Daarom mag Tanja wel weg, je ziet er nu nauwelijks meer dus missen doe je dr nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja zien we sowieso nog maar 5 minuten per 4 uur in de kamer/tuin. De rest van de tijd is ze bij de baby ofzo. Trouwens, die 5 minuten worden wel iedere keer op tv uitgezonden. Dat bleek vanavond in de half 8 uitzending al.
Mogge! Misschien mag ze in de Babykamer wel roken!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef wickie het volgende:
Goedennacht Allen!!
Ik heb Tanja na haar huilbui niet meer gezien, wordt het niet eens tijd voor een sigaretje?? Ze moet inmiddels al een enorm nicotine tekort hebben opgebouwd??
Kan ze weer lekker ff boos worden, t begint saai te worden nu....
Da's waar, maar ik heb zó enorm de pest aan Nathalie... Die mag van mij de enorme klap krijgen dat ze in uitgekotst door het NLse publiek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daarom mag Tanja wel weg, je ziet er nu nauwelijks meer dus missen doe je dr niet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef wickie het volgende:
Goedennacht Allen!!
Ik heb Tanja na haar huilbui niet meer gezien, wordt het niet eens tijd voor een sigaretje?? Ze moet inmiddels al een enorm nicotine tekort hebben opgebouwd??
Maar dan wel met een vrijwillige exit!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daarom mag Tanja wel weg, je ziet er nu nauwelijks meer dus missen doe je dr niet
Maak je maar niet ongerust. Tanja paft tussen de bedrijven door er vrolijk op los hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef wickie het volgende:
Goedennacht Allen!!
Ze zorgt anders wel voor lekker veel opschudding in het huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:32 schreef BlaBlub het volgende:
Jij hebt echt de leukste filmpjes! Ik lach me nog steeds gek om dronken Roelquote:
Ik heb echt helemaal niks tegen Nathalie, daarvoor kijk ik misschien te weinig streams. Ik vind haar wel lief en sympathiekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik heb zó enorm de pest aan Nathalie... Die mag van mij de enorme klap krijgen dat ze in uitgekotst door het NLse publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |