Tuurlijk joh. die zijn nu dan rond de 100 jaar oud. Als dat zou zijn, dan had wijlen Simon Wiesenthal allang een poolexpeditiie gedaan om die gasten op te pakken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:32 schreef steve2003 het volgende:
ik heb idd eens een artikel in de KIJK gelezen over de Nazi's die daar schijnbaar een basis hebben....
Nou.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:28 schreef Knarf het volgende:
Maar pas op, je leven zal niet meer hetzelfde zijn, nadat je dit allemaal gelezen hebt.
als je een jongentje en een meisje hebt die heel veel van elkaar houden.... dan kunnen ze kindjes krijgenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:28 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. die zijn nu dan rond de 100 jaar oud.
Daar hoeven ze niet voor van elkaar te houden hoor.quote:als je een jongentje en een meisje hebt die heel veel van elkaar houden.... dan kunnen ze kindjes krijgen
Wow, ze hebben een tijdmachine uitgevonden !!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:28 schreef Knarf het volgende:
JaJa, spot er maar mee, weet je niet hoe ernstig dit wel niet is.
Voor meer info:
http://www.dhmo.org/
Maar pas op, je leven zal niet meer hetzelfde zijn, nadat je dit allemaal gelezen hebt.
volgens mij is het onzinquote:@lantis Interactive, Inc. Company Profile
@lantis Interactive, Inc. is a leading creator, producer and distributor of entertainment content and owns the @lantisTV network. The company's principal business activities are conducted through four operating groups: Internet, Publishing, Motion Pictures and Television. Headquartered in Beverly Hills, California, the company's web site is www.lantis.tv.
As the world's exclusive link to the secret U.S. dig in Antarctica and "earth's coolest entertainment," @lantisTV is one of the most creative combinations of fantasy and reality in entertainment today.
Every week tens of thousands of Internet subscribers anxiously await news updates on a fictional archeological dig in Antarctica. World-class archeologists are even submitting their resumes to @lantisTV in hopes of joining the expedition. And educators who “get it” are using @lantisTV as a valuable learning tool to capture the attention of jaded students.
The social mission @lantisTV is to produce works of imagination and impact that shape the world's vision of reality. Via books, movies, TV, the Web and other media, @lantisTV aims to entertain, enlighten and empower audiences the world over.
Zou je me eens kunnen laten weten in welk nummer dat was ? of kan je eventueel een stuk inscannen voor me ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:32 schreef steve2003 het volgende:
ik heb idd eens een artikel in de KIJK gelezen over de Nazi's die daar schijnbaar een basis hebben....
Op zichzelf is deze conclusie net zo interessant als de opmerking 'ik hou van pindakaas'.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:11 schreef No-P het volgende:
volgens mij is het onzin
Zoek es op Google naar 'Neuschwabenland'.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:25 schreef Dannytjeuh het volgende:
Zou je me eens kunnen laten weten in welk nummer dat was ? of kan je eventueel een stuk inscannen voor me ?
Was dat niet op spitsbergen? (Bear Island )quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:29 schreef merlin693 het volgende:
niet erg ontopic maar mischien weet iemand de titel van die film waar ze op Antartica een duitse U boot basis vonden met een goudschat erin ?
zucht.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Killaht het volgende:
Ze hebben binladen gevonden!
Klopt ja van de Kijk. De feiten zijn nogal dubieus, maar toch iets om te onderzoeken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:25 schreef Dannytjeuh het volgende:
[..]
Zou je me eens kunnen laten weten in welk nummer dat was ? of kan je eventueel een stuk inscannen voor me ?
En hoe lang geleden mag dat dan zijn geweest?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:34 schreef RickySway het volgende:
Aangezien Antartica een continent is dat lang geleden niet met ijs bedekt was, kan ik mij enorm goed voorstellen dat hier iets gaande is. Ik herinner mij een President Eisenhower die een bezoek bracht aan Antartica.
Maar speculatie leidt tot verblinding.
Ik hoop dat ik de uiteindelijke ontknoping mag meemaken
Ow ik dacht dat jij het warm water had uitgevonden ...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:06 schreef tuut84 het volgende:
water ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |