nee dat was ik nie. dat was meneer warmquote:Op donderdag 10 november 2005 12:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat jij het warm water had uitgevonden ...
Damn
Antartica is een continent dat na de poolverschuiving, ca. 24,000 jaar geleden, is geworden zoals het nu is. Dit is een cyclus die veroorzaakt wordt door 't feit dat onze planeet deel uit maakt van een binair zonnestelsel, niet singulair. De 2e zon zou het magnetische veld en de zwaartekracht beïnvloeden tijdens deze passage. De bijbelverhalen rondom de zondvloed en vele mythes (bv. atlantis) vinden hun basis in deze gebeurtenis.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En hoe lang geleden mag dat dan zijn geweest?
Alle bewijzen wijzen nu naar een paar honderdduizend jaar...
Dus...
Nemesisquote:door 't feit dat onze planeet deel uit maakt van een binair zonnestelsel, niet singulair.
Laat ik dan de volgende vraag stellen.. Jij stelt dat de laatste keer dat het magnetisch veld omdraaide, zo'n 24.000 jaar gelden was.. Terwijl, volgens mij, de heersende opvatting is dat dit 780.000 jaar gelden gebeurde, de zogenaamde "Brunhes-Matuyama Reversal".quote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef RickySway het volgende:
[..]
Antartica is een continent dat na de poolverschuiving, ca. 24,000 jaar geleden, is geworden zoals het nu is. Dit is een cyclus die veroorzaakt wordt door 't feit dat onze planeet deel uit maakt van een binair zonnestelsel, niet singulair. De 2e zon zou het magnetische veld en de zwaartekracht beïnvloeden tijdens deze passage. De bijbelverhalen rondom de zondvloed en vele mythes (bv. atlantis) vinden hun basis in deze gebeurtenis.
Plato omschreef de cyclus als 'The great Year' wat tevens de naam is van een goede documentaire hierover. In Oktober 2005 is er een nieuw boek over uitgekomen adhv. nieuwgevonden bewijzen achter dit alles.
Het artikel rondom de 2e zon is te vinden op http://www.spacedaily.com/news/extrasolar-05zt.html
Jij zegt 'Alle bewijzen wijzen nu naar een paar 100.000 jaar.' Ik weet niet welke bewijzen je daarmee bedoeld, maar als je bedoeld dat er al meer dan 100.000 jaar lang ijs is op antartica, dan hoor je mij dat niet tegenspreken, aangezien ik geen bewijs voor of tegen deze claim heb.
Maar vergeet niet dat in al die tijd er OOK op antartica een groeiende flora en fauna is, evenals een leuk meer met vloeibaar en onbevroren water.
Het feit dat we op discovery channel alleen maar een kille ijswereld zien met lieve penguins en half bevroren wetenschappers betekent niet dat dit alles is wat daar gebeurd. Ik vind het jammer dat veel posters in dit forum denken dat dit wel het geval is. Als je niet zelf nadenkt en zoekt naar antwoorden, is de waarheid niets anders dan wat een ander je verteld heeft.
(Niet persoonlijk naar jou gericht 'the_stranger')
http://spvdijk.dnsalias.com/astronomie/pbAndereObjecten.htmlquote:Nemesis, de dubbelster van de zon
De meeste sterren in ons melkwegstelsel zijn dubeelsterren of zelf stelsels van meer dan twee sterren. Het is op zich dus niet zo vreemd om zich af te vragen of de zon ook een begeleider heeft. Deze is al veroznnen heeft een naam: Nemesis. De baan is al bekend verondersteld deze varieert van 20.000 AE tot 90.000 AE. Afstanden in ons zonnestelsel worden gewoonlijk geschreven in astronomsiceh eenheden.Een astronomische eenheid is de (gemiddelde) afstand van de aarde tot de zon. De straal van de aardbaan. Ook historisch is dit te verklaren. Immers de onderlinge verhoudingen in de afstanden waren eerder en nauwkeuriger bekend dan de werkelijke afstanden. De ster had een hiermee corresponderende periode van 30 miljoen jaar. Uiteraard was de ster een voorbode voor rampen. Zoals het uitsterven van de dinosauriers 65 miljoen jaar geleden. Bij de weg (zoals de Engelsen zetten). Waarom wordt dat altijd een ramp genoemd. Als dit niet gebeurd was bestonden wij niet. Is het dus niet eigenlijk een zegening geweest. Als de ster er zou zijn, zou de invloed van de ster merkbaar moeten zijn op de beweging van de zon: de versnelling zou altijd herkend moeten worden. Verder zou je zo’n ster dichtbij moeten kunnen zien, zelfs al is hij heel donker: een bruine dwerg of zo.
quote:Nemesis
by Micha F. Lindemans
In Greek mythology, Nemesis is the goddess of divine justice and vengeance. Her anger is directed toward human transgression of the natural, right order of things and of the arrogance causing it. Nemesis pursues the insolent and the wicked with inflexible vengeance. Her cult probably originated from Smyrna. She is regarded as the daughter of Oceanus or Zeus, but according to Hesiod she is a child of Erebus and Nyx.
She is portrayed as serious looking woman with in her left hand a whip, a rein, a sword, or a pair of scales. In the Hellenistic period she was portrayed with a steering wheel. Also called Rhamnusia, from a temple and statue of her in Rhamnus, a village in the northern part of Attica. The epithet Adrasteia "she whom none can escape", properly of the those of the Phrygian Cybele, was later applied to her.
Die astroide heeft de aarde nooit geraakt, die kwam er rakelings langs. En de meeste dino's waren zo slim om erop te springen en mee te gaan naar een andere planeet. Eens in de 3600 jaar komen ze terug... 2012 is de Terugkomst van de Dino's!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:42 schreef Nonneke het volgende:
Ik denk dat (wat er over is van) Atlantis onder het ijs ligt, maja
Of misschien is het de krater van de Astroide die de dino's heeft uitgeroeit
LMAO hahaha..quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Die astroide heeft de aarde nooit geraakt, die kwam er rakelings langs. En de meeste dino's waren zo slim om erop te springen en mee te gaan naar een andere planeet. Eens in de 3600 jaar komen ze terug... 2012 is de Terugkomst van de Dino's!!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Die astroide heeft de aarde nooit geraakt, die kwam er rakelings langs. En de meeste dino's waren zo slim om erop te springen en mee te gaan naar een andere planeet. Eens in de 3600 jaar komen ze terug... 2012 is de Terugkomst van de Dino's!!
quote:Russian researchers are preparing to crack the secrets of a lake that has lain buried beneath a two-mile layer of Antarctic ice for 16 million years. They believe its lessons could be crucial in deciphering climate change, developing new medicines and understanding how life might evolve on other worlds.
Dat was dan wel een eind varen vanaf Plato's Griekenland, of Egypte waar deze kennis vandaan kwamquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:42 schreef Nonneke het volgende:
Ik denk dat (wat er over is van) Atlantis onder het ijs ligt, maja
Ach als je bedenkt dat er egyptische sporen in amerika en austalie gevonden zijn lijkt mij een reisje naar antartica ook niet uit te sluiten.quote:Op maandag 14 november 2005 00:36 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dat was dan wel een eind varen vanaf Plato's Griekenland, of Egypte waar deze kennis vandaan kwam![]()
welke egyptische sporen zijn er gevonden ?quote:Op maandag 14 november 2005 11:01 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ach als je bedenkt dat er egyptische sporen in amerika en austalie gevonden zijn lijkt mij een reisje naar antartica ook niet uit te sluiten.
Het leukste is natuurlijk wanneer er een basis van een buiteaards ras gevonden wordt![]()
Ja en vanwaar kwam die cocaine denk je ?quote:Op maandag 14 november 2005 12:22 schreef het_fokschaap het volgende:
ik wist alleen iets over cocaïne in mummies eigenlijk...
dat weet ik niet. het ligt voor de hand om te zeggen colombiaquote:Op maandag 14 november 2005 12:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja en vanwaar kwam die cocaine denk je ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |