naar het blaasvoetbal kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31655263
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 19:47 schreef Stefkuh het volgende:

;
Ah ok
En nog een feit Ajax had minimaal 1 punt moeten krijgen want ze hadden veel kansen

zondag 23 oktober 2005 @ 21:04:33 #244
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_31655334
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 20:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Mening maar een feit
Onafhankelijk, maar NAC in je sig
Ga maar weer gauw naar het blaasvoetbal kijken.
Er staat niet voro niets een smiley achter.
Onafhankelijk omdat ik niet voor Ajax of PSV ben.
Je signature klopt.. humor is niet aan te leren. Je bent het levende bewijs.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 23 oktober 2005 @ 21:11:02 #245
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_31655380
Het was zeker geen penalty. Toch vind ik dat PSV verdiend heeft gewonnen. De hele wedstrijd heeft Ajax geen echte kans gehad (op Babel na). PSV daarentegen heeft enkele 100% kansen gemist.
En dat Ajax veel beter was vind ik larie, m.i. speelden beiden hun eigen spelletje en was PSV niet ongerust of in gevaar.
Nee, ik heb de hele wedstrijd absoluut geen moment getwijfeld dat we de overwinning nog uit handen zouden geven.
pi_31655494
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
Sneu wel dat het juist Urby gebeurde, die is zo goed bezig.
Ja inderdaad. Ik schatte die gast eigenlijk nog niet zo hoog in, heb em alleen in de CL wedstrijden van jullie zien spelen. Maar vandaag vond ik em al de beste van het veld, en dat werd geloof ik bevestigd door een van de commentatoren van 'de wedstrijden'.

Zoals ik in ons topic al net typte, vond ik het buitengewoon sportief dat hij samen met Pienaar uitgebreid onze spelers kwam feliciteren, dat heb ik zelden gezien, compliment

Verder hebben we gewoon geluk gehad, alleen die kabouter en Pienaar hadden dus gewoon rood moeten hebben, dat compenseert 't geheel IMHO toch wel
pi_31655580
Bah. Kutboeren. Nog arrogant doen ook, terwijl ze ons wel eens even zouden afslachten...
Tjonge jonge zeg...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 23 oktober 2005 @ 21:48:04 #248
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_31655772
quote:

[..]

Beschemt door Zeist? Denk dat psv eerder beschermt wordt door Zeist. Dit is gvd al de zoveelste psv - ajax waarbij psv beslissend wordt geholpen door de scheids
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 23 oktober 2005 @ 21:49:31 #249
82589 S-Two
barba macacu
pi_31655791
Erg jammer. Vrijdag tegen Heerenveen moet er gewonnen worden. Gewoon Babel in de spits en het team verder zo laten. Te veel wisselingen is nu ook niet goed voor het team.

Oja, Galasek in de winterstop aub verkopen .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_31656075
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 21:22 schreef WooZ het volgende:

[..]

Verder hebben we gewoon geluk gehad, alleen die kabouter en Pienaar hadden dus gewoon rood moeten hebben, dat compenseert 't geheel IMHO toch wel
Tsja, ik zou als PSV'er vooral wat anders hebben gezegd
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')