quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:07 schreef Enyalius het volgende:in dat geval...kun je in de toekomst wat meer topics weigeren die eigenlijk in R&P e.d. horen? de laatste paar maanden valt het mee, maar daarvoor gebeurde het wat regelmatiger dat er topics kwamen die weinig tot niks met Truth te maken hadden. alleen omdat andere mods niet wisten wat er mee te doen werd het hier neergekwakt. ideetje voor de toekomst dus.
Ik denk dat ik de link mis ?
Als topics hier komen en ik/iteejer verwelkomen ze, dan zijn ze welkom.
Wij bepalen alleen wat híer gewenst is, niet wat ergens anders gewenst is.
Ik moet ook eerlijk zeggen.. ik heb in sommige fora geen idee wat gepast is en wat niet.. ieder subforum heeft zijn eigen doelstellingen dat het nastreeft.
Het enige dat overeind blijft is de policy.
Ik heb geen feeling voor wat gewenst is in sommige andere fora, vandaar ook dat ik daar geen mod ben
![]()
Ik laat dus met liefde die bepalingen over aan de mods van het betreffende subforum.
"schoenmaken hou je bij je leest", neem ik op dit gebied aan.
Nogmaals, ik bepaal alleen wat híer gepast is. ( aan de hand van de richtlijnen die ik heb ontvangen natuurlijk
![]()
)
Als je het niet eens bent met beslissingen in andere fora dan is dat je goed recht.
Je kan dan dáár je "ei" kwijt en de discussie aangaan waarom jij vindt dat iets wel/ niet daar hoort.
Je kan hier verzoeken om bemiddeling, en dat zal ik dan doen, maar bemiddeling of het doorgeven van een verzoek is niet hetzelfde als "ik vind dat jij gelijk hebt en ik beslis nu dat dat wat jij wil gebeurd".
Ik zal hoogstens vallen over zaken die misschien ietwat onhandig geformuleerd zijn en dáár een balletje over opgooien en mijn mening geven. Ervanuitgaande dat men niet door heeft hoe het over kan komen. ( de goedheid in de mens !
![]()
).
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill