Ik voel me buitengeslotenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Imberr , Maikuuul , TLK en Snopprinses allemaal al tof
Ik ben de bekenstequote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
Jaja ik ben de sjiekste limburger van fok !!1
Stiekem toch welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:28 schreef cerror het volgende:
Dit is geen tvp.
Limburgersquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef Palau het volgende:
Ineens zijn de Limbo's wakker en beledigd
Als je net zo sjiek bent als mij welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben geen limburger. Mag wel hier posten toch?
Nee nee zo voelen wij ons nooit grapjas.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:31 schreef Palau het volgende:
Is dit het topic voor Limburgers die zich achtergesteld voelen?
Je hebt Brabo's en Limbo's... de toffe mensen krijgen een speciaal achtervoegselquote:
Ik ben veel sjiekerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je net zo sjiek bent als mij wel
Dan mag je hier posten.quote:
Je hebt dus tijd over?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan mag je hier posten.
Maar gek wie weet wanneer Erik online komt zodat ik hem kan vragen oftie dat filmpje met mij wilt gaan maken ?ik maak dan 2 filmpjes
1tje in het tunneltje maak ik een sjieke slip denk ik, en ook nog 1tje als ik de standaard omlaag duw
Mag ik niet zeggen voor me moederquote:
Wow, gek ben je nog niet op je bek gepleurd?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan mag je hier posten.
Maar gek wie weet wanneer Erik online komt zodat ik hem kan vragen oftie dat filmpje met mij wilt gaan maken ?ik maak dan 2 filmpjes
1tje in het tunneltje maak ik een sjieke slip denk ik, en ook nog 1tje als ik de standaard omlaag duw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |