Nog niet zeker, tochquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Ivoorkust niet overtuigend, maar wel door naar de volgende ronde.
De 2-1 op Libië geeft ook niet het nodige vertrouwen op een goed doelsaldo. Verliezen tegen Egypte is ook niet ondenkbaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Nog niet zeker, toch
Als Marokko twee wedstrijden dik wint en Egypte de laatste wedstrijd ook wint kunnen ze volgens mij op doelsaldo naar huis.
Zo slecht is het niet en als je eerlijk bent zie je dat ook niet vaak op het EK of WK.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:35 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik wil oogstrelende combinaties zien, maar dat hoef je op dit toernooi te verwachten.
Ik dacht het, maar hoeft inderdaad nog niet zeker te zijn als iedereen van Libië wint.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Nog niet zeker, toch
Als Marokko twee wedstrijden dik wint en Egypte de laatste wedstrijd ook wint kunnen ze volgens mij op doelsaldo naar huis.
Die zijn er wel hoor, Marokko staat voor op punten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:35 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik wil oogstrelende combinaties zien, maar dat hoef je op dit toernooi te verwachten.
En hij loopt nauwelijks en fluiten is vaak ook teveel moeite.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:39 schreef sampoo het volgende:
Jeetje wat zweet die scheids hem zeg. Geef de beste man een zakdoekje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |