Nope.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
PS = Peter Stromare?
Maar zijn initialen staan er niet bij hč?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:35 schreef sampoo het volgende:
De regisseur doet ook mee als acteur in film 1.
Oh ja?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:48 schreef sampoo het volgende:
Sokolsky en Wyccie zullen met een van de films ook wel iets hebben vermoed ik.
Jemig, het wordt steeds mysterieuzer... zo goed ken je mij toch niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:59 schreef sampoo het volgende:
Waarom zou ik Sokolsky en Wyccie er nou specifiek uit hebben gekozen?Deze opmerking heeft betrekking op film 2.
Film 1 hoofdrolspelers: DK en WA.
2 punten mensen!
Dat zijn er toch meer dan je denkt hoor...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:24 schreef sampoo het volgende:
Maar hoeveel regisseurs ken je die een grote rol (lees hoofdrol) spelen in een film.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jemig, het wordt steeds mysterieuzer... zo goed ken je mij toch niet?![]()
Heb je er al eens aan gedacht om cryptogrammen te maken? Misschien zoeken ze bij het NRC nog iemandquote:
2x goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Film 1 is iets met Woody Allen.
Film 2 is iets met vikingen? Of van Bergman?
1 is Annie Hall gok ik dus. Woody Allen moet goed zijn, en de regisseur van film twee is dus Ingmar Bergman.... maar de film, geen idee. Ik heb helaas nog niks van hem gezien, dus ik gok; Zevende zegel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Film 1 is iets met Woody Allen.
Film 2 is iets met vikingen? Of van Bergman?
huuuu...ik hou het gewoon bij de Nederlandse namen... jij moet 'm zo kunnen inkoppen lijkt me.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:40 schreef Sokolsky het volgende:
Pelle Eroberen is te recent.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
1 is Annie Hall gok ik dus. Woody Allen moet goed zijn, en de regisseur van film twee is dus Ingmar Bergman.... maar de film, geen idee. Ik heb helaas nog niks van hem gezien, dus ik gok; Zevende zegel?
Ik doelde er op dat het een film van Ingmar Bergman was. Ik gebruikde het wijzende vikingtje Wiccie om naar jouw ondertitel te verwijzen om aan te geven dat het een scandinavische film betrof.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:38 schreef Sokolsky het volgende:
Een film van voor '61 met vikingen? Damn...
Ik doe hier niet eens aan initialen, ik heb geen idee wie in die films spelen...dus een kwestie van 'welke Bergman-films ken ik?'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:42 schreef Sokolsky het volgende:
Huh? Ik zit heel raar te kijken. Ik miste initialen als GB en BA, maar die blijken er wel gewoon tussen te staan.
Dit heb ik vaker gehad; ik kan dat intialenspul niet. Vergeet altijd welke het ook alweer waren.
Dat dacht ik ook altijd. Maar stiekem is het toch wel leuk als je er een keer één goed hebtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:43 schreef Sokolsky het volgende:
Ik dacht bijvoorbeeld ook dat Bergman niet kon, omdat die initialen niet klopten.
Oké, vanaf nu beantwoord ik geen intialenvragen meer. Ga er niet eens moeite voor doen.
Bengt Ekerot, Gunnar Björnstrand, Bibi Andersson... Max von Sydow had 'ie er niet bij staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe hier niet eens aan initialen, ik heb geen idee wie in die films spelen...dus een kwestie van 'welke Bergman-films ken ik?'
De FMT-mafia ..... Het is vast een samenzweringquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:45 schreef Sokolsky het volgende:
Laatst was er film van Oliver Stone met initialensoep. Ik moest meteen aan Nixon denken, maar dacht toen "Nee, dat kan niet, want er stond geen AH tussen". Ga andere titels roepen, iemand roept tussendoor Nixon en het is meteen goed. Ik weer kijken, staat er wél gewoon AH. En nu weer... ik weet niet wat dat is.
Helaas..... je krijgt een aai over je bolquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:47 schreef Sokolsky het volgende:
Conspiracy Theory!
Krijg ik nu twee punten?
Ik heb zojuist al drie keer ge-edit om foutjes uit mijn tekst te halenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:48 schreef Sokolsky het volgende:
Gelukkig editten ze nooit posts bij FMT![]()
Da's een weg die alleen filmsnobs zouden nemenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:55 schreef sampoo het volgende:
Ik had niet gerekend dat de initialen van de acteurs bij de tweede film een rol zouden spelen. Ik kan de weg van WA => Annie Hall 1977 => 1957 in een andere taal => Seventh Seal verwacht en de tweede letters van de regisseur van film 2 zou dat bevestigen.
IB en WA bij de regisseurs zetten leek mij te gemakkelijk.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:56 schreef sampoo het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee. Al Pacino?
Ik doelde meer op iets in de Slowchat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist al drie keer ge-edit om foutjes uit mijn tekst te halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |