Zaïri niet laten starten is tot daaraan toe, ok dat is ook belachelijk, maar helemaal geen minuut laten spelen, dan ben je hersendood.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef cultheld het volgende:
Wat is die trainer van Marokko voor een debiel zeg: Zairi niet laten starten
www.unibet.nlquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:56 schreef Ludacriss het volgende:
Tja nu is het wel over voor Marokko. De Egyptische bond schiet wat geld voor Ivoorkust en ze spelen een bloedeloos 0-0 aanstaande zaterdag en Egypte en Ivoorkust gaan door.
Mag ik je aanmelden, dan krijg ik volgens mij een bonus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:41 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Oh ik zie hetDan weet je hoe lang ik niet meer via z'on site heb zitten gokken.
Heb ik weer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb nog wel een oude mrbookmaker login... daar ken je zo te zien ook gewoon mee inloggen
Je kunt niet ontkennen dat je als je sterspeler Zaïri niet opstelt de coach in kwestie klinisch dood is, hij stelt zijn beste spelers niet op: wil hij gewoon verliezen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:47 schreef Almere-Dude het volgende:
Prachtig Meki en BB die meteen op de coach beginnen te schelden,
Weet je wat ik denk...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat je als je sterspeler Zaïri niet opstelt de coach in kwestie klinisch dood is, hij stelt zijn beste spelers niet op: wil hij gewoon verliezen?²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik toch gelijk kregen en de notering was zeer gunstigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:29 schreef Joeriii het volgende:
Iemand een idee over Egypte - Marokko?
Ik denk dat ik ga inzetten op een gelijk spel.
Ik had 'em ook @ 3,15quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:15 schreef Joeriii het volgende:
Heb ik toch gelijk kregen en de notering was zeer gunstig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |