Ik neem aan dat je aanwezig bedoeltquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Geen goed resultaat voor onze Marokkaanse vrienden, want de kans op een akkoordje tussen organisator Egypte en Ivoorkust is afwezig.
Ja, ik heb ook op Kameroen ingezet (notering 1,30) en dat Eto'o de eerste maakt (notering 3,75)quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had 'em ook @ 3,15![]()
Vanavond Kameroen (-1)![]()
Wedden op Sport #199 Het blijven Duitsers hé voor alle tips en adviezen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:34 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook op Kameroen ingezet (notering 1,30) en dat Eto'o de eerste maakt (notering 3,75)
Helaas net wat geld verloren. Ik had verwacht dat Congo wel zou winnen.
Aha, thx, wist niet dat er een topic over was.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Wedden op Sport #199 Het blijven Duitsers hé voor alle tips en adviezen.![]()
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je aanwezig bedoelt
Dat was te verwachten. Is al jaren zo, daarom heb ik ook nog geen minuut gekeken. Waardeloos toernooi en zeer slecht gepland.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:20 schreef Blupp het volgende:
het niveau van dit toernooi is over het algemeen inderdaad zeer bedroevend.. tjemig zeg zo slecht had ik het toch ook weer niet verwacht
ja ik weet het ook eigenlijk wel, maar ik hoop dan toch weer op wat leuks,quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat was te verwachten. Is al jaren zo, daarom heb ik ook nog geen minuut gekeken. Waardeloos toernooi en zeer slecht gepland.
Kunst. Het valt me op dat toch veel goals na fouten vallen. Voor Eto'o, die ook met een individuele actie kan maken, helemaal lui-lekker-land daar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef DeTolk het volgende:
Eto'o wordt topscorer
Ik denk dat Kameroen heel ver had kunnen komen en totaal geen ontzag heeft voor welke ploeg dan ook. Ivoorkust zal te groen blijken. Het aardig doen totdat de druk groter wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef trepper het volgende:
Stel je voor dat Kameroen die penalty gewoon binnen getrapt had en zich voor het WK geplaats had. Dan had Nederland nog een sterkere groep gehad dan nu al het geval is. Op zich zijn we daar onbewust al goed mee weggekomen.
Coach van Ivoorkust zal zijn best doen om van Egypte te winnen dat zei hij tegen Naybetquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Geen goed resultaat voor onze Marokkaanse vrienden, want de kans op een akkoordje tussen organisator Egypte en Ivoorkust is afwezig.
Kameroen zal wel doorgaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:37 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik denk dat Kameroen heel ver had kunnen komen en totaal geen ontzag heeft voor welke ploeg dan ook. Ivoorkust zal te groen blijken. Het aardig doen totdat de druk groter wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |