abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31597767
Zag net in de krant de tekening die Samir A. maakte als 'aanvalsplan' van het hoofdgebouw van de AIVD. Ik kan zo snel (nog) geen online plaatje ervan vinden, maar het enige dat erop te zien was is een rechthoek (wat het hoofdgebouw moet voorstellen) met een deur erin, een gracht, en 2 bruggetjes. Ook staan er afmetingen bij geschreven.

Als dit het soort bewijsmateriaal is wat ze nu zoal hebben, hou ik mijn hart vast. Ik maakte nog beter gedetailleerde beschrijvingen van een complete invasie van een fictief land, toen ik 9 was. Gelukkig hebben ze nog dat poging tot het kopen van automatische wapens en explosieven, anders stond ie geheid weer binnen 2 weken buiten...
De plattegronden die hij zou hebben van o.a. schiphol stonden overigens niet vermeld in de krant.

Bron: De Gelderlander (zelfs op hun site zelf staat het stuk nog niet)
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_31597828
Dan is het maar goed dat ie nu achter slot en grendel zit
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 08:49:14 #3
14281 KomMaar
I've got the power
pi_31598207
Tering, had ie soms een heel leger aan manschap? AIVD moet zich vanaf nu meer volwassen gaan gedragen, eerlijk. De buren zullen zich vast rot gelachen hebben om zulke stomzinnige berichten.
pi_31598806
Nou, dan hopen we maar dat de poging tot het kopen van automatische wapens en explosieven wel te bewijzen valt.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:58:52 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31600225
er zijn wel genoeg samir topics
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')