Nee, doordat er aan de buitenkant ook nog een plat stuk zit kun je ze niet verder doorduwen, maar ik zit ook al te denken om dat stuk er met een scherpe platte tang af te knippen, en dan inderdaad proberen de boel te verhullen. Ik weet alleen niet of ik er wel een tang tussen krijg om dat af te knippen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kun je ze niet nog verder de muur induwen en dan het gat opvullen met plamuur?.
Ah, stanley mes, waarom bedenk ik dat zelf nou niequote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:46 schreef Supaplex het volgende:
Platte ronde stuk met een los stanleymesje afsnijden, rest van de plug in muur drukken
Ja dat staafje zat er inderdaad bij, maar dat is volgens mij alleen om 'm te 'activeren. Zou het anders niet ook zo zijn dat ie 'deactiveert' als je er een schroef indraait?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:47 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Normaal zitten er bij hollewand pluggen een soort van staafje wat je in de plug steekt als je die inbrengt.
Deze zorgt voor ont- en vergrendeling van de plug.
Misschien is het een idee om een nieuw zakje pluggen te kopen en dat staafje gebruiken om de pluggen te verwijderen...
Dat is idd de beste oplossing!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:46 schreef Supaplex het volgende:
Platte ronde stuk met een los stanleymesje afsnijden, rest van de plug in muur drukken
misschien een satéprikker proberen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:47 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Normaal zitten er bij hollewand pluggen een soort van staafje wat je in de plug steekt als je die inbrengt.
Deze zorgt voor ont- en vergrendeling van de plug.
Misschien is het een idee om een nieuw zakje pluggen te kopen en dat staafje gebruiken om de pluggen te verwijderen...
volgens mij heb jij echt geen idee wat een holle-wandplug isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:53 schreef harlingen het volgende:
gewoon met een tang dat uiteinde proberen vast te pakken (met hulp van schroevendraaier, mes of schaar) en eraf trekken en rukken. Daarna schade verhelpen door gaten dicht te maken en in extreme gevallen muur even wit schilderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |