Site staat op wit ja... dat is wat je bedoelt toch ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:09 schreef Juan Zueco het volgende:
Ligt de TM-site eruit of ligt het aan mij?
J.
Je bedoelt Wawrinka? Als de man z'n breakkansen had benut dan had het gekund.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:14 schreef mitt het volgende:
gewaagde prognose Juan.
duidelijk een eigen keuze.
Nee,quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:33 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Je bedoelt Wawrinka? Als de man z'n breakkansen had benut dan had het gekund.
J.
Maar ik had Blake...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Elikian het volgende:
Butra en XL en 2 van de 5 mensen die nog steeds compleet zijn. Hulde!
Dinsdag hoef ik geen nieuw toernooi in te voeren toch, moet even een weekje op vakantiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:51 schreef XL het volgende:
[..]
Maar ik had Blake...![]()
Dus ben nu een man kwijt.
Zal ik lijstjes gaan bijhouden van de MV-fokkersquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:55 schreef Juan Zueco het volgende:
MV en TM gaan hier heerlijk doorelkaar.![]()
J.
Ok.quote:
Toch moet er iets te regelen zijn ... niet met jouw team natuurlijk, da's gewoon hopeloosquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:38 schreef Juan Zueco het volgende:
Gaat niet werken denk ik. Qua budget lopen de TM en MV nu eenmaal niet synchroon.
Misschien kan XL het topic [Tannas]Gok mee en red Juan z'n MV
Het is erg nodig.
J.
Wacht... voel ik daar enige frustratiequote:Op maandag 23 januari 2006 15:07 schreef Norrage het volgende:
Haaaaas![]()
Jullie zijn ook allemaal van die Federer mietjes he
Allemaal maar Federer kiezen.
Wij kiezen niet voor Federer, wij kiezen voor puntenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:07 schreef Norrage het volgende:
Haaaaas![]()
Jullie zijn ook allemaal van die Federer mietjes he
Allemaal maar Federer kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |