Ik denk een paar Antonov's (waarschijnlijk een paar An-124's, andere kisten zijn te klein of je hebt een hele vloot nodig) die kun je gelijkvloers inladen, anders moet je met liften gaan werken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef boyv het volgende:
Iemand enig idee wat voor vliegtuigen er gebruikt worden? Lijkt mij nogal prijzig.
gibraltar gaat daar per boot.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:37 schreef blieblie het volgende:
Die gebruiken ze ook bij de Dakar....
1 of 2 geloof ik.
Overigens bestaat de gehele vliegtuigen vloot van Parijs-Dakar uit 22 vliegtuigen. En ik weet niet hoe ze de straat van Gibraltar oversteken maar ik geloof dat de vliegtuigen voornamelijk voor transport van het kamp, backup en bevoorrading zijn.
een An-74 is anders niet al te groot.. kun je net 2 a 3 auto's in zetten en dan is ie vol en vliegt die afstanden in de OP niet non-stop.. dus die gaan ze niet gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:47 schreef blieblie het volgende:
Ow... Grote Antonovs iig.
Al zijn natuurlijk bijna alle Antonovs niet klein.
leuk, maar de bakken die aan Gumball mee doen zijn meestal ietjes breder dan 307quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:12 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Hmm; 3 auto's naast elkaar; 2 rijen boven elkaar; hoe lang is dat vliegtuig?
Als er 20 achter elkaar passen ben je klaar![]()
een waarom niet? van wege het inschrijf geld? als je een porsche/ferrari kunt bekostigen kan dat er ook wel af toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:37 schreef VanDread het volgende:
Ik vrees dat een hoop regulars niet mee gaan doen :|
Dat ze bij Boeings op platen gaan snap ik, probeer een te rijden over die laad vloerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het topic is vroeg dit jaar.
Waarschijnlijk zijn er een hoop die mee gaan doen aan de Ultimate Rally van de beruchte Kim(ble) Schmitz. Desalniettemin zijn er toch een hoop rijkelui die dolgraag mee zouden willen doen in hun plaats. Of allebei natuurlijk, geld zat
En over dat transport: ik werk bij KLM Cargo, en daar komen nog wel eens Gumball-categorie auto's langs. Nu weet ik niet hoe het bij de Gumball gaat, maar als ze klaargemaakt worden voor transport, dan worden ze op aparte platen gezet, die vervolgens het vliegtuig worden ingeschoven en vastgezet op rails. Die platen zijn net even wat kleiner dan een F430, dus zal zo rond de 4 meter zijn. Omdat een auto dan uitsteekt, kan je niet optimaal gebruik maken van de ruimte, omdat je natuurlijk geen Ferrari's in elkaar gaat schuiven
Maar dan hebben we het over Boeings, 'k weet niet hoe een Antonov in elkaar zit, en of die auto's gewoon naar binnen gereden worden en dan gezekerd. Dat is ook een optie natuurlijk en dan maak je optimaal gebruik van de ruimte.
Ik zit uiteraard weer aan Internet gekluisterd, die 8 dagen in mei!
Ik dacht trouwens dat die afleveringen van Extreme Channel rond deze tijd uitgezonden zouden worden?
Vanavond om 23u (NL tijd) op Extreme Channel aflevering 1quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik dacht trouwens dat die afleveringen van Extreme Channel rond deze tijd uitgezonden zouden worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |