Vonlanthen gaat het niet redden denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:
De Guzman, Kalou, Alex, Gomes, Farfán, Babel, Leonardo, Maduro, Koné, Huntelaar, Sneijder, Emanuelson, Schaars, Aissati, Nguyen, Marcellis, Maroufi, Vormer, Medunjanin, Sankoh, Luirink, Jansen, Dembele, Vonlanthen, Mendes (aankomend seizoen wordt zijn absolute doorbraak bij een top-4 club, verwacht ik), Sarpong, Vermeer.
Ik denk het wel. Verkeerd gebruikt bij NAC, pas 20 jaar oud en doet het altijd goed bij Zwitserland. Gaat op het WK met Behrami het spitsenduo vormen en gaat gewoon een goed WK draaien.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:44 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Vonlanthen gaat het niet redden denk ik
we zullen zienquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Verkeerd gebruikt bij NAC, pas 20 jaar oud en doet het altijd goed bij Zwitserland. Gaat op het WK met Behrami het spitsenduo vormen en gaat gewoon een goed WK draaien.
Vonlanthen draait al twee seizoenen erg slecht.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Verkeerd gebruikt bij NAC, pas 20 jaar oud en doet het altijd goed bij Zwitserland. Gaat op het WK met Behrami het spitsenduo vormen en gaat gewoon een goed WK draaien.
In Italië speelde hij nooit en bij NAC werd hij verkeerd gebruikt. Heeft helemaal geen slecht schot, een behoorlijk spelinzicht en heeft idd een leuke dribbel. Dit WK gaat hij het ongelijk van velen bewijzenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Vonlanthen draait al twee seizoenen erg slecht.
Als je erover nadenkt, dan heeft hij ook niet zoveel sterke punten. Klein, niet verschrikkelijk snel, slecht schot, kan niet koppen. Hij heeft een leuke dribbel, maar daar houdt het op
Een supertalent zou ook in Italië een basisplaats afdwingen. Vonlanthen heeft helemaal geen goed schot, vergelijkbaar met Pienaar. Helemaal geen kracht. Zijn spelinzicht is volgens mij ook vrij matig, best een egoïstische voetballer.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Italië speelde hij nooit en bij NAC werd hij verkeerd gebruikt. Heeft helemaal geen slecht schot, een behoorlijk spelinzicht en heeft idd een leuke dribbel. Dit WK gaat hij het ongelijk van velen bewijzen.
zag het ook later pasquote:
Behrami in de spits? Opmerkelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Over een jaar wel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:10 schreef methodmich het volgende:
Dat is die knul van 17 die onlangs mocht debuteren bij Inter toch?
Speelt alleen niet in Nederland Rade.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:12 schreef PyTh het volgende:
Andere clubs: Huntelaar van Heerenveen en Schaars van AZ
Die jongen uit de B1 van PSVquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:37 schreef cultheld het volgende:
Maroufi.
Net als Aissati een goed jaar geleden. Kan zowel achterin als op het middenveld uit de voeten. Groot talentquote:
je moet ze niet te snel brengen natuurlijk !quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar blijven Boerrigter en co? Allemaal genoemd in dit topic...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |