Dan moetje maar sneller zijnquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
Slapen.Trusten.
Tot morgen.
Kusjes.
![]()
Nu pas?!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef cerror het volgende:
Jullie posten bijster weinig woorden per post.
Viel me net op.
Nevrrrrr!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef cerror het volgende:
Jullie posten bijster weinig woorden per post.
Viel me net op.
Welke foto?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nu pas?!![]()
![]()
![]()
Ik ga jouw schattige foto gebruiken als plaatje op msn!!11!!!1![]()
Waarom dat?quote:
Ik zie nietsquote:
juistem..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:48 schreef C2C het volgende:
ménsén
ik ga slapén gék
ik bén moé
slaap lékkér
kus voor imberr
Héhé .:')quote:
Doe die webcam eens aan en spannende dingen doenquote:
mén dat wist ik nog niet eensquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef Lizz-n het volgende:
ik ga ook slape![]()
Btw ben net terug uit Scherpenzeel, wat een kutverbinding Scherpenzeel-Putten![]()
![]()
Trouwens bijdeze feliciteer ik snopprinses en spenky met hun Miss en Mister PUB titel![]()
Nee, liever nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe die webcam eens aan en spannende dingen doen
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:59 schreef cerror het volgende:
Webcams zijn verschrikkelijk.
Zet de jouwe nog es aanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:59 schreef cerror het volgende:
Webcams zijn verschrikkelijk.
Die van mij gaat njet aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zet de jouwe nog es aan![]()
![]()
Nog steeds last van die lamp dan?![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Die van mij gaat njet aan.
Misschien in het weekend.
Dat jij maar eens een lamp aandoet tijdens het cammenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zet de jouwe nog es aan![]()
![]()
Nog steeds last van die lamp dan?![]()
Ding werkt niet echt zonder goed daglichtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat jij maar eens een lamp aandoet tijdens het cammenBij jou was het de laatste keer pikdonker
Niet echt zin.quote:
t nut is dat ik dan iets te doen hebquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet echt zin.
En het nut vergaat me ook een beetje.
Lampen doen ook wonderen hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ding werkt niet echt zonder goed daglicht![]()
DaMook wil vast wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
t nut is dat ik dan iets te doen hebIk verveeeel me
Zeg jequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hier niet.
[..]
Die heeft geen cam geloof ik![]()
Is zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg je
Ik heb wel een camHad er 2, maar die 2e heb ik gisteren in de kliko gegooid omdat die het al een tijd niet meer deed
Die andere hangt boven aan mijn laptop
![]()
Is t ook jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:23 schreef Maikuuul het volgende:
Het is me best saai hier
Wat wilde je doen dan als ik dat eerder gezegd hadquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Is zo.
En had dat ff eerder gezegd ofzo [afbeelding]![]()
Dan had je em eerder aan kunnen zettenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat wilde je doen dan als ik dat eerder gezegd had
Valt wel mee tochquote:
Moet er wel gepost wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valt wel mee tochJij bent er en ik ben er
Dan is het altijd goed
Doen we tochquote:
Jawel hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja, maar t is niet echt interessant ofzo. Of wel?
Neequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:29 schreef cerror het volgende:
Toch aan het cammen? 14.gif
Dat wil zequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:29 schreef cerror het volgende:
Toch aan het cammen? 14.gif
Typisch vrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wil zeMaar mijn cam is boven en daar ben ik niet
Daarnaast wil ze niets doen voor d'r cam
Ja iddquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Typisch vrouwen.
Onze cam moet aan, dus dat doen we maar en dan doen ze zelf niets.
Wie weet wat ze aan het doen is terwijl ze naar je kijktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Typisch vrouwen.
Onze cam moet aan, dus dat doen we maar en dan doen ze zelf niets.
Ik zie graag wat ze doen terwijl ze kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wie weet wat ze aan het doen is terwijl ze naar je kijkt
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wie weet wat ze aan het doen is terwijl ze naar je kijkt
Stel je niet aan. Jij hebt n leuk koppiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]tijdens het loeren naar mijn grafkop?
Duidelijk nog nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Jij hebt n leuk koppie![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit tegengekomen.
Ik ben op fok de alcohollistische pessimist.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij moet echt es fatsoenlijk leuke opmerkingen in ontvangst leren nemen [afbeelding]
Dat wel ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben op fok de alcohollistische pessimist.
Ik dacht dat je zulks wel wist.
Dan weet je dan nu.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan weet je dan nu.
Ik hang soms de lolbroek uit maar ik ben ook maar een onzekere nerd die zijn heil zoekt in drank. 14.gif.
Alleen is mijn drank nu zoek.
Hij wilt gewoon zijn vingers in jou pruim deponeren, is dat nou nog niet duidelijk Ingrid ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij moet echt es fatsoenlijk leuke opmerkingen in ontvangst leren nemen [afbeelding]
rot opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon zijn vingers in jou pruim deponeren, is dat nou nog niet duidelijk Ingrid ?
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:59 schreef the_legend_killer het volgende:
2 flessen whiskey en 8 halve liters biertrusten
Ik geloof er geen zak vanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:59 schreef the_legend_killer het volgende:
2 flessen whiskey en 8 halve liters biertrusten
wil je er 1?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:01 schreef Maikuuul het volgende:
Wat leuk trouwens dat er nog geen Klaagbaak topic over mij is
quote:
quote:
succes danquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik ga weer naar school toe
Ben vandaag pas om 23:30 thuis![]()
Tot morgen![]()
![]()
Ik moet naar school direct tafeltennis wedstrijden spelen.quote:
Op de vroege ochtend...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet naar school direct tafeltennis wedstrijden spelen.
Geent ijd om tusendoor naar huis te gaan![]()
gisterochten wilden ze niet, dus heb ik ze maae eruit gehaald en met een bril rond gehuppeldquote:
* saaw hoort vaker verhalen over brillen en lenzen en is heel gelukkig met haar goeie oogjesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gisterochten wilden ze niet, dus heb ik ze maae eruit gehaald en met een bril rond gehuppeld
en vandaag gingen mn ogen weer pijn doen en rood worden nshit. Dus vandaag maar weer met de bril op werken
Er is toch speciale lensvloeistof voor in de ochtend ofzo? Die je dan kan gebruiken in de ochtend ofzo...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gisterochten wilden ze niet, dus heb ik ze maae eruit gehaald en met een bril rond gehuppeld
en vandaag gingen mn ogen weer pijn doen en rood worden nshit. Dus vandaag maar weer met de bril op werken
mijn engels is behoorlijk vloeiend dus ik maak me ansoluut geen zorgenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:17 schreef Jaguarized het volgende:
Mondeling is makkelijk alleen mijn uitspraak was toen verrot bij 1 woordje. Ik zei bombing in plaats van bomming.
Op dat ene woordje na is mijn engels ook vloeiend maar die vent had er nogal een probleem mee. Nu hopen dat mijn engels "tentamen" van dinsdag een beetje goed gemaakt is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:19 schreef saaw het volgende:
[..]
mijn engels is behoorlijk vloeiend dus ik maak me ansoluut geen zorgen
straks wel even die 3 artikeltjes lezen waar ik over moet praten
wees maar blij jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:18 schreef saaw het volgende:
[..]
* saaw hoort vaker verhalen over brillen en lenzen en is heel gelukkig met haar goeie oogjes
Doegquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:23 schreef saaw het volgende:
ik ga ff douche en dan naar school
ben hard toe aan vakantie, nog 2 daagjes
dagdag![]()
euw dat weet ik niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er is toch speciale lensvloeistof voor in de ochtend ofzo? Die je dan kan gebruiken in de ochtend ofzo...![]()
ag bijna vakantiequote:
Jij met je vakantiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:58 schreef snopprinses het volgende:
ag bijna vakantie
morgen maar tot 13:00 werken
ik niet hoor..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is er tenminste iemand die vakantie heeft.
Heul vroegquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
omg..ik bedoelde weekend
tis nog vroeg he
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
morgen om 13:00 is het weekend voor me
[..]
aww kusje terug
ooh.. tegen die tijd voor mij ook bijnaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
morgen om 13:00 is het weekend voor me
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:22 schreef brainster het volgende:
[..]
![]()
Gaat er iemand zaterdag naar Maarheeze?
was het maar al zover, morgen ga ik na stage lekker de Ikea leeg kopen met mn maquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. tegen die tijd voor mij ook bijna
Dan heb je veel te kopenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
was het maar al zover, morgen ga ik na stage lekker de Ikea leeg kopen met mn ma
Allemaal nieuwe meubels voor bij je lamp?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
was het maar al zover, morgen ga ik na stage lekker de Ikea leeg kopen met mn ma
nou eigelijk ga ik nog een lamp kopenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Allemaal nieuwe meubels voor bij je lamp?
Ja... als je eenmaal bezig bent...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nou eigelijk ga ik nog een lamp kopenmaar 1tje voor aan het plafond
en 2 dekbedden
en ik zal vast nog wel mee vinden
yea..waarom niet he..en zo vaak kom ik niet bij Ikea.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Ja... als je eenmaal bezig bent...
Aah... ok...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea..waarom niet he..en zo vaak kom ik niet bij Ikea.
oeh waar ligt die ergens?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:04 schreef brainster het volgende:
[..]
Aah... ok...
Ik wil naar de nieuwe media markt in eindhoven
Het was vanochtend om 8:05 behoorlijk druk, maar niet stampdruk. Ben 10 min binnen geweest voordat ik naar m'n werk gegaan ben..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:04 schreef brainster het volgende:
[..]
Aah... ok...
Ik wil naar de nieuwe media markt in eindhoven
midden in de stad, tussen de parkeergarage en de Piazza, op 200 meter van het station.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oeh waar ligt die ergens?
ben echt blij met de mediamarkt in Maastricht!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het was vanochtend om 8:05 behoorlijk druk, maar niet stampdruk. Ben 10 min binnen geweest voordat ik naar m'n werk gegaan ben..
Klopt, ze hebben er genoeg, ik neem die van Alicia Keys misschien straks nog even mee, op voorwaarde dat ik niet in de rij hoef te staan bij de kassa...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:09 schreef brainster het volgende:
[..]
![]()
Ik wil eigenlijk wat cd's/dvd's halen ofzo... en ze zijn daarbest goedkoop (9.99 voor de nieuwe robbie williams, de unplugged cd/dvd van alicia keys... etc)
ohhh..die cd van robbie wil ik!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:09 schreef brainster het volgende:
[..]
![]()
Ik wil eigenlijk wat cd's/dvd's halen ofzo... en ze zijn daarbest goedkoop (9.99 voor de nieuwe robbie williams, de unplugged cd/dvd van alicia keys... etc)
Na de Ikeaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ohhh..die cd van robbie wil ik!
vanavond ff langs dan maar![]()
neen..morgen ga ik naar de Ikeaquote:
Ook goedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neen..morgen ga ik naar de Ikea
vandaag ga ik ff stad in en dan naar de mediamarkt vanavond (maar alleen als mn vriend meegaat, anders moet ik zover fietsen)
mooi verkloot is dat inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:26 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ik heb trouwens nog steeds mijn OV niet teruggevonden. Dus afgelopen dinsdag ben ik een formuliertje gaan halen bij het postkantoor. Dat ingevuld. Toen naar het politiebureau om een stempeltje te halen, toen weer terug naar het postkantoor om 31,76 euro te dokken en dan ligt er binnen 10 werkdagen (!!) een afhaalbericht in mijn bus voor een nieuwe OV. Duur geintje![]()
![]()
Foto's van jezelfquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:29 schreef snopprinses het volgende:
yea
Straks mn foto's laten ontwikkelen
Welk resultaat?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moggûh
Tevreden met het resultaat van gisteren?
ps. je site doet het niet.
gaat goed met mequote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
snoppie
Hoe is het met je en wat doe je op dit moment?
AC Milan - PSV. aangezien je uit Brabant komtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:50 schreef brainster het volgende:
[..]
Welk resultaat?
Nee, ik ben nog niet helemaal wakker
Aha, jammer dat ze niets meer voor je hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gaat goed met mekan alleen niet echt wakker worden
ze hebben geen opdrachten voor me hier op stage, dus ben wat aan mn portfolio aan het werken.
En tussendoor wat fokken, want het mag niet te snel gaan mn portolfio, want als die af is..heb ik helemaal niks meer :/
Hoe is het met jou?
ye inderdaad..maarja heb gelukkig mn portfolio nogquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha, jammer dat ze niets meer voor je hebben.
Met mij gaat het aardig, beetje hoofdpijn (dat krijg ik altijd als ik uit bed komt) trekt wel weer weg. Ga zo lekker douchen zodra mijn broer er is er vandaan komt
Kan jij van Flash een banner maken?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ye inderdaad..maarja heb gelukkig mn portfolio nog
Die kan altijd uitgebreid worden he
Misschien straks wat flash elementen ofzo erin zetten..
Oo dat... best goed eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
AC Milan - PSV. aangezien je uit Brabant komt
ik ook niet hoor, maar ik zag het wel
In Flash kan ik een banner maken jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan jij van Flash een banner maken?
Is jou animatie trouwens nog steeds te zien in maastricht?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
In Flash kan ik een banner maken ja
zodra de beamer het weer doet wel weerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:10 schreef brainster het volgende:
[..]
Is jou animatie trouwens nog steeds te zien in maastricht?
Heeft maastricht een slechte kant?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zodra de beamer het weer doet wel weer
maar die wat ik voor JazzMaastricht had gemaakt, draait niet meer omdat dat festival voorbij is
dus nu draait er een website presentatie die ik gemaakt heb samen met de goede en slechte kant van maastricht
Kan jij dan iets voor mij betekenen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
In Flash kan ik een banner maken ja
ohja zeker welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:19 schreef brainster het volgende:
[..]
Heeft maastricht een slechte kant?![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ohja zeker wel
junks, drugstoerisme, fietsprobleem, rotzooi, slechte wegen, overal zijn ze aan het bouwen enz.
maar natuurlijk, als je wilt kun je me naar snopprinseske@home.nl mailenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan jij dan iets voor mij betekenen?
Veel plezier met wat je gaat doenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:29 schreef brainster het volgende:
Mensen... ik ga even wat nuttigs doen. Z
Tot later
voor Mön
Kan ik het hier ook verzoeken?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar natuurlijk, als je wilt kun je me naar snopprinseske@home.nl mailen
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:29 schreef brainster het volgende:
Mensen... ik ga even wat nuttigs doen. Z
Tot later
voor Mön
jah tuurlijkquote:
Nou okquote:
yes! nog voorkeur voor een lettertype/kleur/groote?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou ok
Ik heb al een achtergrondje gemaakt (en die afmeting die je ziet, moet zo blijven.)
[afbeelding]
Ik wil dus dat de naam van mijn site (worldracing.nl) in het beeld wordt geschoven, en dat de zin "alles over autosport" in typmachine stijl wordt geschreven en geplaatst. Get itt?
Hey Spenky
Downloadquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yes! nog voorkeur voor een lettertype/kleur/groote?
oi spenky
Klik voor downloadquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik kan hier geen .rar openen op stage
fotos/61.jpgquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:07 schreef snopprinses het volgende:
http://www.snopprinseske.tk
zou iemand willen kijken of daar bij de foto's iets tussen zit wat het waard is om in mn portfolio te plaatsen?
Hmm. kan jij het thuis ook knutselen of echt op je stage?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb geen rechten om zoiets te installeren
thuis kan ik het wel gewoon openen en makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm. kan jij het thuis ook knutselen of echt op je stage?
Dn laat ik het op de server staan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
thuis kan ik het wel gewoon openen en maken
dan heb je hem vanavond of morgenmiddag
Hippies zijn zoo jaren 60quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb een baardhippie TLK
Kutprogramma.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:15 schreef Fwnk het volgende:
thuis.
het gaat al beter als vanmiddag.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Mên tering iedereen moet weg van fok zodat ik lekker snel kan fokken.
goed idee
Jaren 60 zijn tov! Jaren 20 ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar nu hebben we neppe kut stink rappers.
Dus de jaren 60 zijn beter !
Vannacht ging fok lekker snelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het gaat al beter als vanmiddag.
dat geloof ik, maar toen sliep ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vannacht ging fok lekker snel
moah.. nee.. daarvoor betaal ik niet nee..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaaden daarvoor betaal ik internet
Mij gaat t meer om de kleding enzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jaren 80 ookkwamen de echte rock bands
Ik heb dagelijks een stream met 80 jaren muziek!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jaren 80 ookkwamen de echte rock bands
Aan een parfum heeft ze niets aan? Waarvoor is het dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:48 schreef snopprinses het volgende:
kadotjes kopen voor de oma van je vriend is moeilijk![]()
Geen slimme actiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat geloof ik, maar toen sliep ik.
Parfum is altijd goed en anders iets van een theemuts, een tafelkleedje, sleffen of iets dergelijks..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:48 schreef snopprinses het volgende:
kadotjes kopen voor de oma van je vriend is moeilijk![]()
sleffen! ik las slettenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:54 schreef Palau het volgende:
[..]
Parfum is altijd goed en anders iets van een theemuts, een tafelkleedje, sleffen of iets dergelijks..
KLedingquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mij gaat t meer om de kleding enzoniet om de muziek
![]()
Iets met thee tochquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:55 schreef snopprinses het volgende:
parfum en zeep nshit mag niet kopen van mn vriend, omdat ze daar nogal dr eigen smaak in heeft
kheb nu twee grote geurkaarsen, twee kleine theelichthoudertjes en mandje waar ik alles in doe.
Maar ik moet voor 20/25 euro kopen![]()
Mij alleen maar om de muziekquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mij gaat t meer om de kleding enzoniet om de muziek
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
KLeding
zo weinig mogelijkik loop ,meestal alleen in korte broek
honign..daar hebben ze vast wel iets!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:58 schreef Palau het volgende:
[..]
Iets met thee toch
Een theekan ofzo anders.. loop ns binnen bij de Kruidvat Marskramer of Trekpleister
De sixties en seventies zijn qua muziek erg mooi, de kleding is echter apartquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
KLeding
zo weinig mogelijkik loop ,meestal alleen in korte broek
Ach, ik hou van muziek. Zou absoluut niet zonder kunnen. Maar kleding vind ik toch net iets stoerder.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mij alleen maar om de muziekDie bassssss
Vrouwen houden ook meer van kledingquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ach, ik hou van muziek. Zou absoluut niet zonder kunnen. Maar kleding vind ik toch net iets stoerder.![]()
Dat krijg je als je te snel leestquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee Moder8tor geen sletten![]()
Waarom heb jij een duits paspoort?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nu ook een Duits paspoort.
Effe online zetten en er een topic over maken.
Nee...dat is voordeel, die halen jullie er wel weer uit met de toeslag voor credit card betalingen.quote:On line geld besparen
Als u deze boeking on line doorvoert, bespaart u ¤7.00 per stoel per persoon in vergelijking met onze telefonische tarieven. Voor deze boeking is dat een totale besparing van:
¤7.00 !
Bereid je voor op de 'landverrader' reacties, net als de moffenreacties enzo...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nu ook een Duits paspoort.
Effe online zetten en er een topic over maken.
had ik ben hem al kwijtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom heb jij een duits paspoort?![]()
Ah.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
had ik ben hem al kwijt
Had hallo_mensen eens voor mij gemaakt voor 2de identiteit.
Hij is namaakquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:10 schreef Palau het volgende:
[..]
Bereid je voor op de 'landverrader' reacties, net als de moffenreacties enzo...
Van die ongrappige inkoppertjes, je weet wel
Dus jij bent nu zo'n enge duitser.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb er nog 1 maar daar heb ik wel de Nederlandse nationaliteit op dus hij is nep
Dan wor het groen hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:20 schreef Life het volgende:
Hoi,
Ik ben er zojuist achter gekomen dat als je brood 2 weken laat staan dat het gaat schimmelen
En ik had nog wel zo'n honger
geen zin meer in..ben ik al van 8:30 aant doen :/quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:19 schreef Palau het volgende:
Ga je portfolio uitbreiden dan...
Kom langs dan laat ik je mijn hippe baard zien die terug is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:18 schreef snopprinses het volgende:
beh heb niks meer te doen..
Het is groen, zwart en nog wat kleurenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:22 schreef Palau het volgende:
[..]
Dan wor het groen he
Is nog best lekker hoor , ff de groene dingen erafhalen
Beetje bitter, maar het kan nog wel
Ik heb het wel eens op per ongeluk
Mother Russia, Moscowquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus jij bent nu zo'n enge duitser.![]()
ik mag niet wegquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom langs dan laat ik je mijn hippe baard zien die terug is.
heb jij een hippie baard? Ik een Taliban baard.. veel hipperquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom langs dan laat ik je mijn hippe baard zien die terug is.
welke opleiding doe je?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:25 schreef Maikuuul het volgende:
Zo gaar gek zijn die portfolio's etc ik moet dat ook maken maar ben er nog niet aan begonnen
Dus die portfolio bepaalt zo'n beetje een groot deel van de rest van je leven?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
welke opleiding doe je?
ik word op mn portfolio beoordeeld welke richting ik ga doen in januari :/
Dan komt het toch wel goed?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
welke opleiding doe je?
ik word op mn portfolio beoordeeld welke richting ik ga doen in januari :/
Maar die zijn Moslim en daar heb ik het niet zo mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb jij een hippie baard? Ik een Taliban baard.. veel hipper
wa gadde doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ey wie verheugt zich al op het filmpje als ik me standaard omlaag ga duwen zodat je me hendig veel vonken ziet ?
Volgens mij ben je kamikaze pilootquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ey wie verheugt zich al op het filmpje als ik me standaard omlaag ga duwen zodat je me hendig veel vonken ziet ?
ik hoop het, ik wil vormgeving gaan doen. dus hoop dat de leraren vinden dat ik daar het beste in ben..quote:
Ik, als de val ook wordt gefilmdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ik laat iemand gewoon achter me aan rijden met zijn digi foon dusquote:
"hendig sjiek"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gek dit is het plan he, kheb het wel eens gedaan maar tis hendig sjiekje weet wel de bok he waar je de brommer op zet, zodat je brommer op de standaard staat en staatie zo van de grond af, als je bent aant rijden op een recht stuk duw je deze omlaag
en zie je best veel vonken, is wel sjiek gek
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
Wa kunde nog meer doen dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik hoop het, ik wil vormgeving gaan doen. dus hoop dat de leraren vinden dat ik daar het beste in ben..
Maar de andere twee richtingen vind ik ook leuk..dus een ramp kan het nooit worden ;p
Maikuuul is niet echt een vertegenwoordiger van de jeugd meer vh kampquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"hendig sjiek"
damn.. de jeugd is niet meer bij te houden![]()
Anders ik wel. Mên, mijn maag knortquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hebhonger.
Authoring en Animatiequote:
Yes, ik weet niet zeker of ik em afkrijgquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:50 schreef _moder8or_ het volgende:
@ snopprinses. Jij gaat er vanavond mee aan de slag? Met mijn banner?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:53 schreef Palau het volgende:
[..]
Maikuuul is niet echt een vertegenwoordiger van de jeugd meer vh kamp
De moos ut gewoen in stand houwequote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:53 schreef the_legend_killer het volgende:
hendig sjiek dat num ich nog us Limbuurgse taal
Kiek oet ich bin van vinkeslaag !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:53 schreef Palau het volgende:
[..]
Hoezo dat gekquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:53 schreef Palau het volgende:
[..]
Sinds wanneer is verkrachting van de taal hetzelfde als Limburgsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De moos ut gewoen in stand houwe
Daluk pizza vuur TLKquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Anders ik wel. Mên, mijn maag knort
Doe het rustig aan. Als je hem toch vanavond af hebt en ik niet online ben, mag je me mailen naar willemsjeffrey1984 [at] gmail [dot] comquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:55 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Yes, ik weet niet zeker of ik em afkrijg
Maar je hebt em op zn laatst morgen
vaaaaan vinkeslaag maan ;pquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kiek oet ich bin van vinkeslaag !
*kuch* mag niet *kuch*quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:01 schreef Imberr het volgende:
Wat is een goed download programma? Ik moet n nieuwe hebben aangezien Ares geen verbinding meer wilt maken
okquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe het rustig aan. Als je hem toch vanavond af hebt en ik niet online ben, mag je me mailen naar willemsjeffrey1984 [at] gmail [dot] com
Dankuquote:
Och, zelfs kleuters zijn stoerderquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kiek oet ich bin van vinkeslaag !
Ok ok. Heb het al gedaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
Als je er 1 weet, zeg t dan ff op msn ofzo..
Lig je te slapen ? Ik ben stoere/toffe Limburgerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:07 schreef Palau het volgende:
Ja triest volk daaro manIk dacht dat Limburgers wel toffer zouden zijn
en ik ook!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lig je te slapen ? Ik ben stoere/toffe Limburger
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ok ok. Heb het al gedaan.
Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |