Moooooooooooi!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef CartWOman het volgende:
treurig kijkende triktrakker.
Kan ik me zó voorstellen! Dansen op de vulkaan.quote:God wat is die Rob neurotisch.![]()
Oftewel Joost verzint dus zelf maar wat om zijn nominatie goed te praten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het idee dat de bewoners dat dus niet weten...
Naat is zich nu stoer aan het houden tegenover Menno in de badkamer.
En die stress die moeders heeft in dat huis noem jij wel gezond, ook al word dat kind uitgelaten door verzorgers dan nog vind ik dat ze beter thuis kunnen zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Joost is doortrapt ..ik vind hem erg leuk maar heel dat brave nominatie gedoe. Hij kraakt Tanja nonstop af en dan snap ik niet dat je een week ervoor opgeeft..oh ik kan niet op haar stemmen ze zit in delaatste fase..en dan een dag na de geboorte wel nomineren omdat het slecht is voor dat kind?
HALLO dat kind word gewoon fokking uitgelaten door de big brother medewerkers..dat kind blijft echt niet nonstop in die kamer..alleen de eerste dagen..dag is fokking normaal.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat er eerder bedoeld wordt dat Joost altijd alleen maar 'politiek correct' nomineert. Hij gebruikt redenen waarvan hij denkt dat het publiek het wel zal gaan pikken.
De reden bij Ralph was gewoon lomp, hij deed het voor Nathalie. (in de hoop dat het publiek hem massaal een lieve jongen zou vinden)
Bij Roel ging hij wederom voor politiek correct. (Die jongen heeft tenminste nog principes denkt het publiek dan volgens hem)
Nu bij Tanja geeft hij de baby als excuus (in de hoop dat NL hem dan ziet als een bezorgde jongen die het goed voorheeft met de baby)
Kortom Joost nomineert met argumenten waarvan hij denkt dat hij er beter door ligt bij het publiek. Ik had liever gehad dat hij uit persoonlijke overwegingen zou stemmen.
Ik denk dat Joost gaat winnen, maar dat is alleen omdat hij als geen ander weet hóe hij dit spelletje moet spelen.....
Dr broek is errug laag ja, leuk die heupbroekenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:22 schreef regenworm het volgende:
ik zag de naat van naat
We zullen zien hoe BB de genomineerde in beeld brengt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Standen op de talpa poll (over alle bewoners)
Tanja : 21 %
Menno; 5%
Nathalie: 5%
Rob: 4%
Ik ga bijna stemmen op Rob en Menno, alleen om Nathalie eruit te krijgen. Wat zie ik die graag vertrekken zeg. Die arrogante muts wist al zeker dat ze over 3 weken de bevalling van haar zus/vriendin zou missen. Het kwam geen moment in haar op dat ze er dan misschien al wel uit kon zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:24 schreef LoveProfusion het volgende:
hahaha die Naat...domme kapstersdoos dat je bent. Tanja heeft het spel heel goed door en weet dat je een kansloze trien bent.
Ze zei een tijdje terug ook tegen Roel: "O wat léuk, dan hebben we dalijk twéé beroemdheden in onze familie!"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:24 schreef LoveProfusion het volgende:
hahaha die Naat...domme kapstersdoos dat je bent.
Hij kan het weten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:25 schreef Gert het volgende:
Roel tegen Rob: "Het lijkt wel of je een gram coke gesnoven heb of zoow."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |