Ik hoop het echt van harte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Had Nathalie hoog staan maar nu echt neit meer daag Nathalie donderdag
Op de talpa poll staat ze nu even hoog als Lieske. Ik zie het somber in dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is nu of nooit om nath het huis uit te krijgen.
Want de volgende ronde krijgt ze geen genoeg stemmen om op de bank te zitten
Net alsof dat onze keuze om haar er per direct uit te gooien beïnvloedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie wil dat op internet bekend wordt dat de deksel van de boter de reden was.
[afbeelding]
Ja kom, daar kunnen we niet aan beginnen hoor. Internet is geen speelplaats en dient alleen voor belangrijke zaken gebruikt te worden...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie wil dat op internet bekend wordt dat de deksel van de boter de reden was.
[afbeelding]
Wacht het wel af want je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de talpa poll staat ze nu even hoog als Lieske. Ik zie het somber in dus
Heb niet echt het idee dat die Talpa op dit moment een goede aanwijzing is. Hangt imo veel af van de TV uitzendigen van de komende week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de talpa poll staat ze nu even hoog als Lieske. Ik zie het somber in dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |