ik weet het nog niet, ze heeft geen fobo hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen idee.. zo intiem wil ik niet zijn met haar![]()
denk dat we dat beter door de telefoon kunnen doen, persoonlijker en meer privacy enzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gaan wij hier nog heftig afscheid nemen van elkaar of geilen we door de telefoon verder![]()
Alleen als jij flink geluid maakt als je komt... Anders heb ik niets om op te geilenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk dat we dat beter door de telefoon kunnen doen, persoonlijker en meer privacy enzo
zal ik doen dan hebben we allebei beeld en geluidquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen als jij flink geluid maakt als je komt... Anders heb ik niets om op te geilen![]()
Geil... ga je dan ook in de cam spuiten??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
zal ik doen dan hebben we allebei beeld en geluid
als jij met je mond open voor de cam gaat zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geil... ga je dan ook in de cam spuiten??
Alleen als je opgewonden raakt van kwijlende vrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
als jij met je mond open voor de cam gaat zitten
voor of nadat ik gekomen ben?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen als je opgewonden raakt van kwijlende vrouwen![]()
Was iedereen maar zo grappig als jij.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien is je moeder nog wakker
zou niet goed zijn aangezien ik niet grappig benquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Was iedereen maar zo grappig als jij.
Erg he.. Hij is gewoon de lolligste in een leeg huisquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Was iedereen maar zo grappig als jij.
en dat lekt maar aan alle kantenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Voor.. Zodra ik mijn mond open doen, loopt het kwijl er al uit![]()
Hey babe!quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:27 schreef Misstique het volgende:
Wow, kheb wat gemist gisteraaf!![]()
Goodmorning everyone!![]()
Veel plezier dan alvastquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
Zometeen naar Talietje, vanavond Four Brothers kijken op DVD, leuke avond tegemoet dus (wel samen met ouders maja)
Dankje welquote:
Hey VM!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
(en ik jou stiekem een beetje)
Moarn!![]()
Hai Tiek!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:41 schreef Tiekse het volgende:
ook mogguh
Was de afspraak toch??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey VM!![]()
Nog bedankt.. je weet wat ik bedoel![]()
quote:
Goed idee! Voor mij een capuccino graagquote:
Als ik groot en sterk ben jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nog even en dan kan je het zelf![]()
Tgaat de goeie kant opquote:
Neemt ze ook gebak mee?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:28 schreef Tiekse het volgende:
Juffrouw Jannie komt eraan.....
Khad denk ik gewoon ff een duwtje in de rug nodigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Verbaasde me dat je gisteren toch zo goed luisterde trouwens...![]()
Gooi je volgende keer wel even een ravijn inquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Khad denk ik gewoon ff een duwtje in de rug nodig![]()
Er komt geen volgende keerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gooi je volgende keer wel even een ravijn in![]()
* Vikingsmeisje beetje trots is maar niet laat blijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er komt geen volgende keer![]()
al is t alleen maar om uit dat ravijn te blijven...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje beetje trots is maar niet laat blijken
Ik ben even weg![]()
![]()
Dan eet ik de jouwe ook wel opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:31 schreef Tiekse het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk bijna onder de 100 kilo....geen gebak dus
vooruit dan maar...ik hou het rustig vandaag met het gebak!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan eet ik de jouwe ook wel op![]()
Ik zal t met een triple chocolate cookie moeten doen, ook lekkerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:37 schreef Tiekse het volgende:
[..]
vooruit dan maar...ik hou het rustig vandaag met het gebak!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal t met een triple chocolate cookie moeten doen, ook lekker![]()
Ouch.. tijd voor pijnstillers!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zit met één hechting.... En een verdoving die aan het uitwerken is
![]()
Maak me niet aan het lachen, dan begin ik te kwijlenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ouch.. tijd voor pijnstillers!![]()
Alweer?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maak me niet aan het lachen, dan begin ik te kwijlen![]()
Lul niet, je bent nog een jong kipjequote:
O, sorry, wist niet dat het wachten op mij wasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lul niet, je bent nog een jong kipje![]()
Tja, ik kon moeilijk met mezelf gaan pratenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, sorry, wist niet dat het wachten op mij was![]()
Jaja, krijg gewoon trek in een mals haantje![]()
Wat doe je hier dan??????quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan??????![]()
![]()
Moven jij, ga wat nuttigers doen!!![]()
Het ultieme voorspelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vanavond
Nu is zij zelf ook aan het gamen
* Vikingsmeisje vindt vissen toch meer bij je passenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tja, ik kon moeilijk met mezelf gaan praten![]()
* Misstique heeft meer zin in een woeste tijger![]()
Was grapjuh, sommige vissen mogen er zeker zijn!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wist niet dat je gelijk groen en geel zou worden![]()
Ik hoorde de lach nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was grapjuh, sommige vissen mogen er zeker zijn!![]()
eeuuhh volgens mij wel ja, of tenminste het zou erg goed kunnenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komen daar F16's in voor??![]()
Je weet toch dat ik zo geil word van dat geluid??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
eeuuhh volgens mij wel ja, of tenminste het zou erg goed kunnen
quote:
wisten jullie dat ik wel eens een excursie heb gehad op vliegbasis twente en dat ik toen in een F16 heb gezeten en dat ik op 50 meter van een opstijgende F16 heb gestaanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik zo geil word van dat geluid??![]()
Kan ik overheen: VM woont vlakbij de vliegbasis in Leeuwarden en als ze op haar bedje ligt en de gordijnen open doet ziet ze ze zo vliegenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
[..]
wisten jullie dat ik wel eens een excursie heb gehad op vliegbasis twente en dat ik toen in een F16 heb gezeten en dat ik op 50 meter van een opstijgende F16 heb gestaan
mwa ik woon er 10 km vanaf maar wel oinder de aanvliegroutesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan ik overheen: VM woont vlakbij de vliegbasis in Leeuwarden en als ze op haar bedje ligt en de gordijnen open doet ziet ze ze zo vliegen![]()
Dus al er nu eentje overvliegt moet je aan mij denkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
mwa ik woon er 10 km vanaf maar wel oinder de aanvliegroutes
bingoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dus al er nu eentje overvliegt moet je aan mij denken![]()
ik ben mn vis kwijtquote:
nee hoor spelletjes spelen schijnt goed voorspel te zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:25 schreef Shakermaker het volgende:
hmmm, ik heb zin in BF2 gekregen van deze thread. Hier gaat wat fout .....
Mag alleen als je er supergeil van wordt!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:25 schreef Shakermaker het volgende:
hmmm, ik heb zin in BF2 gekregen van deze thread. Hier gaat wat fout .....
wat is er nou geiler dan met een sniperrifle van een behoorlijke afstand iemand door zen kop schietenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mag alleen als je er supergeil van wordt!!
Een kerel op cam die het warm van jou krijgt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat is er nou geiler dan met een sniperrifle van een behoorlijke afstand iemand door zen kop schieten
Met een omtrekkende beweging de meest oostelijke vlag aan het strand van Oman aanvallen. Team maatjes sterven links en rechts. Sommigen kan je nog net tot leven wekken, maar anderen moet je achterlaten om te sterven. Je haalt het net. De vlag zakt langzaam, maar links en rechts spawnen Amerikaanse troepen. Je weet er twee uit te schakelen en de vlag schiet naar het wit. In je ooghoeken zie je een Amerikaan naderen. Je draait 180 graden en *B000M headshot* je schakelt hem uit. De MEC vlag is ten top. Da's wel redelijk geil, gamewise.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat is er nou geiler dan met een sniperrifle van een behoorlijke afstand iemand door zen kop schieten
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pas maar op, straks hou ik je er ook nog aan
real-life spelletjes zijn nog veel geilerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee hoor spelletjes spelen schijnt goed voorspel te zijn
Oe.. ik wil ook!quote:
* in auto stapt richting Casa del Timbobquote:
Gracie!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:22 schreef timbob het volgende:
Casa del timbob
mi casa est su casa (of iets van die strekking)
Babe!quote:
word je niet liever zelf warm van een keren die je op cam zietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een kerel op cam die het warm van jou krijgt!![]()
JIJquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
nog geen rel te zien nee, jammer
hey cutiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
JIJ![]()
*duikt weer in de klefmodus
JIJ![]()
Heb een idee dat ik daar snel achter ga komenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij weet nog niet half hoe spannend ik wel niet ben
kijk en daar heb je dus helemaal gelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb een idee dat ik daar snel achter ga komen![]()
Maar niet snel genoegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
kijk en daar heb je dus helemaal gelijk
je bent liefquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Weet ik maar ik wilde jou ook even een hart onder de riem steken![]()
oke doe je kleren maar uit en je beentjes wijd dan zal ik je eens een beurt geven die je niet snel zal vergetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed, en nu wil ik nuecken..![]()
we zitten wel in het grote geilheidstopic hoor!!!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke doe je kleren maar uit en je beentjes wijd dan zal ik je eens een beurt geven die je niet snel zal vergeten
Die moet je me dan toch maar eens aanwijzenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:13 schreef PLAE@ het volgende:
ook die pc van jou heeft een uitknop hoor vikingsmeisje![]()
sorry maar ik zat met haar knopje te spelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:13 schreef PLAE@ het volgende:
ook die pc van jou heeft een uitknop hoor vikingsmeisje![]()
Staken is zo 1996quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:21 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Goedemorgen, mag straks misschien gaan staken.. Leuke afwisseling van het werk..
Hey Tiekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:36 schreef Tiekse het volgende:
[..]
Ook een goedemorgen! Geen koffie!!!! Automaat stuk....![]()
Mag het ook een bak hele zwarte koffie zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey Tiek![]()
Zal ik een capuccino komen brengen?![]()
One triple espresso coming up!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:47 schreef Tiekse het volgende:
[..]
Mag het ook een bak hele zwarte koffie zijn?
M&M's erbij?quote:
Dat zijn de lekkerste iddquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef Tiekse het volgende:
[..]
vind jij die ook lekker??? vreemd....
Niet meer, maar heb nog 1 grote overquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:46 schreef Tiekse het volgende:
[..]
heb je er zoveel om weg te geven dan?
ik zou er maar zuinig op zijn. Straks gaat de kleur er nog af....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet meer, maar heb nog 1 grote over![]()
Te laat, er zijn al stukjes afgebrokkeldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:50 schreef Tiekse het volgende:
[..]
ik zou er maar zuinig op zijn. Straks gaat de kleur er nog af....
De praxis is tot 21.00 uur openquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Te laat, er zijn al stukjes afgebrokkeld![]()
Onbegonnen werk, al die kleine stukjes zijn niet meer trug te plakken, daar is geen superglue tegen opgewassenquote:
Maar het beste ervan hopen en dat ie nog even heel kan blijven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onbegonnen werk, al die kleine stukjes zijn niet meer trug te plakken, daar is geen superglue tegen opgewassen![]()
Er zit in ieder geval nog een dun wit laagje omheen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:32 schreef Tiekse het volgende:
[..]
Maar het beste ervan hopen en dat ie nog even heel kan blijven.
Zou die het ontij kunnen keren denk je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval nog een dun wit laagje omheen!![]()
voorlopig althans
Ik dacht altijd van niet, maar ik moet wellicht dat beeld gaan bijstellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:52 schreef Tiekse het volgende:
[..]
Zou die het ontij kunnen keren denk je?
Gewoon vertrouwen hebben!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik dacht altijd van niet, maar ik moet wellicht dat beeld gaan bijstellen![]()
Moksy!!!!quote:
Komt helemaal goed!quote:
uitgeslapen???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* Vikingsmeisje is ook van de partij!!!
![]()
En veel geiler kunnen we ze niet krijgen!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* Vikingsmeisje is ook van de partij!!!
![]()
En zien?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
En veel geiler kunnen we ze niet krijgen!!
Dat kan echter 2 dingen betekenen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wow! In één zin met Razor... Nu druip ik echt![]()
wat heb je voor kaakvermoeiends gedaanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mot mijn kaak zich wel beter voelen![]()
Stokslobberjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:11 schreef belusting het volgende:
[..]
wat heb je voor kaakvermoeiends gedaan![]()
* heeft niet alleen in het weekend zin...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:39 schreef Grollie het volgende:
hey ik heb ook weer "zin" in het weekend...![]()
Chocola?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* heeft niet alleen in het weekend zin...
geldt hier ook maar als ik op mijn werk zit kan ik wat lastiger aan toegeven hehe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* ook wel zin in vis heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meer iets van kibbeling of zo![]()
alleen jammer van die vislucht hequote:
Dat duurt me te langquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*proest
Zal voor beide volgende week wel worden![]()
Lekkerbekjes!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:24 schreef Grollie het volgende:
[..]
alleen jammer van die vislucht he![]()
Maareh hier vanmiddag zelf al een lekkerbekkie gehad![]()
Ik eet altijd heel netjes met mes en vork, zonder te kwijlenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:45 schreef Grollie het volgende:
[..]
Ja daar krijg je zelf ook een lekker bekje van hihi![]()
Mijn kwijl heeft niets met mes en vork te makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik eet altijd heel netjes met mes en vork, zonder te kwijlen![]()
That's the spirit!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn kwijl heeft niets met mes en vork te maken![]()
dat hoop ik tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Details wil ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:14 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan vond het heerlijk vannacht en vanochtend
Vanavond helaas weer terug naar 't eigen huisje, en vriendinneke een weekie op vakantie
ja dat had ik laatst ook! toen plakten mijn kaken een paar dagen aan elkaar en smaakte alles naar bloedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stokslobberje![]()
Nee, gisteren is er een kies bij me getrokken...
Las hier hele andere dingen dan jij bedoelde volgens mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:36 schreef belusting het volgende:
[..]
ja dat had ik laatst ook! toen plakten mijn kaken een paar dagen aan elkaar en smaakte alles naar bloed![]()
nu smaakt alles weer naar meer![]()
Mag ik raden, mag ik raden??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:05 schreef Misstique het volgende:
Weer thuis!![]()
* Misstique heeft een leuk pakketje in de post gekregen![]()
Jij mag nooit meer radenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mag ik raden, mag ik raden??
Een DVD!!!
![]()
Ik heb nog wel een extra vaatwasser staan, it's all yours!quote:
*Kill roepen, die kan mooi sjouwenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een extra vaatwasser staan, it's all yours!![]()
Kiiiillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*Kill roepen, die kan mooi sjouwen![]()
Is er nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kiiiillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helpen?![]()
Ben je een beetje sterk? Heb wel een echte vent nodigquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:37 schreef Grollie het volgende:
[..]
Vele handen maken tenslotte licht werk...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben je een beetje sterk? Heb wel een echte vent nodig![]()
Ben geen Schwarzenegger maar met mijn uithoudigsvermogen is niks misquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben je een beetje sterk? Heb wel een echte vent nodig![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:42 schreef Grollie het volgende:
[..]
Ben geen Schwarzenegger maar met mijn uithoudigsvermogen is niks mis![]()
Het is een zware vaatwasser hoor, kun je dat aan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:42 schreef Grollie het volgende:
[..]
Ben geen Schwarzenegger maar met mijn uithoudigsvermogen is niks mis![]()
Vraag me af hoe je die uit het huis van Pieter hebt gekregen, Missquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is een zware vaatwasser hoor, kun je dat aan?![]()
Misschien wordt ie lichter als ie eerst uitgeruimd wordt....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is een zware vaatwasser hoor, kun je dat aan?![]()
Ik heb zo mn connectiesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vraag me af hoe je die uit het huis van Pieter hebt gekregen, Miss![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* Vikingsmeisje doet Miss plat op haar mondje nemen en streelt Grollie over de rug
krijg klachten dat het niet geil genoeg is hier
* hard weglopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
* schrikt van deze plotselinge actie
* Grollie draait zich om en pakt VM bij haar heupen... Die vaatwasser komt zo wel!quote:
We did it again girl....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:14 schreef Misstique het volgende:
* sleept vaatwasser weer trug naar binnen![]()
Welcome back!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
We did it again girl....![]()
hai!![]()
![]()
Knife??quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Thank you, dear![]()
En doet hierbij even de groeten aan Knife![]()
Ow..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een lurker waar ik even naar moest zwaaien
Hij blijft erg stilquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem nog eens overhalen om gezellig mee te doen![]()
WS!!quote:
Knuffelen?quote:
* webspider gooit Miss op de grond en knuffelt haar even goed op temperatuurquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
WS!!![]()
Hey VM, een man in t topic!!![]()
![]()
Ha, een vent naar mn hart, niet afwachten maar actie!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:25 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider gooit Miss op de grond en knuffelt haar even goed op temperatuur![]()
Hier, pak een kussen, de grond is zo hardquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ha, een vent naar mn hart, niet afwachten maar actie!![]()
En nog galant ook, het kan niet opquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Hier, pak een kussen, de grond is zo hard![]()
Als je een man zou zijn, zou dat een hele foute opmerking zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komt omdat ik mijn Viking nog niet echt naar boven heb gehaald![]()
* webspider vind miss maar wat stil liggen en pakt de plumeauquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
En nog galant ook, het kan niet op![]()
Je gaat me eerst afstoffen? Zo lang geleden is t nou ook weer niet hoor..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:36 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider vind miss maar wat stil liggen en pakt de plumeau
Burn & Conquer !!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Als je een man zou zijn, zou dat een hele foute opmerking zijn![]()
En spinnenwebben zou ie niet vies van moeten zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je gaat me eerst afstoffen? Zo lang geleden is t nou ook weer niet hoor..![]()
Nee, wat uitdagend kriebelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je gaat me eerst afstoffen? Zo lang geleden is t nou ook weer niet hoor..![]()
Daar weet ik wel raad meequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En spinnenwebben zou ie niet vies van moeten zijn![]()
Waar blijft de goedmaaksex?quote:
Heeft een spin daar een plumeau voor nodig?quote:
Eerst platbranden en vernietigen?? Ben geen necrofiel....quote:
Normaal heb ik aan mn handen genoeg, maar met een plumeau weet je zeker dat het kriebeltquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heeft een spin daar een plumeau voor nodig?![]()
Ik vind spinnen altijd kriebelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Normaal heb ik aan mn handen genoeg, maar met een plumeau weet je zeker dat het kriebelt
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Trouwens, nu we het toch over sex hebben...
ik
ben
geil
!!!
![]()
Pssssst ik ben stiekum een kloonquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik maar denk dat je Misstique heet![]()
ik wist het, ik wist het... en er waren meer met mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pssssst ik ben stiekum een kloon![]()
shit, mijn schuld dit keerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:03 schreef Misstique het volgende:
De spin is weer uit t topic gekropen geloof ik![]()
Jij ook met je vikingpraatquote:
Ben er nog hoor ... moest alleen even werkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:03 schreef Misstique het volgende:
De spin is weer uit t topic gekropen geloof ik![]()
Blijkbaar is dat niet meer afdoendequote:
Werken??quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Ben er nog hoor ... moest alleen even werken
Storingsdienst, en kreeg net een belletjequote:
Ik had jeukquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Storingsdienst, en kreeg net een belletje
Afijn, waar waren we gebleven ?
* webspider wrijft waar het jeuktquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:16 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider wrijft waar het jeukt![]()
Zo hard wrijf ik niet standaard hoor ... of je moet het prettig vindenquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik
ben
geil
!!!
![]()
Ik word niet zo wild van die handen vol eeltquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Zo hard wrijf ik niet standaard hoor ... of je moet het prettig vinden
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik word niet zo wild van die handen vol eelt![]()
Werk in de IT ... heb zachte handjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik word niet zo wild van die handen vol eelt![]()
Ja, snap sommige vrouwen niet... Willen de hele dag sex en dan wil de man eindelijk en dan willen ze slapenquote:
Slapen kan ook prima na de sex .. Lekker half bezweet tegen elkaar aankruipenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, snap sommige vrouwen niet... Willen de hele dag sex en dan wil de man eindelijk en dan willen ze slapen![]()
Ik ben het met je eens, maar ja, Miss wil dus slapen voor de sexquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Slapen kan ook prima na de sex .. Lekker half bezweet tegen elkaar aankruipen
Het blijft 6 maanden geen goede sex als de beurt slecht was...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:41 schreef purplerose het volgende:
Wat is er nou erger...
6 maanden al geen goeie sex meer gehad hebben of een hele slechte beurt krijgen van een dude die je ook gelijk weer het huis uit gewerkt hebt
Vrouwenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Miss wil dus slapen voor de sex![]()
Bizar slecht van zo'n vent ..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:36 schreef purplerose het volgende:
heb het net eigenhandig af moeten maken
al wat aan gedaan of ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik
ben
geil
!!!
![]()
alsof al die smsjes zichzelf verstuurdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 07:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Zo makkelijk krijg je me niet![]()
Dat zijn maar smsjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 07:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
alsof al die smsjes zichzelf verstuurden
Nou komop. geilen maarquote:Het wordt een onrustig najaar...
als het aan Durex ligt!
Want wie nu een 12-stuks verpakking Durex Natural, Topsafe, Elite of Fetherlite koopt, krijgt ¤2,50 retour. En op een 24-stuks verpakking ontvang je maar liefst ¤5,00 retour op je bankrekening. Ga dus snel naar de winkel en let op de verpakkingen met de opvallende actiesticker.
Klik hier voor de actiesite
Condooms zijn zo 1991quote:
Hey VMquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Damn, ik heb zulke slechte ideeën als ik net wakker ben
Dit is echt niet goed: zie mezelf dus nog ooit eens een keer weer terug in bed stappen en te zingen: IK BEN GEIHEIL terwijl daar dus ook iemand ligt.. Alsof hij er een harde plasser van krijgtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey VM![]()
slechte ideeën zijn loik![]()
Hooguit een beetje overenthousiast ... harde plassers komen dagelijks voorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of sla ik nu de plank mis??![]()
Shit, te laat.... voor ik mijn aanloop kan nemen zijn de kerels al besprongen door Miss....quote:
En dat vertel je me nu pas??quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Hooguit een beetje overenthousiast ... harde plassers komen dagelijks voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |