FINALE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tegen DEN BOSCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeldzaam wat een sfeer, heel erg bijzonder. Vanaf minuut 1 stond iedereen achter de ploeg, en hoe! Amsterdam was geen schim van de ploeg waar we zondag nog van verloren.
MVP TRAVIS YOUNG was vanavond GEWELDIG !!!!!!! Verdedigend en aanvallend speelde hij een bizar goede pot.
Reed die op het einde HELEMAAL los ging. Stond minuten lang te zwaaien met zijn handdoek en stormde met 0.1 seconde te spelen het veld al in om feest te vieren. Gelukkig realiseerde hij zich snel dat hij iets te vroeg het veld was ingelopen. Ik heb het niet vaak maar ik moest flink op mijn tanden bijten want het moment dat Reed in de armen viel van Travis Young was meer dan bijzonder. Minuten lang was MVP TRAVIS YOUNG de man in de spotlights. Na zo' n klote periode van blessures was dit een bijzonder mooi moment voor Young, en dat wist Reed (alle spelers) extra goed. Young! Young! Merk nu ook dat ik dit typ met een brok in mijn keel, het doet mij wel wat.
Wat een wedstrijd, wat een GEWELDIGE avond!
WE STAAN IN DE FINALE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Den Bosch we komen eraan!