Trusten!quote:Op donderdag 27 december 2001 02:23 schreef ullie het volgende:
Nee d'r wordt morgen onderhoud aan o.a. surfnet gepleegd dus dan heeft Nederland tijdelijk geen internet...jammer, maar helaas.
Ze beginnen er rond een uur of 12 mee en ze hopen dat de werkzaamheden klaar zijn om 16:00 maar als het tegenzit kan het tot 20:00 duren.
Goh, ik heb nog in de eerste semi-bikkeltijd gepost. Niet erg zinvol, maar toch: ik heb erin gepost.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Na een tijdje handmatig de url veranderd te hebben heb ik het topic gevonden: Semi-bikkeltijd.
Meid, ik behoor zelfs zónder semi-bikkeltijd tot de Fok!-geschiedenis.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:55 schreef Ole het volgende:
Broer![]()
Je behoort bij de Fok! geschiedenis!![]()
Dat wist ik allang broer..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:01 schreef broer het volgende:
[..]
Meid, ik behoor zelfs zónder semi-bikkeltijd tot de Fok!-geschiedenis.
Toch niet. Hij is gewoon een vuile overloper.quote:Laatste bezoek: 4 dagen, 11 uur, 28 minuten geleden
Misschien haalt hij de semi-bikkeltijd niet meerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
Toch niet. Hij is gewoon een vuile overloper.
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef Tijn het volgende:
Zou 'ie nog steeds die 30-jaar oudere vriendin hebben?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef Tijn het volgende:
Zou 'ie nog steeds die 30-jaar oudere vriendin hebben?
Dat maakt hem dan toch een overloper? Een vuile, zelfs.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:06 schreef Ole het volgende:
Misschien haalt hij de semi-bikkeltijd niet meer
Mja, ik was eigenlijk vergeten of ze nou 30 was of dat ze 30 jaar ouder dan hij was. De waarheid ligt ongetwijfeld in het middenquote:
Ja broer. Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Dat maakt hem dan toch een overloper? Een vuile, zelfs.
Muziek máken moet je! Dat is da bomb!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
Praten en schrijven over muziek is inderdaad pretty lame.
Zoietsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, ik was eigenlijk vergeten of ze nou 30 was of dat ze 30 jaar ouder dan hij was. De waarheid ligt ongetwijfeld in het midden
En we kunnen jouw leeftijd pas vaststellen als we weten of je inhammen hebt of niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:08 schreef Ole het volgende:
Ze is dacht ik 2 of 3 of 4 jaartjes ouder dan ik![]()
Ik ben bezig met een nummer voor m'n vaste zangeres, begeleid door akoustisch gitaar en viool. Ik sprak namelijk een oud-klasgenoot van me bij een afstudeerfeestje en zij speelde altijd heel aardig viool en zei dat ze het weer wilde oppakken. Dus dat is alvast leuk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:08 schreef broer het volgende:
[..]
Nog iets gecomponeerd onlangs, Tijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |