toch nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe van DJ Format, volgens mij is het Give Me The Microphone, maar het kan ook een andere song van dit album zijn...
Drunkenmunky wordt wel eens gedraauid. Met die saxofoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:51 schreef Renee2004 het volgende:
ik zoek het nummer wat o.a gedraaid wordt bij jensen wanneer zijn gasten opkomen, het is een dance/trance nummer, en het gaat ongeveer zo
tan tan tan tan tantan tan
Hm, dat zijn er vrij veel zeg maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:02 schreef E- het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met een tikkende klok (of horloge)..beetje duister achtige muziek moet ik eerlijk zeggen
helaas weet ik er niet meer van, volgens mij is het ook eens gebruikt voor een film (nederlands)
1= Status Quo - Whatever you want.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:48 schreef satecl het volgende:
ik zoek 2 nummer uit 2 reclame's(ik kan ze niet zo snel op ster.nl vinden)
1. die reclame van: "VAN LUNTEREEE" met de tekst: whatever you take, what ever you want.... ofzo
2. die reclame van HP photo, met die jongen die telkens een blad voor ze gezicht doet en dat h et dan een foto wordt(die is aardig nieuw...)
wie weet hoe die 2 nummer heten...?
Heb je de Vara al gemaild?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef thealterego1 het volgende:
Met spoed gezocht. Ongeluksthema of ongeluksmuziek van Stips. Ook wel bekend als het geluidje wat afgespeeld werd vlak voor een ongeluk in ons aller geliefde 12 steden 13 ongelukken. Wie kan mij dit nummer bezorgen of mij een hint geven op mijn zoektocht naar dit nummer!
Ik heb al heel lang gezocht, maar er is echt heel weinig te vinden. Dus wie gaat de uitdaging aan
Heb je hier wat aan:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:04 schreef Lovechild het volgende:
Er is een aflevering van Third Watch waarin afscheid wordt genomen van brandweervrouw Alex; zij is om het leven gekomen. De aflevering begint met een langzaam nummer, gezongen door een vrouw. Ze klonk me wel bekend, maar......... Is er iemand die zijn/haar licht kan laten schijnen?
Mijn speurtocht leverde Holy Road van Lizzie West op.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:04 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben al een paar keer zeer verguld geweest met dit topic, dus eens kijken of jullie me nog een keer kunnen helpen:
Er is een aflevering van Third Watch waarin afscheid wordt genomen van brandweervrouw Alex; zij is om het leven gekomen. De aflevering begint met een langzaam nummer, gezongen door een vrouw. Ze klonk me wel bekend, maar kon er toch de vinger niet op leggen. De tekst gaat (ongeveer) als volgt:
Do not stand at my grave and weep,
I am not there, I do not sleep.
I am a thousand winds that blow.
I am the diamond glint on snow.
I am the sunlight on ripened grain.
I am the gentle autumn rain.
When you wake in the morning hush,
I am the swift, uplifting rush
Of quiet birds in circling flight.
I am the soft starlight at night.
Do not stand at my grave and weep.
I am not there, I do not sleep.
Mijn speurtocht op het net heeft me geleerd dat het hier oorspronkelijk om een gedicht gaat. Dit gedicht is dan ook op talloze "in memoriam'- sites te vinden, maar de gezongen versie ben ik dus helaas niet tegen gekomen. Is er iemand die zijn/haar licht kan laten schijnen?
Dat klopt, mijn vriendin heeft er ook een hele tijd naar gezochtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Mijn speurtocht leverde Holy Road van Lizzie West op.
Burt Bacharach - What the world needs nowquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:57 schreef RobbieRicardo het volgende:
ik zoek t lied What de worlds need now is love sweet love its de en dan weet ik het niet meer
Ik ben nog niet zo heel veel wijzer, maar heb ook nogal tijdgebrek vandaag. Ga maar zsm verder zoeken naar dit specifieke nummer dan...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn vriendin heeft er ook een hele tijd naar gezocht![]()
Je kan ook even mailen naar het adres in m'n profielquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo heel veel wijzer, maar heb ook nogal tijdgebrek vandaag. Ga maar zsm verder zoeken naar dit specifieke nummer dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |