Post nog es een paar homo-negers om scanman te laten flippen.quote:
Natte Leeghoofdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:57 schreef Utwodublin het volgende:
Wil niet veel zeggen over Tanja, maar ze heeft toch aardig zicht op wat zich afspeelt. Verbazend dat ze natte lie nomineert, ze weet exact dat die werkelijk geen reet toevoegt en dat het een leeghoofd is.
Je blijkt me echt zeer slecht te kennen. Wordt met de dag duidelijker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Post nog es een paar homo-negers om scanman te laten flippen.
Nathalie is behoorlijk kleurloos ja, net als Rob en Menno maar Tanja mag van mij nu echt oprotten, je mag 'r of je mag 'r nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:57 schreef Utwodublin het volgende:
Wil niet veel zeggen over Tanja, maar ze heeft toch aardig zicht op wat zich afspeelt. Verbazend dat ze natte lie nomineert, ze weet exact dat die werkelijk geen reet toevoegt en dat het een leeghoofd is.
Ik wil wel dat je er meer over zegt, ga door....aaaaahquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:57 schreef Utwodublin het volgende:
Het ging om het off topic-gehalte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je blijkt me echt zeer slecht te kennen. Wordt met de dag duidelijker.
Lekkere foto Utwodublin!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:57 schreef Utwodublin het volgende:
Offtopicquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je blijkt me echt zeer slecht te kennen. Wordt met de dag duidelijker.
Je vergeet er 'crackhoer' achter te zetten. Ben je van je geloof gevallen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nathalie is behoorlijk kleurloos ja, net als Rob en Menno maar Tanja mag van mij nu echt oprotten, je mag 'r of je mag 'r niet
Ik mag 'r dus niet, maar dat geldt ook voor mij, er zijn ook fokkers die mij niet mogen en dat respecteer ik...![]()
Gelukkig kom jij af en toe ff langs, dat trekt de verhoudingen weer een beetje rechtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:00 schreef golfer het volgende:
Het percentage werdt, tog en is (eens) daalt gelukkig 's nachts, naarmate de leeftijd stijgt.
Tanja heeft vnl. crack gebruikt toen ze nog tippelde maar ze haalt nu genoeg geld binnen dankzij Mummie...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
Je vergeet er 'crackhoer' achter te zetten. Ben je van je geloof gevallen?
Goed dat je dat weet, liep je op dezelfde tippelzone?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tanja heeft vnl. crack gebruikt toen ze nog tippelde maar ze haalt nu genoeg geld binnen dankzij Mummie...
Dat me moeder voeger is gezegt heeft dat ik op school is goed moest opletten werktte beter als al het gezeur van de leraren zelf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:00 schreef golfer het volgende:
Het percentage werdt, tog en is (eens) daalt gelukkig 's nachts, naarmate de leeftijd stijgt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat me moeder voeger is gezegt heeft dat ik op school is goed moest opletten werkte beter als al het gezeur van de leraren zelf.
Hoe kom je daar nou bij??? Als je zoiets roept moet je ook feiten overleggen! Linkjes??????quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tanja heeft vnl. crack gebruikt toen ze nog tippelde maar ze haalt nu genoeg geld binnen dankzij Mummie...
Nee, ik werk voor Ferrari Nederland...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:05 schreef Day het volgende:
[..]
Goed dat je dat weet, liep je op dezelfde tippelzone?
Ah, nog steeds paraat om die crackhoer van je te verdedigen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:05 schreef Day het volgende:
[..]
Goed dat je dat weet, liep je op dezelfde tippelzone?
Ga zelf maar linkjes zoeken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij??? Als je zoiets roept moet je ook feiten overleggen! Linkjes??????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |