Ik denk het ook. Ietwat onzeker.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:43 schreef -Delta- het volgende:
Chantal zegt dat ze denkt dat Roel helemaal geen moeilijk persoon is in een relatie.
Ingrid vond van wel, ik denk het ook...
Wakey wakey. Nathalie en Dido glijen moeiteloos door naar de finale.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Nathalie bij de laatste 3 komt te zittenVoor die tijd is ze echt wel weg maar hoop wel dat Dido eerder weg is want dan krijgen we de "echte" Nathalie te zien
![]()
In die tijd heb ik al 3 betere grappen gemaakt als die van jou wel een beetje opletten hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op entertain me... ik zit klaar om keihard te gaan lachen.
ik vind het een enorme zeikerd, maar dat kan ook aan de omgeving liggen waar hij nu in zitquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap al waarom ik Roel zo leuk vind. Kan me enorm met hem identificeren hoe ik een paar jaar geleden was, en hoe ik nu nog steeds een beetje ben. Al rook ik niet.
Beter dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
In die tijd heb ik al 3 betere grappen gemaakt als die van jou wel een beetje opletten he![]()
Ik denk dat mijn vriendin me ook een enorme zeikert vindtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het een enorme zeikerd, maar dat kan ook aan de omgeving liggen waar hij nu in zit
Geloof ik niets van. Dido misschien wel, maar Nathalie zal toch wel 1 keer genomineerd worden..en dan is het over en uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wakey wakey. Nathalie en Dido glijen moeiteloos door naar de finale.
Ja maar ook moeilijk, niet weten wat hij wilt, drukte of rust, hij is volgens mij gewoon niet klaar voor een relatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ietwat onzeker.
kan ze met klote opdrachten veel geld verdienen voor de winnaar. leuke straf voor irritant zijn. kan joost lekker met het geld zijn ding doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Geen enkele kans op. Maar ze wordt gewoon niet snel genomineerd en daarom komt ze ver.
Je maakt een denkfout geloof ikquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
David Copperfield zorgt dat alles 100% in orde is en hoeft geen streams stil te leggen, lieverd.
Misschien kunnen we hem vragen om Tanja met baby te laten verdwijnen uit het BB huis, moet toch een klein kunstje zijn voor hemquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de Anti-Christ en denken wij allemaal dat zijn trucs illusie zijn.
Rot toch op smerige taalpuristquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wakey wakey. Nathalie en Dido glijen moeiteloos door naar de finale.
Die armpjes, die mond, die gezichtsuitdrukking, dat kraagje omhoogquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:53 schreef scanman01 het volgende:
Menno breit leker verder.
[afbeelding]
Roel zit inmiddels nog steeds buiten te lullen met Chantal (of all people).
Roel, waar ben je toch mee bezig
roel wint ook niet, daar is ie niet leuk genoeg voor en zijn accent is te walgelijk. hij mag geld verdienen voor de winnaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:53 schreef scanman01 het volgende:
Menno breit leker verder.
[afbeelding]
Roel zit inmiddels nog steeds buiten te lullen met Chantal (of all people).
Roel, waar ben je toch mee bezig
Dat kun je gerust bergeten. BB wil Lieske niet in de finale. Ze wordt op tv volkomen genegeerd. In de finale komen Joost en Roel. De derde zou maar zo Tanja of Dido kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dan ga je me zeker nog vertellen dat Tanja de 3de is in de finale
![]()
Joost en Lieske komen in de finale en heel misschien dat Dido erbij zit maar Nathalie zeker niet![]()
Veel te kleurloos en dat willen de mensen echt niet (hoop ik)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |