abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:51:29 #1
133132 PhoShizzle
PhoShizzle My Nizzle
pi_31583939
Voor de oversluiting van mijn hyp. heb ik vandaag de hypotheekofferte ontvangen. Hierin wordt gevraagd een notaris en passeerdatum op te geven. Nu heb ik hier en daar wat notariskantoren gebeld en offertes opgevraagd. Dit kan dus nog wel een paar dagen duren.
Maak het iets uit als je de hypotheekofferte nu tekent en achteraf de notaris wijzigt. Of staat dit vast wanneer je eenmaal een naam en passeerdatum heb opgegeven?
Het leven is geweldig!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:53:40 #2
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31583985
Volgens mij staat het vast, echter helemaal zeker ben ik niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_31584241
lezen is ook een vak
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:14:33 #4
133132 PhoShizzle
PhoShizzle My Nizzle
pi_31584375
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:06 schreef doemaardrie het volgende:
lezen is ook een vak
ik weet niet tegen wie je het hebt maar als het aan mij gericht is dan kan ik het als volgt argumenteren.
Ik wil dit zsm geregeld hebben en heb dus bij diverse notarissen een offerte opgevraagd. Nu moet blijken wie de goedkoopste is
Maar mocht ik achteraf (voor de passeerdatum) een andere vinden die NOG goedkoper is, kan ik dit dan doorgeven dat ik een andere notaris in de arm neem?
Het leven is geweldig!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:22:45 #5
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_31584526
Goede vraag. Persoonlijk denk ik van niet. Ik moet wel zeggen dat er wellicht iets in je volgorde van werken niet helemaal logisch is.
Ik heb al een boek.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:32:31 #6
1255 davinci
SuperGrover to the rescue
pi_31584690
zolang je niet 2 dagen van te voren nog gaat wijzigen is er niets aan de hand....
vul desnoods ff niets in, krijg je een brief dat je notarisgegevens nog missen
Is het een vogel? Is het een vliegtuig?
NEE! het is SUPERGROVER!!!
pi_31656187
Je notariskeuze op de offerte is gewoon voor het gemak van de hypotheekverstrekker.

Ik neem aan dat er nog andere stukken moeten worden ingestuurd? (taxatie, werkgeversverklaring, evt. gezondheidsverklaring (al zal die naar de verzekeraar gestuurd worden)

Niet wachten met het tekenen van de offerte tot na de geldigheidsdatum (de rentes stijgen momenteel weer, dus dat zou niet handig zijn).

Zoals davinci zegt : zolang je het niet kort van te voren doet, is het geen probleem. Je hoeft of het formulier niets op te geven. Geef op het formulier aan dat de naam z.s.m. volgt en geef deze dan door aan je adviseur (hij zorgt er niet voor ) per telefoon, dat is voldoende.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')