abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2115412
* (ik weet niet of dit hier moet of in 'hunks & babes') *

Net een discussie over geweest in RTL Boulevard. 40% van de ondervraagden van een enquete wil Kelly als Big-Brother babe terugzien in de Playboy.
Wat vind jij daarvan? Wie van BB zie jij het liefst met nietjes in d'r buik?

Turtally awesome dude!
pi_2115427
Tania! (flauw hoor)
Nee doe mij maar Sandy of Daan.
pi_2115437
CooS

Ask me no questions and I'll tell you no lies
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 november 2001 @ 20:54:49 #4
862 Arcee
Look closer
pi_2115486
quote:
Op woensdag 07 november 2001 20:45 schreef Coazter het volgende:
Wat vind jij daarvan?
Alsjeblieft niet, zeg.
quote:
Wie van BB zie jij het liefst met nietjes in d'r buik?
Volgens mij kunnen ze 't op Tania na eik allemaal wel hebben...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 7 november 2001 @ 20:56:10 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2115498
quote:
Op woensdag 07 november 2001 20:45 schreef Coazter het volgende:
* (ik weet niet of dit hier moet of in 'hunks & babes') *

Net een discussie over geweest in RTL Boulevard. 40% van de ondervraagden van een enquete wil Kelly als Big-Brother babe terugzien in de Playboy.

De vraag lijkt mij eerder "Wil de Playboy Kelly?" En niemand koopt het blad mocht zij erin komen denk ik. Ze is al veel te vaak bloot op tv en de streams geweest!
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 7 november 2001 @ 21:02:15 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2115546
quote:
Op woensdag 07 november 2001 20:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De vraag lijkt mij eerder "Wil de Playboy Kelly?" En niemand koopt het blad mocht zij erin komen denk ik. Ze is al veel te vaak bloot op tv en de streams geweest!

Ja de Playboy gaf in de uitzending aan graag met haar te willen praten.

Voor de volledigheid

De uitslag van de Big Brother poll.

Op de vraag van wie van de BB-vrouwen jullie een blootreportage zouden willen zien, stemden jullie als volgt:

1) Kelly met 40%

2) Sandy met 29%

3) Danielle met 15%

4) Priscella met 8%

5) Diane met 6%

6) Tania met 2%

Op de vraag van wie van de BB-mannen jullie een blootreportage zouden willen zien, stemden jullie als volgt:

1) Andries met 39%

2) Gert-Jan met 22%

3) Coos met 11%

4) Pascal met 9%

5) Ed met 8%

6) Frank met 6%

7) Leo met 5%

Bron
RTL boulevard

woensdag 7 november 2001 @ 21:06:11 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2115583
quote:
Op woensdag 07 november 2001 21:02 schreef marky het volgende:
Op de vraag van wie van de BB-vrouwen jullie een blootreportage zouden willen zien, stemden jullie als volgt:
1) Kelly met 40%
Ligt het aan mij? Ik vind deze uitslag op zijn zachtst gezegd héééél vreemd. Ik kan niet geloven dat de mannen van Nederland Kelly zoveel liever in de PB willen zien dan bv Danielle, Sandy, Priscella of Diane.... Volgens mij gaat dan toch wel het feit dat ze een man is geweest meetellen lijkt me.
pi_2115606
quote:
Op woensdag 07 november 2001 21:02 schreef marky het volgende:
Ja de Playboy gaf in de uitzending aan graag met haar te willen praten.
<knip>
Bron
RTL boulevard
Bedankt voor de toelichting, ikzelf vind Sandy of Diane geen slechte keus.
Turtally awesome dude!
  woensdag 7 november 2001 @ 21:09:19 #9
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2115612
quote:
Op woensdag 07 november 2001 21:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ligt het aan mij? Ik vind deze uitslag op zijn zachtst gezegd héééél vreemd. Ik kan niet geloven dat de mannen van Nederland Kelly zoveel liever in de PB willen zien dan bv Danielle, Sandy, Priscella of Diane.... Volgens mij gaat dan toch wel het feit dat ze een man is geweest meetellen lijkt me.

Beau maakte daar natuurlijk ook een fantastische opmerking over.

"Ze willen natuurlijk allemaal zien of er nog wat hangt"

pi_2115634
quote:
Op woensdag 07 november 2001 21:09 schreef marky het volgende:

[..]

Beau maakte daar natuurlijk ook een fantastische opmerking over.

walgelijke opmerking!!
pi_2115744
Kelly in de playboy?
  woensdag 7 november 2001 @ 21:23:22 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2115749
quote:
Op woensdag 07 november 2001 21:09 schreef marky het volgende:
Nou, ze heeft sillyconen, dus veel zal er niet hangen
pi_2115756
Hmm, nee dank je.
pi_2115774
quote:
Op woensdag 07 november 2001 21:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

sillyconen

Leuke woordspeling
  woensdag 7 november 2001 @ 21:36:45 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2115880
quote:
Op woensdag 07 november 2001 21:25 schreef femalehunter het volgende:
Leuke woordspeling
Hehe... thanks.. Het viel dus wel op!
  woensdag 7 november 2001 @ 21:55:48 #16
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_2116102
Hey Herald zit zeker net ff een videootje te kijken of zo..

Mannelijk Nederland klaar voor Kelly in Playboy?

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_2117203
quote:
Op woensdag 07 november 2001 21:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

laat die priscella d'r maar uit, die zou ik dus ECHT niet hoeven te zien in de playboy
  woensdag 7 november 2001 @ 23:03:08 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2117260
quote:
Op woensdag 07 november 2001 22:58 schreef Taurus het volgende:
laat die priscella d'r maar uit, die zou ik dus ECHT niet hoeven te zien in de playboy
Ik ken iemand voor wie dat ook niet hoeft
pi_2118597
Overigens hoor ik van verschillende kanten dat Kelly zaterdag het bb huis gaat verlaten (na enkele gesprekken met hummy) (op hoeveel waarheid dat berust weet ik niet, maar dat is weer wat voor een ander topic) dus misschien is het al heel snel dat ze de playboy gaat vervuilen.
Ach, als ik siliconen wil zien, ga ik wel naar de doe het zelf handel, staan potten vol met siliconen
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_2119455
We hebben haar toch al helemaal bloot gezien dus what's the point?
Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 8 november 2001 @ 11:46:27 #21
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2121004
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind Kelly best een mooie vrouw, maar niet naakt! Zo'n een geweldig figuur heeft ze niet, afgezien van het feit dat vrij slank is en grote borsten heeft. Taille is niet te vinden, ik vind dat ze vrij vierkante billen heeft en haar benen missen toch bepaalde vormen. Maar goed, dat is mijn mening. Ik vind Kelly het mooist als ze leuke kleren aan heeft en niet al te veel opgemaakt is, zodat je haar sproetjes goed ziet

Sandy daarentegen, die zou ik ook wel in de playboy willen zien! Of nee, playboy vind ik niet zo leuk. Penthouse is beter

Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
  donderdag 8 november 2001 @ 13:00:32 #22
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_2121791
Ferry in de Playboy? Alsjeblieft niet zeg, wel zo prettig als een centerfold iets heeft wat in de verte lijkt op heupen.

D'r zit in de huidige BB eerlijk gezegd niemand die ik graag naakt wil zien, nogal ironisch gezien de regie tot nu toe...

pi_2121939
Ik kan me ook niet voorstellen dat de Nederlandse mannen Kelly naakt willen zien. Trouwens, daar hoef je de Playboy toch niet voor te kopen. Ze is bijna dagelijks in d'r blootje te zien bij BB. Dat is ook iets waar ze een beetje aan moet werken. Een "echte" vrouw loopt gewoon niet zoveel zonder kleren terwijl ze weet dat het in heel Nederland te zien is. En inderdaad, ze heeft nogal wat mannelijke trekjes in haar figuur, wat natuurlijk logisch is, maar ik denk toch niet dat de doorsnee Nederlandse man daar warm voor loopt. Misschien hebben veel vrouwen gestemd op die RTL-boulevard-site en hebben ze op Kelly gestemd uit nieuwsgierigheid. Dus als ik Playboy was, zou ik het niet doen en proberen om Sandy of Danielle hiervoor te strikken. Of misschien een leuke reportages met z'n drietjes?
pi_2121954
quote:
Op donderdag 08 november 2001 13:15 schreef Right het volgende:

-knip-

om Sandy of Danielle

Sandy kan ik me voorstellen maar ik vind Danielle bijna a-sexueel, die heeft helemaal niets aantrekkelijks...
  donderdag 8 november 2001 @ 13:26:23 #25
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_2122026
Sandy in de Playboy
Back in town
  donderdag 8 november 2001 @ 17:44:46 #26
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2125271
Wat een onderwerp haha ;-)
Sandy is vrij populair lol
If you cant beat'em join them
  donderdag 8 november 2001 @ 17:52:22 #27
15985 huiz
Man in Black
pi_2125368
quote:
Op donderdag 08 november 2001 13:15 schreef Right o.a. het volgende:
... ze heeft nogal wat mannelijke trekjes in haar figuur, wat natuurlijk logisch is ...
Van achteren kun je het heel goed zien, dan is het net een kerel. Soms zelfs met kleren aan.

Ik ga voor Sandy, vind het een ongelooflijk mooie meid!!!

Maarre, lezen we de Playboy niet alleen vanwege de interviews???

Scope Pure Colombia BV
  donderdag 8 november 2001 @ 18:11:43 #28
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2125572
quote:
Op donderdag 08 november 2001 17:52 schreef huiz het volgende:
Maarre, lezen we de Playboy niet alleen vanwege de interviews???
Ik lees de Playboy helemaal niet meer, maar dat heeft weer een totaal andere oorzaak!
pi_2128023
In Thailand hebben ze hele mooie lady-boys, maar ik vind Kelly toch iets te mannelijk
  zaterdag 5 januari 2002 @ 03:25:20 #30
18668 BabyWatcher
...is watching you too!
pi_2712483
Ik las bij de FAQ's dat copyright van Playboy niet zou mogen, maar deze ben ik al bij meerdere sites tegengekomen:

[img]http://members.chello.nl/~djager/plaatjes/KellyPB2.jpg[img]

[Dit bericht is gewijzigd door BabyWatcher op 05-01-2002 03:31]

BabyWatcher
pi_2712588
Deze dus, BLEEEEEH!

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_2713628
Wat kijkt ze toch weer verschrikkelijk intelligent uit haar ogen (not).
  zaterdag 5 januari 2002 @ 13:13:41 #33
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2713643
Kan er toch echt niet warm van lopen. eigenlijk hebben we ook al alles van Kelly gezien. Niks nieuws dus eigenlijk. Ik blijf het toch een man met tieten vinden. Het lijf heeft niet veel vrouwelijke trekjes.

Verder vind ik het jammer dat ze zich niet bij haar statement heeft gehouden nu het grote geld voor haar neus ligt. Ze wilde zo graag laten zien dat transseksuele normaal waren en dat lukte haar al niet echt maar nu vermaakt ze zichzelf echt weer tot curiositeit. Jammer daarmee doet ze de transeksuele zaak volgens mij helemaal geen goed.

zaterdag 5 januari 2002 @ 13:24:43 #34
18381 _Beamer_
Ik weet het!
pi_2713714
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 04:11 schreef hp22 het volgende:
Deze dus, BLEEEEEH!

[afbeelding]

Eeeeeeeeeeeeeek
Voor de een is het benzine,voor mij is het adrinaline!
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2002 @ 13:41:39 #35
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2713820
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 13:13 schreef marky het volgende:
Verder vind ik het jammer dat ze zich niet bij haar statement heeft gehouden nu het grote geld voor haar neus ligt. Ze wilde zo graag laten zien dat transseksuele normaal waren en dat lukte haar al niet echt maar nu vermaakt ze zichzelf echt weer tot curiositeit. Jammer daarmee doet ze de transeksuele zaak volgens mij helemaal geen goed.
Ik denk dat ik je hier grotendeels gelijk moet geven. Anderzijds leidt zij in feite net zo'n grijs bestaan als jij en ik en probeert zij daar het maximale uit te peuren, nu het nog kan. In principe staat ze al bijna op de 'vergetenlijst' en nu ze dat nog even uit kan stellen met dit soort exhibitionisme, grijpt ze dat met beide handen aan.

Tenslotte nog een pleonasme: De mediageile BB-deelnemer.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 5 januari 2002 @ 14:14:29 #36
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_2714111
Vergeet niet dat Kelly voordat ze het BB huis inging ook al heel erg graag in de Playboy wilde , ze zei toen dat ze graag helemaal als vrouw gezien wil worden en de Playboy zou voor haar een echte erkenning zijn.
Dus jullie reactie is niet helemaal terecht!!!!
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  zaterdag 5 januari 2002 @ 14:31:42 #37
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2714232
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 13:41 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik denk dat ik je hier grotendeels gelijk moet geven. Anderzijds leidt zij in feite net zo'n grijs bestaan als jij en ik en probeert zij daar het maximale uit te peuren, nu het nog kan. In principe staat ze al bijna op de 'vergetenlijst' en nu ze dat nog even uit kan stellen met dit soort exhibitionisme, grijpt ze dat met beide handen aan.

Tenslotte nog een pleonasme: De mediageile BB-deelnemer.

Eens, jammer alleen dat het toch ten koste gaat van het beetje integeriteit dat ze nog had.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2002 @ 14:59:35 #38
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2714508
Klopt ook weer, en ik denk inderdaad dat ze weinig goeds doet voor de 'positie' van de transsexuelen. Als ze dat al wilde, dan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_2718033
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 14:14 schreef BIGMAMA het volgende:
Vergeet niet dat Kelly voordat ze het BB huis inging ook al heel erg graag in de Playboy wilde , ze zei toen dat ze graag helemaal als vrouw gezien wil worden en de Playboy zou voor haar een echte erkenning zijn.
Dus jullie reactie is niet helemaal terecht!!!!
Precies, ze wilde helemaal geen boegbeeld zijn voor de transsexuelen.Alleen laten zien hoe mooi het resultaat kan zijn.Of dat daadwerkelijk zo is is een verhaal apart.Ik vind zelf dat ze geen lelijke trans is.Ze heeft alleen niet echt een vrouwelijk figuur.Ze heeft een jongenskontje, wat meer heup zo beter zijn.
pi_2718158
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 13:41 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Anderzijds leidt zij in feite net zo'n grijs bestaan als jij en ik en probeert zij daar het maximale uit te peuren, nu het nog kan. In principe staat ze al bijna op de 'vergetenlijst' en nu ze dat nog even uit kan stellen met dit soort exhibitionisme, grijpt ze dat met beide handen aan.

Dan had je toch beter moeten opletten wat Kelly zei over haar wens om in de Playboy te staan.Een heel ander motief dan even uitstellen.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2002 @ 01:36:23 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2720662
Boeien wat zij zegt. Ik vorm mijn eigen mening daar wel over.
pi_2721940
Ik denk dat Kelly in Playboy best zal verkopen...
Vergeet niet dat Viola Holt toen Viola Holt in de Playboy stond, dat nummer ook ontzettend goed heeft verkocht.
Unless you are prepared to take risks, you will do nothing, have nothing and be nothing
pi_2721955
Ik denk dat ik maar geen uitspraken ga doen of mannen de playboy wel of niet kopen met Kelly erin.

Ik val zelf totaal niet op vrouwen, maar heb wel nou een beetje zitten kijken naar de foto's in het Andries topic en ik heb (kennelijk met anderen) het idee dat Kelly's lijf er helemaal niet zo vrouwelijk uit ziet. Ja de pik is weg, en er zijn borsten, maar de totale bouw is toch nog steeds vrij mannelijk, dat blijkt voor mij vooral uit de vorm van haar heupen, billen en buik. Ik vind het heel moeilijk voorstelbaar dat mannen die niet speciaal hierop vallen opgewonden raken van het kijken naar Kelly.

zondag 6 januari 2002 @ 11:08:55 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2722074
quote:
Op zondag 06 januari 2002 09:14 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat ik maar geen uitspraken ga doen of mannen de playboy wel of niet kopen met Kelly erin.

Ik val zelf totaal niet op vrouwen, maar heb wel nou een beetje zitten kijken naar de foto's in het Andries topic en ik heb (kennelijk met anderen) het idee dat Kelly's lijf er helemaal niet zo vrouwelijk uit ziet. Ja de pik is weg, en er zijn borsten, maar de totale bouw is toch nog steeds vrij mannelijk, dat blijkt voor mij vooral uit de vorm van haar heupen, billen en buik. Ik vind het heel moeilijk voorstelbaar dat mannen die niet speciaal hierop vallen opgewonden raken van het kijken naar Kelly.

Ik mag toch echt hopen dat er niemand tegenwoordig nog opgewonden raakt van het kijken naar foto's in de Playboy!!! Volgens mij is het kopen van de Playboy gewoon een kwestie van nieuwsgierigheid. De tijd dat mensen nog opgewonden werden van een plaatje van een blote vrouw ligt toch al wel 20 jaar achter ons, toen het nog bijzonder was om een blote vrouw te zien.
Iemand haalde het een paar messages hierboven al terecht aan: als de PB met Kelly goed verkoopt kun je dat vergelijken met de goede verkoop van de editie met Viola Holt erin.
  zondag 6 januari 2002 @ 11:27:31 #45
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2722127
quote:
Op zondag 06 januari 2002 11:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik mag toch echt hopen dat er niemand tegenwoordig nog opgewonden raakt van het kijken naar foto's in de Playboy!!! Volgens mij is het kopen van de Playboy gewoon een kwestie van nieuwsgierigheid. De tijd dat mensen nog opgewonden werden van een plaatje van een blote vrouw ligt toch al wel 20 jaar achter ons, toen het nog bijzonder was om een blote vrouw te zien.
Iemand haalde het een paar messages hierboven al terecht aan: als de PB met Kelly goed verkoopt kun je dat vergelijken met de goede verkoop van de editie met Viola Holt erin.

Dus draait het om de nieuwschierigheid. Dan valt er bij Kelly toch heel veel af omdat we zo'n beetje alles al hebben gezien. Vraag me af wat er nog onthuld moet worden aan Kelly.
pi_2722183
quote:
Op zondag 06 januari 2002 01:36 schreef Cynix ® het volgende:
Boeien wat zij zegt. Ik vorm mijn eigen mening daar wel over.
Maar wel boeiend genoeg om iets te posten wat dus niet klopt.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2002 @ 11:47:57 #47
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2722195
Ach, wat mij betreft staat ze elke maand kamerbreed in de Playboy, Penthouse én de Hustler. Ik koop die bladen toch al jaren niet (meer).

Maar of zij dat nu zo ziet of niet, ze verlaagt zich mijns inziens hiermee wel enigzins tot een soort moderne kermisattractie. ("Nou nou, toch ff kijken of de doktoren nog wat van die kut hebben kunnen maken, zoek de lidtekens.")

pi_2722201
quote:
Op zondag 06 januari 2002 11:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Yeah rite, ze kopen het blad voor de fijne interviews. En op pure nieuwsgierigheid een blad 20 jaar laten doordraaien gaat ook ECHT niet lukken. Ik durf er heel wat onder te verwedden dat de Playboy vooral met de linkerhand wordt vastgehouden door jongens van alle leeftijden die een beetje stimulatie nodig hebben bij de bezigheden van de rechterhand.

Ik heb trouwens juist helemaal geen opmerking gemaakt over of dat blad goed zou verkopen. Alleen dat Kelly me gewoon geen aantrekkelijke vrouw lijkt.

† In Memoriam † zondag 6 januari 2002 @ 11:55:35 #49
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2722209
Ik denk dat de Playboy al jaren over the hill is qua verkoopcijfers. Je kunt immers alles 'gratis' via het internet krijgen? Behalve: de interviews.
pi_2722221
quote:
Op zondag 06 januari 2002 11:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat de Playboy al jaren over the hill is qua verkoopcijfers. Je kunt immers alles 'gratis' via het internet krijgen? Behalve: de interviews.
LOL. you win
pi_2722223
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 04:11 schreef hp22 het volgende:
Deze dus, BLEEEEEH!

[afbeelding]

Heeft iemand het telefoonummer al gebeld dat op de playboy gekrabbeld staat
  zondag 6 januari 2002 @ 12:34:22 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2722329
quote:
Op zondag 06 januari 2002 11:50 schreef HiZ het volgende:
Yeah rite, ze kopen het blad voor de fijne interviews. En op pure nieuwsgierigheid een blad 20 jaar laten doordraaien gaat ook ECHT niet lukken. Ik durf er heel wat onder te verwedden dat de Playboy vooral met de linkerhand wordt vastgehouden door jongens van alle leeftijden die een beetje stimulatie nodig hebben bij de bezigheden van de rechterhand.
Playboy draait op de celebrities! Mensen willen nou eenmaal wél beroemde vrouwen bloot zien. Niet om geil van te worden (dan kijken ze wel naar andere sites op internet) want wat is er nou geil aan borsten en een bosje schaamhaar als er veel harder materiaal overal voorhanden is? Waarom denk je dat PB zoveel geld aan celebs betaalt? Puur omdat die edities heel goed verkopen.
Deze maand de zus van Michelle Pfeiffer, Dedee Pfeiffer, in de Amerikaanse PB.... die vliegt over de toonbank!

De standaard regel voor PB is dat er ieder jaar minstens 4 grote beroemdheden in het blad moeten staan om het blad 'groot' te houden! Wat betreft beroemdheden heeft PB namelijk geen concurrentie.... Wat betreft 'gewone' blote vrouwen wel.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 06-01-2002 12:42]

zondag 6 januari 2002 @ 13:15:31 #53
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_2722575
quote:
Op zondag 06 januari 2002 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[knip]

Deze maand de zus van Michelle Pfeiffer, Dedee Pfeiffer, in de Amerikaanse PB.... die vliegt over de toonbank!

[knip]

Wie??? Michelle Pfeiffer zelf was zeker te duur???
pi_2722610
quote:
Op zondag 06 januari 2002 12:34 schreef scanman01 het volgende:
<KNIP>De standaard regel voor PB is dat er ieder jaar minstens 4 grote beroemdheden in het blad moeten staan om het blad 'groot' te houden! Wat betreft beroemdheden heeft PB namelijk geen concurrentie.... Wat betreft 'gewone' blote vrouwen wel.
Em de andere 8 maanden kopen de mensen het natuurlijk voor de interviews. Logisch.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2002 @ 14:10:58 #55
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2723124
Vakantielectuur, ontspanning, het is natuurlijk een ditjes & datjes blad met nog altijd een zekere glamour. Bovendien heb je niet altijd een PC bij de 'hand'.
  zondag 6 januari 2002 @ 14:13:13 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2723144
quote:
Op zondag 06 januari 2002 13:15 schreef Dr_Greene het volgende:
Wie??? Michelle Pfeiffer zelf was zeker te duur???
Dedee Pfeiffer is haar acterende zus.... en veel mooier ook trouwens!
  zondag 6 januari 2002 @ 14:17:15 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2723182
quote:
Op zondag 06 januari 2002 13:20 schreef HiZ het volgende:
Em de andere 8 maanden kopen de mensen het natuurlijk voor de interviews. Logisch.
Nee, de andere maanden kopen mensen als jij het blad denk ik
pi_2778095
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 01:03:34 #59
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2778127
Damn!!

Die laatste foto......slik......als je tegen je beeldscherm roept echo't haar fluitje terug...

Best pontificaal prentje eigenlijk, bloos ervan.

edit: Die 5e idd Scanman

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 11-01-2002 01:09]

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 11 januari 2002 @ 01:06:03 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2778131
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 00:58 schreef CartWOman het volgende:
Oeps!

http://maniac.partynightonline.com/maniac/pgallery/index.php?gallery_name=Kelly

Hmmm... Nou, de foto waar het nu even om gaat is natuurlijk "Kelly5" ...... Ze heeft op die foto wel een heel erg mannenhoofd, maar 'daar beneden' krijgen we wel een heel duidelijk beeld van hoe het er nu allemaal uit ziet. Je kunt wel zien dat er iets niet klopt
De andere foto's zijn op zich minder 'trans', hoewel die niet zo veel naakt laten zien (op foto 5 zie je duidelijk dat ze een transsexueel is bedoel ik dus).
Op de overige 4 foto's zie je eigenlijk heel weinig... alleen borsten.
pi_2778264
Trouwens hartstikke illegaal, Cynix. Blad ligt nog niet in de winkel!

Er staat een topic over in B&H, daar kwam ik 'm tegen

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 01:28:53 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2778326
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Trouwens hartstikke illegaal, Cynix. Blad ligt nog niet in de winkel!

Er staat een topic over in B&H, daar kwam ik 'm tegen

Ook al lag ie al wel in de winkel.... Net zo illegaal!
pi_2778353
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 01:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ook al lag ie al wel in de winkel.... Net zo illegaal!

Da's waar; nu staat er alleen een onschuldig url-etje

Vraag me toch af of dit mag.

† In Memoriam † vrijdag 11 januari 2002 @ 01:37:09 #64
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2778372
Ssst, niks verder vertellen.
Alleen een URL, geen foto's, kan misschien nog nét.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 01:37:22 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2778374
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 01:32 schreef CartWOman het volgende:
Da's waar; nu staat er alleen een onschuldig url-etje

Vraag me toch af of dit mag.

Ze zullen niet zo gauw iets doen aan een link op een site... wel aan de site waar de foto's staan!!! De webmaster van die site kan dan ook wel een inval verwachten 'sooner or later'.... Archief foto's van PB doen ze niet zo moeilijk over... Foto's uit de huidige PB is uit den boze!!
pi_2778381
Edit: Oja, dit was een URL
  vrijdag 11 januari 2002 @ 01:58:37 #67
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2778518
Snel dan, print de foto's uit, leeg je cache (of gooi je compu in het haardvuur) en dan kun je morgen toch nog lekker de blits maken op het schoolplein met de foto's van een blote Kelly in je binnenzak, dat valt minder op dan zo'n pc of laptop.

Ssssst!

pi_2779220
het is net of ze een kop van een man of een vrouwen lichaam hebben geplakt. Het gaat natuurlijk om foto 5.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_2779224
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 01:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Archief foto's van PB doen ze niet zo moeilijk over... Foto's uit de huidige PB is uit den boze!!

of uit de komende PB ...
muziek, m'n lust en mijn leven
  vrijdag 11 januari 2002 @ 08:10:16 #70
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_2779233
Trouwen wel erg onplayboy, dat je zo alles kan zien, dat hebben ze nog nooit gedaan. Vind de fotos meer 'bewijsmateriaal': Kijk mij een vagina hebben
Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]&gt;&gt;&gt;Forum!&lt;&lt;&lt; [br]MPEG FAQ!
pi_2779255
Voor geïnteresseerden: Ze is nu bij Radio 3 op bezoek, bij Stenders.
pi_2779337
In één woord: WALGELIJK!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  vrijdag 11 januari 2002 @ 08:48:00 #73
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_2779347
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 08:17 schreef postinggirl het volgende:
Voor geïnteresseerden: Ze is nu bij Radio 3 op bezoek, bij Stenders.
Ze hebben het zelfs over de Playboy..

"Maandag ligt ie in de winkel"
"Ja spannend"

pi_2779689
ze doet me een beetje aan die zangeres denken.. cher ..
  vrijdag 11 januari 2002 @ 10:01:05 #75
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_2779725
Edit foto's van playboy mogen niet

[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 11-01-2002 10:03]

Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
  vrijdag 11 januari 2002 @ 10:01:44 #76
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_2779728
Die doos
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
  Moderator vrijdag 11 januari 2002 @ 10:51:59 #77
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2780114
Deze naaktreportage zal een van de toppers van dit jaar zijn: iedereen is nieuwsgierig. De site waar de foto's opstaan is momenteel niet eens bereikbaar, zo druk.

Tergelijkertijd zal er zelden zo zo weinig gerukt worden op een naaktserie, want erotisch is anders. Ik vind het echt helemaal niets. Eerder afstotelijk dan aantrekkelijk.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_2780221
klopt het dat geen van de fotoos het meer doet?????????
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_2780321
heeft iemand zin om ze naar mij op te sturen???????

*Lief kijkt*

fashionably_l@hotmail.com

pi_2780325
mag niet...

[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 11-01-2002 12:55]

pi_2780384
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 11:16 schreef fashionably_late het volgende:
heeft iemand zin om ze naar mij op te sturen???????

*Lief kijkt*

fashionably_l@hotmail.com

Je hebt mail.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 11:29:56 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2780427
De orginele pagina is dus al verwijderd... PB is er weer eens snel bij! De compilatie hierboven staat er (nog) wel.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 11:31:19 #83
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2780438
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 10:51 schreef Gert het volgende:
Deze naaktreportage zal een van de toppers van dit jaar zijn: iedereen is nieuwsgierig. De site waar de foto's opstaan is momenteel niet eens bereikbaar, zo druk.
.. Verwijderd zul je bedoelen!
pi_2780482
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 11:24 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:

[..]

Je hebt mail.

Heeeeee bedankt Raven.....

nou...ik vind haar verbouwing er levensecht uitzien hoor!!!!
Knap staaltje werk!!!!

pi_2780541
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 11:35 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Heeeeee bedankt Raven.....

nou...ik vind haar verbouwing er levensecht uitzien hoor!!!!
Knap staaltje werk!!!!

You're welcome!!
  vrijdag 11 januari 2002 @ 11:51:26 #86
20223 Carterman
Is een Tilburger!
pi_2780648
Ik vind het een beetje eng...een beetje maar...het gezicht van die man doet me soms nog te veel aan een man denken.
Time is what keeps everything from happening at once.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 11:58:26 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2780708
Met alle respect voor Kelly en wat ze heeft moeten doormaken als vrouw om in een verkeerd lichaam geboren te zijn: Ik vind de foto's niet mooi. Vooral de laatste ( ja, die beruchte) vind ik ronduit onsmakelijk. Buiten het feit dat haar gezicht daar idd erg mannelijk overkomt (ik ben eik benieuwd of dat opzettelijk is gedaan?)snap ik niet dat ze zich daarvoor leent. Het komt toch neer op "aapjes kijken" heel Nederland zit slechts die 'scheur' te bestuderen uit nieuwsgierigheid en de rest van de foto doet er eik niet toe..ik zou mezelf nooit zo te kijk zetten als ik haar was..ik vind het oprecht zielig voor haar dat ze waarschijnlijk ook nog er vanuit gaat dat er mensen zijn die die ethisch gezien mooi en erotisch vinden. Nogmaals: met alle respect voor Kelly, die er best aardig uit kan zien met kleren aan. Just my 2 cents.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_2780888
Ik ben er wel blij mee hoor dat Kelly ons 'aapjes' laat kijken!!!
Mijn nieuwsgierigheid is gestild en ook nog op een mooie, niet ranzige manier!!!
Daarmee geef ik ook gelijk aan dat ik deze 'openbenenfoto' niet viezer/mooier of ranziger vind dan elke andere willekeurige 'openbenenfoto'....om de reden dat haar vagina er gewoon uitziet zoals een vagina eruit hoort te zien!
  vrijdag 11 januari 2002 @ 12:22:29 #89
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2780935
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 11:58 schreef Vivi het volgende:
Met alle respect voor Kelly en wat ze heeft moeten doormaken als vrouw om in een verkeerd lichaam geboren te zijn: Ik vind de foto's niet mooi. Vooral de laatste ( ja, die beruchte) vind ik ronduit onsmakelijk. Buiten het feit dat haar gezicht daar idd erg mannelijk overkomt (ik ben eik benieuwd of dat opzettelijk is gedaan?)snap ik niet dat ze zich daarvoor leent. Het komt toch neer op "aapjes kijken" heel Nederland zit slechts die 'scheur' te bestuderen uit nieuwsgierigheid en de rest van de foto doet er eik niet toe..ik zou mezelf nooit zo te kijk zetten als ik haar was..ik vind het oprecht zielig voor haar dat ze waarschijnlijk ook nog er vanuit gaat dat er mensen zijn die die ethisch gezien mooi en erotisch vinden. Nogmaals: met alle respect voor Kelly, die er best aardig uit kan zien met kleren aan. Just my 2 cents.
Helemaal mee eens! Vooral die laatste foto is genomen met in het achterhoofd "kijk maar eens even goed" ...
  vrijdag 11 januari 2002 @ 12:45:44 #90
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2781164
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 12:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Vooral die laatste foto is genomen met in het achterhoofd "kijk maar eens even goed" ...

Het enige wat er nog ontbreekt is een intern fototje.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 12:48:03 #91
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_2781192
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 12:17 schreef fashionably_late het volgende:
Mijn nieuwsgierigheid is gestild en ook nog op een mooie, niet ranzige manier!!!
Daarmee geef ik ook gelijk aan dat ik deze 'openbenenfoto' niet viezer/mooier of ranziger vind dan elke andere willekeurige 'openbenenfoto'....om de reden dat haar vagina er gewoon uitziet zoals een vagina eruit hoort te zien!
Ik vind het ook wel verhelderend om te zien wat chirurgisch (mannelijk)nederland vindt hoe een normale vagina eruit ziet.
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_2781378
vind haar teennagel er ook niet uitzien !!!!
!Als grond op aarde aarde is, dan is grond op mars mars en een muziekstuk over grond op mars is een marsmarsmars. Heb je gevoelige oren, dan leidt een marsmarsmars alras tot marsmarsmarsepijn
pi_2781718
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 01:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ssst, niks verder vertellen.
Alleen een URL, geen foto's, kan misschien nog nét.
^^^^ Knut ^^^^

Vecht het eerst daar eens uit?

vrijdag 11 januari 2002 @ 13:49:20 #94
20949 tacootje
JA WEET JIJ VEEL ????
pi_2781984
SMERIG!!!!
Word weer es tijd voor een feesie!!!
  vrijdag 11 januari 2002 @ 13:55:25 #95
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_2782075
kan iemand ze mij ook ff mailen op thomas@iptower.nl?
  vrijdag 11 januari 2002 @ 14:05:04 #96
15181 MahRain
...Let's Rock
pi_2782219
mahrain@hotmail.com
Whatever doesn't kill you, makes you stronger. - Friedrich Nietzsche
pi_2782228
Nix aan die pics...was te verwachten
  vrijdag 11 januari 2002 @ 14:10:36 #98
17205 Profesor
I have a dream!
pi_2782299

vroeger...vroeger was alles simpeler, dan was je gewoon een zielige jongen die wel zou genezen als die een leuk meisje zou ontmoeten
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_2782616
Hopelijk wilt iemand de moeite nemen om ze te sturen

sbolluyt@hotmail.com

vrijdag 11 januari 2002 @ 14:37:36 #100
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_2782669
** sorry we mogen van PB geen foto's plaatsen, ietsjes verderop heb je de url al genoemd(voor zo lang ze daar nog staan) **

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 11-01-2002 15:06]

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  vrijdag 11 januari 2002 @ 14:38:21 #101
17519 Parel
pi_2782687
** sorry we mogen van PB geen foto's plaatsen, ietsjes verderop heb je de url al genoemd(voor zo lang ze daar nog staan) **

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 11-01-2002 15:07]

vrijdag 11 januari 2002 @ 14:39:03 #102
17519 Parel
pi_2782694

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 11-01-2002 15:07]

pi_2782716
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 14:39 schreef Parel het volgende:
-edit-
Je moet [img]http://www.jouwsite/jouwplaatje.jpg[/img ] doen (zonder die laaste spatie, maar ik weet niet of veel fokkers blij zullen zijn met de pics in dit topic )

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 11-01-2002 18:21]

vrijdag 11 januari 2002 @ 14:44:06 #104
17519 Parel
pi_2782781
Als je zelf een kijkje wil nemen:
Kelly in de playboy
pi_2783260
BenKetting wordt op de een of andere manier een beetje triest van deze foto's; heeft ineens medelijden met Kel.
Heb tot nu toe altijd lekker kunnen lachen om Kelly; nu is ze letterlijk en figuurlijk heel erg naakt.
De groeten van Ben
  vrijdag 11 januari 2002 @ 15:15:15 #106
18381 _Beamer_
Ik weet het!
pi_2783283
Die laatste, Tja...........Het is toch een open wond.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 15:29:43 #107
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_2783619
Die 1e foto is vies! Net alsof Kelly aan het masturberen is... Ik wist niet dat PB dit soort foto's plaatste? Ik dacht dat zoiets meer voor de penthouse is.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_2784002
net een grote bibs
  vrijdag 11 januari 2002 @ 16:21:27 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2784572
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 15:29 schreef Vamos het volgende:
Die 1e foto is vies! Net alsof Kelly aan het masturberen is... Ik wist niet dat PB dit soort foto's plaatste? Ik dacht dat zoiets meer voor de penthouse is.
Dus masturberen is vies? Ach ja, da's ook een mening natuurlijk. Moet kunnen. Ik vind zelf de foto's wat ordinair eigenlijk. Of dat wel of niet bij Kelly past laat ik in het midden.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 16:48:48 #110
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_2785009
http://www.adformatie.nl/Nieuws/Nieuws2002-01-09.html#Item15623 :

"Blootbladen bereiken dieptepunt

De oplages van de blootbladen Playboy en Penthouse hebben het derde
kwartaal van 2001 een dieptepunt bereikt vergeleken met het derde
kwartaal van 2000. Playboy zag afgelopen jaar bijna 24 pct van zijn
oplage vervliegen, Penthouse leverde ruim 14 pct in. Dit blijkt uit
de cijfers van het HOI Instituut voor Media Auditing die gisteren
bekend werden. De Playboy-oplage telde afgelopen kwartaal 77.000
exemplaren, Penthouse liet die periode ruim 50.000 uitgaven drukken.
Van de mannenbladen vertoonden ook Lounge (-28 pct), Man (-17 pct)
en Squeeze (-11 pct) een daling. Maxim (30 pct), Esquire (26 pct) en
Men's Health (23 pct) waren de grootste stijgers. "

+++

Tja, en deze uitgelekte foto's helpen ook niet echt.
Dan toch maar zorgen voor nog betere interviews ?

W.

pi_2785149
thomas@iptower.nl, mahrain@hotmail.com, sbolluyt@hotmail.com

Jullie hebben mail. Veel plezier ermee.

I don't have enough middle fingers to tell you exactly how I feel.
pi_2785668
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 15:14 schreef BenKetting het volgende:
BenKetting wordt op de een of andere manier een beetje triest van deze foto's; heeft ineens medelijden met Kel.
Heb tot nu toe altijd lekker kunnen lachen om Kelly; nu is ze letterlijk en figuurlijk heel erg naakt.
Dito!
pi_2786543
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 12:17 schreef fashionably_late het volgende:
Ik vond het ook mooie foto's.
Ze gebruiken trouwens alles van de penis.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 20:33:17 #114
18381 _Beamer_
Ik weet het!
pi_2787435
http://members.a1.net/kellybbplay/

Deze foto's zijn van een veel betere kwaliteit.

pi_2788143
OK, nou ben ik toch echt nieuwsgierig, welke Hetero-mannen vinden Kelly er geil uitzien?

Ik vind de foto's trouwens spuuglelijk, het lijkt wel alsof ze hebben zitten knippen en plakken met de lijven en gezichten.

pi_2788408
Gadverdamme, GADVERDAMME ARGHHHHHHH dit is echt TE lelijk voor woorden bah bah bah bah bah bah.
Als iemand deze fotos geil vind spoort ie niet.
echt VIES lelijk gewoon.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 22:04:20 #117
13830 supergirl
keep it real
pi_2788486
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 15:14 schreef BenKetting het volgende:
net als spablauw, ik sluit mij hier geheel bij aan, had het liever niet gezien zelfs, ze kijkt ook niet zo lekker trots als anders, je ziet in haar ogen gewoon hoe 'naakt' ze zich moet voelen. Niet leuk, hoor liever haar onhandige opmerkingen dan zo in de brievenbus te kijken.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 23:19:55 #118
16612 Vixen
Disney Devil
pi_2789291
Ik dacht dat de playboy nooit "benen-wijd" foto's plaatste?
  vrijdag 11 januari 2002 @ 23:27:06 #119
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_2789398
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 23:19 schreef Vixen het volgende:
Ik dacht dat de playboy nooit "benen-wijd" foto's plaatste?
Voor Kelly maken ze speciaal een uitzondering
don't call to the bullpen
  FOK!fossiel vrijdag 11 januari 2002 @ 23:30:57 #120
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2789450
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 23:27 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

Voor Kelly maken ze speciaal een uitzondering

Hadden ze niet hoeven te doen
pi_2789876
kvind ze ook niet mooi.. een BEETJE mooier licht er op zou 't al een heel stuk beter maken, en waarom zulke rare make up? ik heb haar VEEL mooier gezien in het Big Brother huis
pi_2791940
Wat zijn jullie allemaal negatief hé!!!

Waarom ? Waarom??

Ik vind het hartstikke dapper van Kelly, dat ze dit doet.
Los van het oordeel wat jullie mogen hebben over de kwaliteit van het licht, de make-up, de poses....

Kelly staat daar gewoon!! Ze is als jongetje geboren,en iedereen weet hoe vreselijk moeilijk het hele traject is geweest om vrouw te worden..
Hiermee haalt ze wél een taboe uit de kast hoor!!
Van Playboy vind ik het ook heel goed dat ze haar hebben gevraagd.
Ik snap dat het aan de ene kant ook voor hun, een beetje 'aapjes kijken' is maar ze geven transsexuelen ook de bevestiging dat ze helemaal als vrouw worden gezien.

Voor veel vrouwen is het een droom om in Playboy te komen....en ik kan helemaal begrijpen dat het daarom voor Kelly een enorme bevestigingsboost geeft.
En die gun ik haar...

<edit typo>

zaterdag 12 januari 2002 @ 14:31:25 #124
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2792402
Nou nou, wat een ontluikende testosteronluchten hier in dit topic... Met pijn en moeite het halve internet afgezocht om tóch nog die plaatjes van Kelly te kunnen bekijken en dan hier komen kotsen. Beetje smakeloos, ook wat onnodig.
Die bladen zijn niet voor kinderen, dus de foto's die je er in kunt zien ook niet, ergo, de overtrokken braakreacties mogen wat mij betreft achterwege blijven.

En echt niet omdat het "ons Kelly" betreft, maar meer omdat "mijn" forumdeeltje gebruikt wordt als plee op deze manier.

zaterdag 12 januari 2002 @ 14:31:35 #125
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2792403
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 12:07 schreef fashionably_late het volgende:

Waarom ? Waarom??

Los van het oordeel wat jullie mogen hebben over de kwaliteit van het licht, de make-up, de poses....

Kelly staat daar gewoon!! Ze is als jongetje geboren,en iedereen weet hoe vreselijk moeilijk het hele traject is geweest om vrouw te worden..
Ik snap dat het aan de ene kant ook voor hun, een beetje 'aapjes kijken' is maar ze geven transsexuelen ook de bevestiging dat ze helemaal als vrouw worden gezien.

Voor veel vrouwen is het een droom om in Playboy te komen....en ik kan helemaal begrijpen dat het daarom voor Kelly een enorme bevestigingsboost geeft.
En die gun ik haar...

Ik vind het allemaal prima, maar de foto's zijn gewoon lelijk. Nog afgezien van die laatste foto, die gewoon onsmakelijk is (on-Playboy). De andere foto's zijn glamourloos, slecht belicht.... Kelly is slecht opgemaakt, slecht geknipt en staat in de verkeerde poses. Er waren meerdere dagen in het huis dat Kelly er veel beter uitzag dan op deze PB foto's.
Het gaat er dus niet om of het knap van haar is... of taboe-doorbrekend.... Het gaat er gewoon om dat het veel mooier had kunnen zijn, maar die kans hebben ze laten liggen. Er is ook bijna niemand te vinden die de foto's wel mooi vindt (behalve jij en nog 1 of 2 anderen) en dat is jammer voor Kelly en voor Playboy.
  zaterdag 12 januari 2002 @ 14:35:18 #126
6853 tekkel
lief hondje
pi_2792424
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 21:37 schreef HiZ het volgende:
..........Ik vind de foto's trouwens spuuglelijk, het lijkt wel alsof ze hebben zitten knippen en plakken met de lijven en gezichten.
Ja, dat dacht ik ook meteen!
Net of ze een te groot hoofd op dat lichaam hebben geplakt.
En allemaal gepaintbrushed, veel te gladjes. En dat haar!!!!
Ik vind het een sneuje reportage
pi_2792477
Oei, meer dan ooit is het duidelijk dat Kelly een omgebouwde vent is. Voor de voetbalkenners onder ons: ik vind haar op Martin Drent lijken.

Ben trouwens erg benieuwd wat Andries van die foto's vindt en hoe hij zich nu zal voelen.

Gokje: vies, heeeeel erg vies

pi_2792546
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 14:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het gaat er dus niet om of het knap van haar is... of taboe-doorbrekend....

Waarom gaat het daar niet om eigenlijk???
quote:
Er is ook bijna niemand te vinden die de foto's wel mooi vindt (behalve jij en nog 1 of 2 anderen)
Ik heb mijn mening over de fotoos nog helemaal niet gegeven.
pi_2792571
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 12:07 schreef fashionably_late het volgende:

Waarom ? Waarom??

En die gun ik haar...

<edit typo>

Ten eerste zo'n doorbreken van een taboe is het niet, het is pas echt bijzonder als ze zich weer terug formatteerd naar man.

Ik heb aan mijn vriendin gevraagd of ze ook in de Playboy wil, nee dus, zij ziet dat net als ik als een vorm van prostitutie.

zaterdag 12 januari 2002 @ 14:55:42 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2792574
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 14:52 schreef fashionably_late het volgende:

Waarom gaat het daar niet om eigenlijk???

Kelly staat gefotografeerd in een mannenblad! Dan lijkt het me toch wel een 'klein beetje' belangrijk of de foto's mooi zijn of niet Het verhaal áchter de foto's is wel leuk om te weten, maar niet waar het om gaat natuurlijk. Ook bij een transsexueel moeten de foto's mooi zijn en wordt de lat niet opeens lager gelegd.
pi_2792600
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 14:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Kelly staat gefotografeerd in een mannenblad! Dan lijkt het me toch wel een 'klein beetje' belangrijk of de foto's mooi zijn of niet

Tuurlijk , heb je helemaal gelijk in....

Maar eerlijk gezegd heb ik nog NOOIT een man die de Centerfold uitklapte, iets horen zeggen over de belichting of de make-up!!!

Nou jij weer!

zaterdag 12 januari 2002 @ 15:04:48 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2792646
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 14:59 schreef fashionably_late het volgende:
Tuurlijk , heb je helemaal gelijk in....

Maar eerlijk gezegd heb ik nog NOOIT een man die de Centerfold uitklapte, iets horen zeggen over de belichting of de make-up!!!

Nou jij weer!

Niemand zegt iets over de belichting en de make-up omdat die 9 van de 10 keer goed is bij PB. Dat is JUIST heel belangrijk. Als je de centerfolds van Playboy kent weet je dat dat zo is... Er wordt heel veel aandacht besteed aan belichting, make-up en poses.
pi_2793444
nieuwsgierig als ik ben, ben ik toch even gaan kijken en mijn conclusie is.............lelijk. ik had wel verwacht dat ze iets fotogenieker zou zijn en dan nog....ze zijn gewoon niet mooi!!!
pi_2793467
Ben het met scanman eens.
De pics van playboy zijn juist altijd mooi.
De vrouwen zijn op die foto's altijd stukken mooier dan ze in het echt zijn.
Maar met kelly is dat dus niet zo. Wij hebben mooiere foto's van haar op de site.
Het lijkt wel alsof dit expres gedaan is.
haar gezicht is heel hard opgemaakt , net alsof ze dit effect dus wilden bewerksteligen. het effect vrouwenlichaam met mannelijk hoofd.
Ook is die laatste foto geen playboy style maar meer penthouse.

Jammer voor kelly. het had zeker veel mooier gekund.

pi_2793501
Ik vind een transseksueel in Playboy een belediging voor alle vrouwelijk schoon. Commercie steekt de kop op. De oplage loopt terug en op deze manier proberen ze weer meer te verkopen. Schande!

Er zijn zat onbekende mooie vrouwen, waarom een bekende omgebouwde vent? Bah wat een leijke scheur.

Damaged people are dangerous -- they know they can survive...
pi_2793509
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 16:23 schreef itsme het volgende:
Maar met Kelly is dat dus niet zo. Wij hebben mooiere foto's van haar op de site.
haar gezicht is heel hard opgemaakt, net alsof ze dit effect dus wilden bewerksteligen. Het effect vrouwenlichaam met mannelijk hoofd.

Jammer voor kelly. Het had zeker veel mooier gekund.

Mee eens.
I wasn't supposed to BE here today!
pi_2793543
quote:
Maar met kelly is dat dus niet zo. Wij hebben mooiere foto's van haar op de site.
haar gezicht is heel hard opgemaakt , net alsof ze dit effect dus wilden bewerksteligen. het effect vrouwenlichaam met mannelijk hoofd.

Ben het hier helemaal mee eens. Ze hebben haar bewust mannelijker gemaakt dan ik haar ooit in het BB huis heb gezien. Nu wordt ze een soort circus atractie: een mannenhoofd met een vrouwenlichaam. En die foto met gespreide benen, dat kan gewoon echt niet.

Ben heeel benieuwd of ze zelf wel tevreden is. Kan het me niet voorstellen.

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_2793791
http://www.playboy.nl/0202PB/februari.html
staat nog niets over kelly !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_2794053
Bij www.mokkels.nl staat trouwens een link...
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_2794134
fok wordt veel bezocht door mensen nieuwsgierig naar kelly

uit de fok statistieken blijkt dat

12 Jan, Sat, 12:10:41 Google: naaktfoto kelly
12 Jan, Sat, 12:13:26 Google: kelly+naakt+bb
12 Jan, Sat, 12:23:21 Google: naaktfoto kelly
12 Jan, Sat, 13:03:26 Google: kelly+naakt+bb

pi_2794211
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 16:33 schreef Cathelijne het volgende:

[..]
Ben heeel benieuwd of ze zelf wel tevreden is. Kan het me niet voorstellen.

Ze is er zeer tevreden over.Ze had zelf ook veel inspraak op het geheel.Dat heeft diverse malen gezegd!!
Hoe ze opgemaakt is past wel bij geheel, locatie en dergelijke.Ik vind het niet lelijk maar ook niet mooi.
De foto's op zich zijn heel mooi gedaan.
Een ander lingerie setje had van mij ook wel gemogen.Dat paste totaal niet in het geheel.
pi_2794309
Blootblad Playboy is onaangenaam verrast door de mysterieuze verspreiding van de naaktfoto's van de transseksuele Kelly.Nog voor het februarinummer in de winkel ligt, is het beoogde verkoopkanon in al haar glorie te bewonderen op diverse internetsites.
Playboy erkent dat het gaat om afdrukken van de orginele foto's en zegt geen flauw idee te hebben waar het lek zit.Het Amerikaanse Playboy Enterprice Inc, de moedermaatschappij van Playboy Nederland, gaat het incident hoogstpersoonlijk onderzoeken.
(bron: Telegraaf)
pi_2796096
quote:

absoluut, Kelly heeft er nog nooit zo mannelijk uitgezien, zelfs na 1 week arm zag ze er nog vrouwelijker uit dan op deze foto's
pi_2796178
Ik hoop dat ze er meer voor heeft gekregen dan die 75000 van Andries .
Ze heeft wel lef .
Maar ik moest wel lachen vooral om die kelly5 .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  † In Memoriam † zaterdag 12 januari 2002 @ 21:57:26 #145
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2796569
Volgens mij kreeg ze er 70 mille voor. Best veel geld nog altijd, temeer daar ze het waarschijnlijk ook wel had gedaan voor een stapeltje krasloten.
  zaterdag 12 januari 2002 @ 22:04:08 #146
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_2796632
Die foto met die open scheur hoort qua compositie thuis in The Hustler en niet in Playboy.
Alle foto's kwalificeren zich voor publicatie in het freakcabinet-hoekje van een willekeurig medisch magazine
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  † In Memoriam † zaterdag 12 januari 2002 @ 22:17:59 #147
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2796746
Ach, laten we eerlijk zijn, het enige wat mannelijk Nederland intrigeerde was of de medici nog wat van haar doos hebben kunnen maken. Nogal logisch dus dat daar een inkijkshotje van gemaakt is.
  zaterdag 12 januari 2002 @ 22:41:14 #148
18811 sooty
pi_2796905
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, laten we eerlijk zijn, het enige wat mannelijk Nederland intrigeerde was of de medici nog wat van haar doos hebben kunnen maken. Nogal logisch dus dat daar een inkijkshotje van gemaakt is.
En wat vond jij
pi_2796968
gatverdamme
DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
  zaterdag 12 januari 2002 @ 22:51:02 #150
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_2796985
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
En zo'n foto verwacht je dus niet van de playboy.
never play games........
pi_2797122
Ik heb Kelly5 als wallpaper gezet ...

Maar niet op mijn eigen computer

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
  zaterdag 12 januari 2002 @ 23:18:03 #152
17519 Parel
pi_2797176
Als je de fotoreportage van Kelly zou laten zien aan iemand die Kelly niet kent, zou diegene de foto's dan minder vies en lelijk vinden dan jou, omdat jij toevallig weet dat Kelly eerst een jongen was?
  zaterdag 12 januari 2002 @ 23:23:40 #153
18811 sooty
pi_2797227
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 23:18 schreef Parel het volgende:
Als je de fotoreportage van Kelly zou laten zien aan iemand die Kelly niet kent, zou diegene de foto's dan minder vies en lelijk vinden dan jou, omdat jij toevallig weet dat Kelly eerst een jongen was?
Rare kop, onnatuurlijke borsten, merkwaardige scheur ?
  zaterdag 12 januari 2002 @ 23:42:15 #154
17519 Parel
pi_2797368
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 23:23 schreef sooty het volgende:

[..]

Rare kop, onnatuurlijke borsten, merkwaardige scheur ?

Ieder mens heeft een ander hoofd, onnatuurlijke borsten hebben er wel meer in de playboy dus dat is ook niet nieuws en geen twee vagina's zijn gelijk aan elkaar...
  zondag 13 januari 2002 @ 00:12:07 #155
18811 sooty
pi_2797620
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 23:42 schreef Parel het volgende:

[..]

Ieder mens heeft een ander hoofd, onnatuurlijke borsten hebben er wel meer in de playboy dus dat is ook niet nieuws en geen twee vagina's zijn gelijk aan elkaar...

Kan niet wachten totdat jij in de Playboy staat
pi_2798124
quote:

Ik denk niet dat ze Kelly uberhaupt hadden geplaatst als zijnde "vrouw" terwijl niemand wist dat ze een man is.

Deze foto's halen nog geen 50% van de normale kwaliteit van playboy. Kut belichting , vreemde poses slechte make-up.

Dus denk ik inderdaad dat iemand die het niet weet het gewoon een ontzettend lelijk wijf vindt. (puur afgaande op deze foto's)

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_2799192
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 23:09 schreef Guus het volgende:
Ik heb Kelly5 als wallpaper gezet ...

Maar niet op mijn eigen computer

Zo, dat is een zware retaliatie, wat had die figuur gedaan? Je scherm van drie hoog naar beneden?
  zondag 13 januari 2002 @ 05:01:42 #158
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_2799787
quote:
Okee ik heb het getest, linkje geplaatst op een buitenlandse nieuwsgroep en om reacties gevraagd.
De eerste reactie was:
"Looks like a transexual to me. I've seen some still with a man bit
more attractive than this."

En de tweede:
"Hmm. Masculine face. Fake looking breasts. *Very* unusual looking
vulva.

I'll lay money it's a guy."

Dus het is ook duidelijk (en weinig aantrekkelijk) voor mensen die haar nog nooit hebben gezien.

Edit: tweede reactie toegevoegd.

[Dit bericht is gewijzigd door lizardtattoo op 13-01-2002 05:58]

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_2799987
Ik vind die borsten er net zo belachelijk uitzien als een vrouw met siliconentieten, dus dat is net zo goed of slecht gelukt als bij een vrouw.

Ik snap alleen niet dat ze niet van het stuk vlees wat overbodig was een paar schaamlippen gefabriceerd hebben.

Ik denk dat als er fotoos uit andre poses gemaakt waren dat het er dan nog erger uitgezien had

pi_2799995
Ik heb net ook even de foto's bekeken en ik schrok echt.
Ik vond Kelly in BB best een knappe vrouw, zelfs in arm.
Maar haar gezicht is veel te mannelijk op de foto's en naar mijn mening niet mooi. Op de laatste foto staat haar gezicht wel redelijk op maar van onderen klopt er duidelijk iets niet. De mensen die roepen :jaa maar iedereen zie er anders uit hebben wel gelijk maar zo anders ? . Ze hadden het best iets mooier kunnen laten zien , gewoon als ze rechtop gestaan had, nu zal niemand er warm voor lopen omdat je het gaat bekijken als een medisch plaatje.
Try anything once, twice to be sure
pi_2804371
Vind ze cheap en ordinair en absoluut niet van Playboy-niveau. Het neigt meer naar ranzige sexblaadjes.

Tis echt haastwerk. Dat kun je gewoon aan de foto's afzien.

pi_2806490
http://forum.kicken.fm/topic.cgi?forum=21&topic=100
ik hoef vannavond niet meer... jek...
  maandag 14 januari 2002 @ 18:02:05 #163
17519 Parel
pi_2813336
Weet je wat het niet is; het is geen venusheuvel.
pi_2833700
quote:
Op zondag 06 januari 2002 14:17 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, de andere maanden kopen mensen als jij het blad denk ik

Ik moet even wat rechtzetten merk ik . Ik koop de Playboy niet, laat ik het mar zo zeggen: de foto's hebben onvoldoende aantrekkingskracht op mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')