hehe jah idd.... ik het zou ook idd atlantis kunnen zijn.... wanneer gaan mensen hier onderzoek naar doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:06 schreef UncleScorp het volgende:
Ik ben een die-hard-TRU'ther
ow ja en in WFL beginnen over Atlantis en nazi's![]()
Drank u! Drank u!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Klein applausje voor deze meneer ...
simpel is idd het beste woord om jezelf te omschrijven ...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef Kiteless het volgende:
Ik ben zo blij met mijn simpele leven waarin dat allemaal geen rol speelt...
"geselecteerde reacties verwijderen"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:34 schreef Mirage het volgende:
graag de onzin/slowchat reacties tot een minimum beperken.
wacht maar tot ook maar één van de dingen die hij onmogelijk waande tóch mogelijk blijkt te zijn. En hij zal er nog wel een heleboel in zijn hoofd hebben zitten waar hij nu niet op kon komen, ik geef het 5 jaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
simpel is idd het beste woord om jezelf te omschrijven ...
jaja sure ... wss heeft hij het nu ff te druk met zijn voedsel te morphen ...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef FReNsJ het volgende:
wacht maar tot ook maar één van de dingen die hij onmogelijk waande tóch mogelijk blijkt te zijn. En hij zal er nog wel een heleboel in zijn hoofd hebben zitten waar hij nu niet op kon komen, ik geef het 5 jaar
Pfff, jij gelooft niet dat ik kan voedselmorphen ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
jaja sure ... wss heeft hij het nu ff te druk met zijn voedsel te morphen ...![]()
pikkendief!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
*knip*
edit: sry mirage, maar m'n vinger jeukte![]()
Genesis, prachtig boek.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:23 schreef stinkie het volgende:
Ah, hier is al een fictie boek over geschreven.... zal vanavond ff de titel opzoeken. Weten we gelijk het antwoord
Andere naties zouden dat toch moeten merken, de VS is niet het enige geavanceerde land met satelliet e.d.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:20 schreef Mirage het volgende:
Ik heb geen idee meer wanner en in wat voor context ik het gelezen heb, maar er staat mij iets bij dat de amerikanen daar bezig zijn met het één of ander.
Ontploffingen veroorzaken met als gevolg dat er ergens anders een (kleine?) aardbeving ontstaat.
Of dat ook het doel was weet ik niet.
Andere naties schenen hiervan op de hoogte te zijn, iig Nederland wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:37 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Andere naties zouden dat toch moeten merken, de VS is niet het enige geavanceerde land met satelliet e.d.
Zou je denken tenminste...
Mmm, dus een zwaartekrachtanomalie naast een vloeibaar meer onder het ijs waar satelliet foto's van zijn, is minder interessant dan niet aanwezige foto's van Atlantis?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:25 schreef FReNsJ het volgende:
maar ze zeggen toch niets over opgravingen die bezig zijn in het artikel? enkel over sattelietfotos. Dit heeft er in feite (buiten misschien atlantis, eventueel dan) niets mee te maken voor zover ik kan zien?
De Piri Reis kaart laat helemaal niet de contouren van Antarctica zien, er zijn slechts een aantal mensen die denken dat Antarctica erop getekend zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:39 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik denk dat er best eens sporen van iets heel ouds kunnen liggen. De kaarten van Piri Reis (uit 1500 ofzo?)waarop de exacte kustlijnen van Antartica op worden aangegeven zouden dat ook suggereren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |