Begint er wel op te lijken ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:35 schreef CartWOman het volgende:
Yep, Lieske is the first to go.
Newbie alertquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:40 schreef Blue Thunder het volgende:
volgen jullie ook de streams?
Oh op die manierquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:42 schreef Blue Thunder het volgende:
op de streams moeten ze naar de bank rennen en neerploffen
zal wel voor vanavond zijn
Precies, een uitgebloeide paardebloem is er niets bijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:48 schreef Gigageil het volgende:
Wordt het niet es tijd dat Rob wat aan zijn haar doet , nou we het toch over haar hebben......???
Wat een bos met droog touw.....![]()
Waarom trekt Nathalie zo'n raar met haar mond als ze in de spiegel kijkt, voor de zoveelste keer![]()
Als Tanja maar pleite gaat......de plotselinge "stralende moeder" trap ik niet meer in......quote:
En de poedel van hiernaast ziet er beter uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Precies, een uitgebloeide paardebloem is er niets bij![]()
Ik mis beelden van de beebie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:54 schreef Jappie het volgende:
Ik vind het een hele mooie aflevering![]()
Dat zijn precies de kraamdagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:56 schreef APK het volgende:
8 cadeautjes voor Tanja, precies het aantal dagen dat de baby gefilmd mag worden, toch
Niet meerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:52 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Als Tanja maar pleite gaat......de plotselinge "stralende moeder" trap ik niet meer in......
HalleeuuuuEn dan over volle luiers, met zwarte troep, dat hoef ik echt niet lang te horen hoor......
![]()
Neh...precies het aantal dagen dat ze nog in het huis blijft.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:56 schreef APK het volgende:
8 cadeautjes voor Tanja, precies het aantal dagen dat de baby gefilmd mag worden, toch
En die kop van hem erbijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:55 schreef Blue Thunder het volgende:
hehe roel over de bonzaikittens
Sorry, maar dat bestaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:57 schreef aidyl het volgende:
haha die Roel gelooft nog echt in Bonsaïkatten ook!Ja jongen, sinterklaas bestaat ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |