abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:49:37 #76
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31628758
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:26 schreef Croga het volgende:

[..]

Nee, zijn schoonvader is een strafrechter die criminelen verdedigt..... Ofwel: Iemand die heel wat les in hoe het rechtssysteem in elkaar zit nodig heeft....

- Strafrechters bestaan niet
- Rechters verdedigen niemand, maar oordelen slechts
(Is het misschien een Belg?)
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:51:17 #77
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31628808
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 14:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

beetje beter lezen.... er stond harde criminelen die een gevaar vormen voor de burger. Ik bedoel dus geen wittebordencriminaliteit,
Weet je hoeveel de (oerblanke) bouwfraude jou en mij gekost heeft? Weet je wat het heeft gedaan met het beeld van de nederlanders op de Nederlandse industrie en overheid?
Over schade gesproken!
pi_31629038
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:49 schreef Floripas het volgende:
(Is het misschien een Belg?)
(maakt dat verschil dan?)
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:02:59 #79
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31629190
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

Weet je hoeveel de (oerblanke) bouwfraude jou en mij gekost heeft? Weet je wat het heeft gedaan met het beeld van de nederlanders op de Nederlandse industrie en overheid?
Over schade gesproken!
Dat hoef je mij niet te vertellen, ik vervloek al die oude ministers die er bij betrokken waren of er vanaf hadden moeten weten, maar er zogenaamd niets van afwisten, maar dat betekent dus ook dat ze niet kapabel waren voor die post, maar dat ter zijde.

Een bouwfraudeur is een minder hinderlijke crimineel, dan een straatrover, verkrachter of een groep mensen die de buurt terroriseert(straatterroristen). Je snapt best wat ik bedoelde.
En de huidskleur maakt me niet uit.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:09:23 #81
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31629280
Verkrachting is noch ethnisch, noch sociaal-economisch afwijkend.
pi_31629376
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:09 schreef Floripas het volgende:
Verkrachting is noch ethnisch, noch sociaal-economisch afwijkend.
en nog iets over de inhoud te melden
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:17:12 #83
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31629475
Ja. Dat jij geen enkel argument geeft waarom straatroof erger is dan de bouwfraude. Bij de één is het persoonlijke leven ernstig aangetast, en bij de tweede is de hele maatschappij gedesillusioneerder.
pi_31629667
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:17 schreef Floripas het volgende:
Ja. Dat jij geen enkel argument geeft waarom straatroof erger is dan de bouwfraude. Bij de één is het persoonlijke leven ernstig aangetast, en bij de tweede is de hele maatschappij gedesillusioneerder.
Een financiele klap op vangen met de maatschappij is natuurlijk makkelijker dan een individu die een geestelijke en lichamelijke klap moet opvangen.
Liever dus een gedesillusioneerde maatschappij(zijn we sowieso toch al).
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:36:53 #85
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31629986
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een financiele klap op vangen met de maatschappij is natuurlijk makkelijker dan een individu die een geestelijke en lichamelijke klap moet opvangen.
Liever dus een gedesillusioneerde maatschappij(zijn we sowieso toch al).
Wat een onzin. Weet je hoeveel schade het oplevert als we met zijn allen onze schouders ophalen en niet meer willen werken aan een verbetering van ons eigen lot en dat van onze naasten?

Het gaat hier trouwens over buitenlanders en criminaliteitscijfers, dus heb je dáár nog wat over te melden?
pi_31630203
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:36 schreef Floripas het volgende:

Het gaat hier trouwens over buitenlanders en criminaliteitscijfers, dus heb je dáár nog wat over te melden?
Jij begon over de bouwfraude ik niet. Ik probeer iets te melden, maar het wil alleen niet tot je door dringen....
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:52:25 #87
130955 Floripas
Blast from the past
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:08:23 #88
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31633443
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:48 schreef Floripas het volgende:
Alsof er één bron is van zinloos geweld, een soort Kwade Diamant, die circuleert in allochtone kringen...
Daar lijkt het af en toe wel op, tenzij je oogkleppen opzet en de optel som niet maakt.
quote:
Het is anders waar het meeste aangifte van wordt gedaan, en een van de grootste ergernissen van Nederlanders.
Fietsen diefstal is een grote ergernis, maar dat is het Nederland waarin we leven dus dat hebben we maar te accepteren. Van mij hoeft een fietsen dief geen berouw te tonen, maar moeten we nu autochtonen die geen berouw tonen even hard straffen als autochtonen die wel berouw tonen omdat de meeste allochtonen geen berouw tonen?
quote:
Wat zou jij dan willen?
Emigreren?
quote:
Het ging erover hoe crimineel mensen zijn. Als allochtonen langer worden gestraft, heeft dat natuurlijk invloed op hoeveel allochtonen er in de gevangenis zitten.
Daar heb je gelijk in. Maar dan reken je bijvoorbeeld niet mee dat autochtonen elkaar eerder aangeven bij de politie, en zelfs als je die 2 maanden eraf haalt, dan nog zit je met een enorm persentage van niet Nederlandse komaf.

[ Bericht 3% gewijzigd door Scandum op 22-10-2005 19:16:03 ]
I'm nobody's sheep
pi_31646357
quote:
Allochtonen krijgen meestal meer straf... heeft onderzoek laatst uitgewezen...
Draaideurcriminaliteit heeft niets met afkomst te maken. Het percentage recidivisten is onder allochtone en autochtone criminelen nagenoeg gelijk. Daar is ook onderzoek naar gedaan...
Daar wil ik wel meer over lezen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31647674
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:19 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Daar wil ik wel meer over lezen
Over dat allochtonen meer straf krijgen, ik had al verwezen naar dat onderzoek, post in dit topic:
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:31 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Onderzoek van Mieke Komen , heeft meer over etniciteit en justitie gepubliceerd .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_31647683
online natuurlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 23 oktober 2005 @ 11:42:27 #92
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31648951
IPV dat TS zich focust op de Etnische achtergrond van criminelen, kan hij zich mischien beter focuseren op de Sociale achtergrond van criminelen. Opleidingsnivo en Inkomen van ouders, Eetgewoontes, etc.
Ik denk dat die gegevens relevanter zijn dan waar de ouders vandaan komen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31659388
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
IPV dat TS zich focust op de Etnische achtergrond van criminelen, kan hij zich mischien beter focuseren op de Sociale achtergrond van criminelen. Opleidingsnivo en Inkomen van ouders, Eetgewoontes, etc.
Ja leuk we gaan proberen om een verband tussen junkfood, en crimineel gedrag te ontdekken, dan kan er tenminste een regel opgesteld worden die in 1 klap alle mac's in nederland verbied.
  maandag 24 oktober 2005 @ 11:09:09 #94
45206 Pietverdriet
pi_31659643
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja leuk we gaan proberen om een verband tussen junkfood, en crimineel gedrag te ontdekken, dan kan er tenminste een regel opgesteld worden die in 1 klap alle mac's in nederland verbied.
Er schijnt echter een hele duidelijk relatie te zijn tussen het eten van vis, of liever het niet eten ervan en crimineel gedrag.
Er was enige tijd geleden een onderzoek waar men schreeuwde dat allochtonen ongezonder waren dan gemiddelde nederlanders, dit onderzoek sloeg nergens op, want er was geen verband tussen hun allochtoon zijn en hun ongezonder zijn, maar er is een verband tussen lage inkomens en ongezonder zijn.
Door het te vergelijken met gemiddelde nederlanders krijg je een krom beeld, dat niet klopt, want je moet vergelijken met een groep van dezelfde sociale klasse verhouding.
pi_31659830
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt mij ook vrij duidelijk maar maak dat al die figuren maar eens wijs .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 24 oktober 2005 @ 11:28:28 #96
45206 Pietverdriet
pi_31659880
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Lijkt mij ook vrij duidelijk maar maak dat al die figuren maar eens wijs .
neemt allemaal niet weg dat die voorbibsberbers zo crimineel als de neten zijn-
pi_31659915
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Er schijnt echter een hele duidelijk relatie te zijn tussen het eten van vis, of liever het niet eten ervan en crimineel gedrag.
Er was enige tijd geleden een onderzoek waar men schreeuwde dat allochtonen ongezonder waren dan gemiddelde nederlanders, dit onderzoek sloeg nergens op, want er was geen verband tussen hun allochtoon zijn en hun ongezonder zijn, maar er is een verband tussen lage inkomens en ongezonder zijn.
Door het te vergelijken met gemiddelde nederlanders krijg je een krom beeld, dat niet klopt, want je moet vergelijken met een groep van dezelfde sociale klasse verhouding.
Ja dat geloof ik meteen.

Als je naar een gemiddeld sociale achterstandswijk gaat kijken valt het altijd weer op dat daar een grotere concentratie friettenten zit dan in van die oersaaie en niet zo criminele vinex locaties.

(alhoewel natuurlijk relatief gezien in de vinexwijken vaak meer inbraken zullen zijn omdat daar wat meer te halen is)

Ze zouden de misdaadstatisteik dan ook idd naar de inkomenssituatie moeten uitzetten.

Dan zal we blijken dat juist de lager inkomensgroepen voor overige burgers overlast veroorzakende criminaliteit begaan. En juist de hogere inkomens zich schuldig maken aan frauduleuze handelingen, daar valt dus ook extra opnemen van hypotheek, niet voor het huis onder. Daar vertellen ze altijd van die sapppige verhalen over tijdens feestjes en partijen, en dat wordt dan altijd maar heel normaal gevonden en wilt iedereen ook eigenlijk wel die dingen doen.

Maar als ik dan begin maar over een auto die ik laatse gebruikt heb bij een ramkraak word ik vreemd aangekeken.
pi_31659971
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

neemt allemaal niet weg dat die voorbibsberbers zo crimineel als de neten zijn-
Een deel is inderdaad zeer crimineel. Maar er zijn ook groepen blanke hollanders die prima onder die noemer vallen. Probleemwijken gezien ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31664116
Familie Janssen heeft 20 leden en verdient 200.000 Euro
Familie De Vries heeft 25 leden en verdient 100.000 Euro

Welke familie is het succesvolst?
pi_31682752
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een deel is inderdaad zeer crimineel. Maar er zijn ook groepen blanke hollanders die prima onder die noemer vallen. Probleemwijken gezien ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')