Woehoe! en het staat weer 1 - 1 mensen! Blijft toch triest dat Den Bosch vandaag
31 punten minder heeft gemaakt t.o.v. de wedstrijd van afgelopen zaterdag.. Ditmaal stond er wel een goede defence en werd er voor elke centimeter geknokt! Dit leek weer op het Donar van de afgelopen weken, goede defence met een lekkere over ' mine death body ' mentaliteit.
Travis Young... pfffff het kippenvel was er weer. Hij begint naar een niveau te stijgen waar je U tegen zegt. Wat een drives, wat een snelheid! Puur genieten.
Novak speelde in het begin zwak, maar kwam godzijdank helemaal los! Stond ook regelmatig op de bank te klappen voor de ploeg.
Ramiz weer erg goed, wat een stabiele factor binnen het team!
Rodgers die Reed regelmatig stond te intimideren, en hij zocht een paar keer ook nadrukkelijk de refs op " Hij (lees: Reed) duwt, let daar even op, scheids.."
Kees was vandaag wat minder t.o.v. zaterdag. Chris inderdaad een lekkere pot. Verdedigend niet altijd even sterk, maar toch ruimschoots voldoende.
Detrick.... geen seconde gespeeld. Blessure of speelt er toch wat anders? Jammer dat de MVP van de Oostenrijkse competitie zo weinig speelt.
Al met al heb ik genoten van de inzet van het TEAM, Zo moet het!
Den Bosch vond ik een stuk minder hoor, alleen Rodgers goed. De scherpschutter blonk uit... in het missen van schoten. Bestuur van Den Bosch mag zich wel eens gaan afvragen waarom een speler na 1 gespeelde wedstrijd direct een contract voor 3? seizoenen krijgt. De sterspeler? (Ray Weathers), zat weer eens aan de kant, blessure?
Op naar donderdag! Het belooft denk ik wel een lange serie te gaan worden.Jeroen -> Idd, echt een mooie assist van Valmo.