abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:52:32 #1
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_31581664
Gumball Around the world in 80 days!

Volgend jaar is het weer zo ver.
Ditmaal 3 continenten!
We beginnen weer in londen, waarvan daan ze vertrekken naar brussel. Vanuit daaruit naar salzburg door naar budapest. Waarna men naar belgrado vertekt op naar istanbul.
Daar staat een groot vliegtuig te wachten waar men ze zal brengen naar Hong Kong!! Daar blazen ze weer verder naar shang-hai en Beijing.
Wanneer ze daar aangekomen zijn gaan ze verder naar korea om door te trekken naar Tokyo. Om vervolgens weer het vliegtuig te pakken naaaaaaaaaaarrrrrrrr

Salt Lake City --> Vanuit daar naar las vegas en dan naar eindpunt Los angeles.

Dit zal allemaal plaatsvinden tussen 30 april en 8 mei.
Elke auto mag mee doen zolang die maar speciaal is, dus heb je nog een mini met 400pk in de schuur staan schrijf je in! Let op maximaal plaats voor 120 deelnemers.
Kosten?
Voor beginnende gumballers 40.000 POND, voor mensen die al meegedaan hebben nog maar een kleine 30.000 pond.
pi_31581768
koopje
kan niet wachten totdat de beelden weer op internet komen
Don't take life too serious or you'll never get out of life.
pi_31581771
Hoe gaan ze 120 exclusieve auto's met een vliegtuig verschepen .
Dat gaat nog lachen worden .
pi_31581851
Zou lachen zijn als dat vliegtuig neerstort, al die auto's weg
pi_31581862
120 auto's per vliegtuig? haha

hebben ze de hele vloot van KLM Cargo geboekt ofzo?

verder wel een cool idee.
V10
pi_31581997
Ik ben weer benieuwd wat er nu allemaal mis zal gaan! straks laat dat vliegtuig zn laadklep open staan; ken je lachen!
pi_31582024
Die russische vrachtvliegtuigen kunnen behoorlijk wat lading vervoeren anders. 120 auto's in 1 keer zal lastig worden..

Maar de rally Paris-Dakar word ook rondgevlogen dus het zal goed mogelijk zijn..
pi_31582394
Iemand enig idee wat voor vliegtuigen er gebruikt worden? Lijkt mij nogal prijzig.
pi_31582515
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef boyv het volgende:
Iemand enig idee wat voor vliegtuigen er gebruikt worden? Lijkt mij nogal prijzig.
Ik denk een paar Antonov's (waarschijnlijk een paar An-124's, andere kisten zijn te klein of je hebt een hele vloot nodig) die kun je gelijkvloers inladen, anders moet je met liften gaan werken.
V10
pi_31582618
Die gebruiken ze ook bij de Dakar....
1 of 2 geloof ik.

Overigens bestaat de gehele vliegtuigen vloot van Parijs-Dakar uit 22 vliegtuigen. En ik weet niet hoe ze de straat van Gibraltar oversteken maar ik geloof dat de vliegtuigen voornamelijk voor transport van het kamp, backup en bevoorrading zijn.

Dus echt vergelijkbaar is het niet met een operatie als Gumball
pi_31582653
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:37 schreef blieblie het volgende:
Die gebruiken ze ook bij de Dakar....
1 of 2 geloof ik.

Overigens bestaat de gehele vliegtuigen vloot van Parijs-Dakar uit 22 vliegtuigen. En ik weet niet hoe ze de straat van Gibraltar oversteken maar ik geloof dat de vliegtuigen voornamelijk voor transport van het kamp, backup en bevoorrading zijn.
gibraltar gaat daar per boot.

en ik dacht niet dat er 124's bij dakar gebruikt werden. waren dacht ik An-12's en An-74's.
V10
pi_31582796
Ow... Grote Antonovs iig .
Al zijn natuurlijk bijna alle Antonovs niet klein.
pi_31582889
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:47 schreef blieblie het volgende:
Ow... Grote Antonovs iig .
Al zijn natuurlijk bijna alle Antonovs niet klein.
een An-74 is anders niet al te groot.. kun je net 2 a 3 auto's in zetten en dan is ie vol en vliegt die afstanden in de OP niet non-stop.. dus die gaan ze niet gebruiken.
V10
pi_31582947
Na ff gegoogled te hebben valt het bij beide vliegtuigen wel erg mee ja.
pi_31584158
Die prijs valt nog best mee, zal niet veel duurder zijn als privé je auto de wereld rond laten vliegen

Nah, ik dnek dat ik in 2006 maar over sla.. Misschien een andere keer
pi_31592506
Kunnen ze wel goed slapen dit jaar...
pi_31594982

Hmm; 3 auto's naast elkaar; 2 rijen boven elkaar; hoe lang is dat vliegtuig?
Als er 20 achter elkaar passen ben je klaar
pi_31595288
2 vliegtuigjes zou ook nog kunnen natuurlijk hea
pi_31602323
Ik vrees dat een hoop regulars niet mee gaan doen :|
en toen.....
pi_31602457
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:12 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Hmm; 3 auto's naast elkaar; 2 rijen boven elkaar; hoe lang is dat vliegtuig?
Als er 20 achter elkaar passen ben je klaar
leuk, maar de bakken die aan Gumball mee doen zijn meestal ietjes breder dan 307

en 20 achter elkaar gaat niet, als de gemiddelde gumball bak 4,5 meter lang is... zou het vliegtuig 90 meter nuttige laadruimte moeten hebben. dat heeft de An-124 op de foto niet. Minstens 2 van die kisten nodig.
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:37 schreef VanDread het volgende:
Ik vrees dat een hoop regulars niet mee gaan doen :|
een waarom niet? van wege het inschrijf geld? als je een porsche/ferrari kunt bekostigen kan dat er ook wel af toch?
V10
pi_31610525
Afgelopen jaar was ik erbij, checkpoint Acoz....volgend jaar zeker weer. Het was zo de moeite waard!!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:44:06 #22
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_31613309
Het topic is vroeg dit jaar .

Waarschijnlijk zijn er een hoop die mee gaan doen aan de Ultimate Rally van de beruchte Kim(ble) Schmitz. Desalniettemin zijn er toch een hoop rijkelui die dolgraag mee zouden willen doen in hun plaats. Of allebei natuurlijk, geld zat

En over dat transport: ik werk bij KLM Cargo, en daar komen nog wel eens Gumball-categorie auto's langs. Nu weet ik niet hoe het bij de Gumball gaat, maar als ze klaargemaakt worden voor transport, dan worden ze op aparte platen gezet, die vervolgens het vliegtuig worden ingeschoven en vastgezet op rails. Die platen zijn net even wat kleiner dan een F430, dus zal zo rond de 4 meter zijn. Omdat een auto dan uitsteekt, kan je niet optimaal gebruik maken van de ruimte, omdat je natuurlijk geen Ferrari's in elkaar gaat schuiven

Maar dan hebben we het over Boeings, 'k weet niet hoe een Antonov in elkaar zit, en of die auto's gewoon naar binnen gereden worden en dan gezekerd. Dat is ook een optie natuurlijk en dan maak je optimaal gebruik van de ruimte.

Ik zit uiteraard weer aan Internet gekluisterd, die 8 dagen in mei!
Ik dacht trouwens dat die afleveringen van Extreme Channel rond deze tijd uitgezonden zouden worden?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_31613424
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het topic is vroeg dit jaar .

Waarschijnlijk zijn er een hoop die mee gaan doen aan de Ultimate Rally van de beruchte Kim(ble) Schmitz. Desalniettemin zijn er toch een hoop rijkelui die dolgraag mee zouden willen doen in hun plaats. Of allebei natuurlijk, geld zat

En over dat transport: ik werk bij KLM Cargo, en daar komen nog wel eens Gumball-categorie auto's langs. Nu weet ik niet hoe het bij de Gumball gaat, maar als ze klaargemaakt worden voor transport, dan worden ze op aparte platen gezet, die vervolgens het vliegtuig worden ingeschoven en vastgezet op rails. Die platen zijn net even wat kleiner dan een F430, dus zal zo rond de 4 meter zijn. Omdat een auto dan uitsteekt, kan je niet optimaal gebruik maken van de ruimte, omdat je natuurlijk geen Ferrari's in elkaar gaat schuiven

Maar dan hebben we het over Boeings, 'k weet niet hoe een Antonov in elkaar zit, en of die auto's gewoon naar binnen gereden worden en dan gezekerd. Dat is ook een optie natuurlijk en dan maak je optimaal gebruik van de ruimte.

Ik zit uiteraard weer aan Internet gekluisterd, die 8 dagen in mei!
Ik dacht trouwens dat die afleveringen van Extreme Channel rond deze tijd uitgezonden zouden worden?
Dat ze bij Boeings op platen gaan snap ik, probeer een te rijden over die laad vloer

Een Antonov 124 heeft een vlakke laadvloer, daar rijden ze gewoon naar binnen en worden dan vast gezet.
V10
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:57:07 #24
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_31613568
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vanavond om 23u (NL tijd) op Extreme Channel aflevering 1

*satelliet heeft *

Twijfel alleen tussen Jay Leno en Gumball
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:04:14 #25
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_31613743
Beter wordt die boel weer ff gecapt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: