Ja, dat zei ik net ook tegen Tijn. Ik was al bang dat ik de ondergang van deze roemruchte topics had ingeluid.quote:
Jullie zijn allemaal nog steeds aan het chatten terwijl je post? Daar erger ik me nou al bijna 5 jaar aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:08 schreef Mike het volgende:
Ja, dat zei ik net ook tegen Tijn. Ik was al bang dat ik de ondergang van deze roemruchte topics had ingeluid.
Ik hoop dat je hem beter vind dan ik. Ik heb namelijk echt het gevoel dat ik iets gemist heb, en sta te springen om iemand die me kan vertellen wat.quote:Ik heb A History of Violence te pakken weten te krijgen, Lamon, dus ik kan je eerdaags mijn bevindingen meedelen.
Mijn hele bank is tweekleurig geworden door gevallen flesjes en glazen. Ik heb nogal de neiging in slaap te vallen op de bank met het glas of de fles nog in mijn handen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:09 schreef Tijn het volgende:
Wat ik me net bedenk, op een niet-slowchatmanier, is dat in de 2 jaar dat ik hier nu woon, ik nog nooit iets vloeibaars op de grond heb laten vallen. Nooit een flas omgegooid, nooit een fles laten vallen, niks! Dat is best een prestatie, me dunkt.
Ik had dit natuurlijk nooit moeten zeggen, want ja hoor, vandaag ging er een bak perenvla tegen de grondquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:09 schreef Tijn het volgende:
Wat ik me net bedenk, op een niet-slowchatmanier, is dat in de 2 jaar dat ik hier nu woon, ik nog nooit iets vloeibaars op de grond heb laten vallen. Nooit een glas omgegooid, nooit een fles laten vallen, niks! Dat is best een prestatie, me dunkt.
Schitterend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:07 schreef Tijn het volgende:
Ik had dit natuurlijk nooit moeten zeggen, want ja hoor, vandaag ging er een bak perenvla tegen de grond
Ik was het niet deze keer.. Het is je gegund Mike..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:53 schreef Mike het volgende:
Ik wilde 'm zo graag een keer openen.
Welterusten alvast.
Dan vind ik het heel bijzonder dat je nog leeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:03 schreef Ole het volgende:
Ohw.. ik heb zomaar familie van static gemeet vanavond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |