Flogging Mollyquote:Op donderdag 1 december 2005 08:09 schreef Geqxon het volgende:
Whahaha, sorry to say, maar jouw muzieksmaak is echt lachwekkend!
quote:Op donderdag 1 december 2005 08:09 schreef Geqxon het volgende:
Mijn muzieksmaak heeft denk ik niets met de iDog te maken.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:11 schreef Geqxon het volgende:
Whatever.
Ik had dit soort "pub" muziek niet van jouw verwacht, op zijn minst Apple muziek, hehe.
Heb je die serieus gekocht?quote:Op donderdag 1 december 2005 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ziet er geinig uitEN voor een paar tientjes is het nog leuk
Dat bestuurbare autootje wat SonyEricsson bij de P900 en P910 had, kostte iets van 100 euro
Beetje overdreven voor een ding wat je na een kwartier toch weer in de kast mikt
Als ik jou was zou ik even op de zwarte versie wachten, of heb je geen zwarte nano meer?quote:Op donderdag 1 december 2005 08:50 schreef Remzz het volgende:
Nu wil ik hem ook.... Krijg je dat kabeltje er bij?
Nee natuurlijk nietquote:
Joa nogwel, maar ik ga denk ik een witte gewone iPod kopen.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even op de zwarte versie wachten, of heb je geen zwarte nano meer?
Ey dat soort uitspraken passen niet bij een moderator he.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoelde het anders behoorlijk positief!quote:Op donderdag 1 december 2005 08:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ey dat soort uitspraken passen niet bij een moderator he.
flogging molly kicks trouwens ass
Nóg een iPod? Of is je nano al verkocht?quote:Op donderdag 1 december 2005 08:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Joa nogwel, maar ik ga denk ik een witte gewone iPod kopen.
Ja nano is nog niet verkocht.... En zit er eigenlijk aan te denken vandaag de gewone iPod te kopenquote:Op donderdag 1 december 2005 09:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nóg een iPod? Of is je nano al verkocht?
Die krijg je erbij jaquote:Op donderdag 1 december 2005 08:50 schreef Remzz het volgende:
Nu wil ik hem ook.... Krijg je dat kabeltje er bij?
Hij zal niet gaan zitten schijten neequote:Op donderdag 1 december 2005 12:52 schreef ymme het volgende:
Is dat alles wat ie kan.
Mijn zijn hoofd schudden en meer niet..
Wel grappig overigens
De zwarte:quote:Op donderdag 1 december 2005 08:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even op de zwarte versie wachten, of heb je geen zwarte nano meer?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:52 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
De zwarte:
[afbeelding]
Past leuk bij je iPod-sokken:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Roze & blauwe kop:
[afbeelding] [afbeelding]
Geheel roze en blauw met hart- en stervormige lampjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
iDog Atmos:
[afbeelding]
En natuurlijk iDog tassen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Intertoys hoort ook bij blokker en bart smit, jammerquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef tonks het volgende:
nee. want intertoys heeft ze ook, Jammer
Vergat er eentjequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef tonks het volgende:
zeg dan niet exclusief bij blokker en bartsmit
iDog of eDog ? Ik zag ergens volgens mij wel exclusief blokker en bart smit. Maarja zelfde leverancier he.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:18 schreef tonks het volgende:
Jawel. staan hier gewoon bij de intertoys hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |