't is al laatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
XJR = sedan
jij bedoelt de XKR = coupe
Hij woont niet ver bij mij vandaan, geen bekende nederlander ofso, ook niet in de Quote500
Als Ruud Gullit al in de Q500 staatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is al laatLas fulltime XKR en typte XJR
Tijd voor een nieuwe prothese weer !
Dan is het wel een klein bosje en klein huisje wat hij erop heeft staan, want anders sta je al HEEL snel in de Q500.
Als die ouwe me daarmee afscheept schop ik die rollator in haar holquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:06 schreef Sjoewe het volgende:
Oh en mag ik dan voor m'n verjaardag dan ook een dagje de CL600 lenen. Vind m'n Oma zulke leuke auto's
Nou nou Herm...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als die ouwe me daarmee afscheept schop ik die rollator in haar hol.
Wat een knakencadeau.
Bel me ff dan man, trek ik er ff 1tje voor je uit het rek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou nou Herm...
Ik wilde 'm ff lenen VOOR m'n oma. Dan mag ze even een blokje rijden en inparkeren enzo.
Kom jij in de 190Dquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bel me ff dan man, trek ik er ff 1tje voor je uit het rek.
Pis er nog liever over heen dan dat ik erin rijd.
Dat heeft hij je verteld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef PeuRac het volgende:
Hij heeft z'n geld mooi beheerd en verspreid zei hij me ooit, vorig jaar stond hij er ook niet in, terwijl hij zeker meer heeft als diegene welke onderaan staan.
Ik weet alleen wat hij me verteld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heeft hij je verteld?
Maar in de Q500 kijken ze niet naar je bankstand, maar je bezittingen. Ze kunnen zo nakijken hoeveel BV"s en dergelijke je hebt en wat daarin zit. En je huis/grond schatten ze op waarde.
Het zal wel een piekendisco zijn dus daar.
Doe de groeten aan je dekbed ehquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:24 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga mijzelf richting liefdesnest verplaatsen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |