thxquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef Ynske het volgende:
G-Sas, vet man, waar heb je die gemaakt?
en wat is het
Nauwelijks eigenlijk. Hij is al heel sterk. De foto is net uit het midden, waardoor je het effect versterkt. Ook de uitsnede, waarbij de onderste balken uit het niets in de foto lijken te vallen, past hier prima.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef G-SaS het volgende:
maar ik wil graag weten of die sterker kan worden..(en hoe)
Ik ging net hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
Hij is idd heel erg mooi, maar zoals je ziet is ie niet perfect symmetrisch wat ik wel verlang van zo'n foto. een beetje meer naar rechts hellen was volgens mij voldoende geweest.
wat is dat Kroller moller park eigenlijk voor iets? we rijden er vaak langs als we van friesland af komen, maar ik heb nooit geweten wat het nou voor een park is
edit- ik lees net V.V. zijn post...meningen verschillen dus nogal eens hier
ghehe dat blijkt..ik kan er alle kanten mee opquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
Hij is idd heel erg mooi, maar zoals je ziet is ie niet perfect symmetrisch wat ik wel verlang van zo'n foto. een beetje meer naar rechts hellen was volgens mij voldoende geweest.
wat is dat Kroller moller park eigenlijk voor iets? we rijden er vaak langs als we van friesland af komen, maar ik heb nooit geweten wat het nou voor een park is
edit- ik lees net V.V. zijn post...meningen verschillen dus nogal eens hier
Dat ding is zo groot dat je er maar een kwart van gezien hebt? wow....quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:58 schreef G-SaS het volgende:
[..]
ghehe dat blijkt..ik kan er alle kanten mee opKroller muller park is ontzettend groot gebied op de veluwe, waarvan het Kroller moller museum het uitgangspunt is. Ze hebben daar verschillende exposities ( en de beroemde mondriaan), en om het museum heen een hele grote beeldentuin. Wat verderop in het bos staan complete projecten zoals megapiemels .. maar dus ook dit geval. Het is echt ontzettend groot en ik heb in 1 dag ook echt maar een kwart gezien..er is ook nog een ander museum, waarbij je onder de grond gaat ofzo.
[afbeelding]
...die stond er dus ook...ghehe maar die hoeft niet beoordeeld te worden want dat is zowiezo een baggerfoto
en er stond ook een baarmoeder...kan je nagaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat ding is zo groot dat je er maar een kwart van gezien hebt? wow....
![]()
Veeeeeel krachtiger zoquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veeeeeel krachtiger zoals ie in het midden was geweest had je een
gekregen van me
![]()
wel afdrukken, geen fotolijstje ..wil m gebruiken bij toelating van kunstacademie , puur om even te laten zien dat ik naast ontwerpen , fotofrafie gewoon leuk vindquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:22 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
20x30 afdrukken en een fotolijstje bij kopen.
thx! ! wel afdrukken, geen fotolijstje ..wil m gebruiken bij toelating van kunstacademie , puur om even te laten zien dat ik naast ontwerpen , fotografie gewoon leuk vindquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:22 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
20x30 afdrukken en een fotolijstje bij kopen.
Ja! die witte streep viel mij ook opeens op...ik denk dat het ook zo'n lijn is, waar denk ik net zonlicht op is gevallen, en met het contrastgebeuren dus wit is geworden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:47 schreef Bright het volgende:
Hmm... G-Sas, toch nog even zelf gespeeld, maar ik denk dat die mooier was geweest als die precies in het midden was genomen. Ik merk al dat een rechthoekige crop (onderaan een deel weg, of alleen een klein stukje van het midden) mooier is, maar helaas lukt het niet met deze foto om dat echt te tonen.
Zwart-wit is wel een hele goede verbetering, alhoewel het nu net kan lijken alsof er slecht weer aan komt. (Wel mooi, de overgang van het wolkendek)
Wat is die lichte streep van boven-midden naar rechts-twee-derde?
in de originele versie issie ook redelijk goed zichtbaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef G-SaS het volgende:
[..]
Ja! die witte streep viel mij ook opeens op...ik denk dat het ook zo'n lijn is, waar denk ik net zonlicht op is gevallen, en met het contrastgebeuren dus wit is geworden.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerst dacht ik nog dat het een vliegtuig geweest was, maar als je een tweede keer kijkt zie je duidelijk dat het idd zo'n lijn is
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:54 schreef Vliegvrager het volgende:
...en bij de vijfde keer wordt ik er steeds zekerder van. Hij loopt namelijk door voorbij de randen van het kunstwerk, hij vervaagt én hij is veel te dik om 'zo'n lijn' te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |