Dan moetje maar sneller zijnquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
Slapen.Trusten.
Tot morgen.
Kusjes.
![]()
Nu pas?!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef cerror het volgende:
Jullie posten bijster weinig woorden per post.
Viel me net op.
Nevrrrrr!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef cerror het volgende:
Jullie posten bijster weinig woorden per post.
Viel me net op.
Welke foto?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nu pas?!![]()
![]()
![]()
Ik ga jouw schattige foto gebruiken als plaatje op msn!!11!!!1![]()
Waarom dat?quote:
Ik zie nietsquote:
juistem..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:48 schreef C2C het volgende:
ménsén
ik ga slapén gék
ik bén moé
slaap lékkér
kus voor imberr
Héhé .:')quote:
Doe die webcam eens aan en spannende dingen doenquote:
mén dat wist ik nog niet eensquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef Lizz-n het volgende:
ik ga ook slape![]()
Btw ben net terug uit Scherpenzeel, wat een kutverbinding Scherpenzeel-Putten![]()
![]()
Trouwens bijdeze feliciteer ik snopprinses en spenky met hun Miss en Mister PUB titel![]()
Nee, liever nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe die webcam eens aan en spannende dingen doen
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:59 schreef cerror het volgende:
Webcams zijn verschrikkelijk.
Zet de jouwe nog es aanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:59 schreef cerror het volgende:
Webcams zijn verschrikkelijk.
Die van mij gaat njet aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zet de jouwe nog es aan![]()
![]()
Nog steeds last van die lamp dan?![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Die van mij gaat njet aan.
Misschien in het weekend.
Dat jij maar eens een lamp aandoet tijdens het cammenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zet de jouwe nog es aan![]()
![]()
Nog steeds last van die lamp dan?![]()
Ding werkt niet echt zonder goed daglichtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat jij maar eens een lamp aandoet tijdens het cammenBij jou was het de laatste keer pikdonker
Niet echt zin.quote:
t nut is dat ik dan iets te doen hebquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet echt zin.
En het nut vergaat me ook een beetje.
Lampen doen ook wonderen hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ding werkt niet echt zonder goed daglicht![]()
DaMook wil vast wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
t nut is dat ik dan iets te doen hebIk verveeeel me
Zeg jequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hier niet.
[..]
Die heeft geen cam geloof ik![]()
Is zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg je
Ik heb wel een camHad er 2, maar die 2e heb ik gisteren in de kliko gegooid omdat die het al een tijd niet meer deed
Die andere hangt boven aan mijn laptop
![]()
Is t ook jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:23 schreef Maikuuul het volgende:
Het is me best saai hier
Wat wilde je doen dan als ik dat eerder gezegd hadquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Is zo.
En had dat ff eerder gezegd ofzo [afbeelding]![]()
Dan had je em eerder aan kunnen zettenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat wilde je doen dan als ik dat eerder gezegd had
Valt wel mee tochquote:
Moet er wel gepost wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valt wel mee tochJij bent er en ik ben er
Dan is het altijd goed
Doen we tochquote:
Jawel hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja, maar t is niet echt interessant ofzo. Of wel?
Neequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:29 schreef cerror het volgende:
Toch aan het cammen? 14.gif
Dat wil zequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:29 schreef cerror het volgende:
Toch aan het cammen? 14.gif
Typisch vrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wil zeMaar mijn cam is boven en daar ben ik niet
Daarnaast wil ze niets doen voor d'r cam
Ja iddquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Typisch vrouwen.
Onze cam moet aan, dus dat doen we maar en dan doen ze zelf niets.
Wie weet wat ze aan het doen is terwijl ze naar je kijktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Typisch vrouwen.
Onze cam moet aan, dus dat doen we maar en dan doen ze zelf niets.
Ik zie graag wat ze doen terwijl ze kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wie weet wat ze aan het doen is terwijl ze naar je kijkt
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wie weet wat ze aan het doen is terwijl ze naar je kijkt
Stel je niet aan. Jij hebt n leuk koppiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]tijdens het loeren naar mijn grafkop?
Duidelijk nog nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Jij hebt n leuk koppie![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit tegengekomen.
Ik ben op fok de alcohollistische pessimist.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij moet echt es fatsoenlijk leuke opmerkingen in ontvangst leren nemen [afbeelding]
Dat wel ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben op fok de alcohollistische pessimist.
Ik dacht dat je zulks wel wist.
Dan weet je dan nu.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan weet je dan nu.
Ik hang soms de lolbroek uit maar ik ben ook maar een onzekere nerd die zijn heil zoekt in drank. 14.gif.
Alleen is mijn drank nu zoek.
Hij wilt gewoon zijn vingers in jou pruim deponeren, is dat nou nog niet duidelijk Ingrid ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij moet echt es fatsoenlijk leuke opmerkingen in ontvangst leren nemen [afbeelding]
rot opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon zijn vingers in jou pruim deponeren, is dat nou nog niet duidelijk Ingrid ?
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:59 schreef the_legend_killer het volgende:
2 flessen whiskey en 8 halve liters biertrusten
Ik geloof er geen zak vanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:59 schreef the_legend_killer het volgende:
2 flessen whiskey en 8 halve liters biertrusten
wil je er 1?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:01 schreef Maikuuul het volgende:
Wat leuk trouwens dat er nog geen Klaagbaak topic over mij is
quote:
quote:
succes danquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik ga weer naar school toe
Ben vandaag pas om 23:30 thuis![]()
Tot morgen![]()
![]()
Ik moet naar school direct tafeltennis wedstrijden spelen.quote:
Op de vroege ochtend...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet naar school direct tafeltennis wedstrijden spelen.
Geent ijd om tusendoor naar huis te gaan![]()
gisterochten wilden ze niet, dus heb ik ze maae eruit gehaald en met een bril rond gehuppeldquote:
* saaw hoort vaker verhalen over brillen en lenzen en is heel gelukkig met haar goeie oogjesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gisterochten wilden ze niet, dus heb ik ze maae eruit gehaald en met een bril rond gehuppeld
en vandaag gingen mn ogen weer pijn doen en rood worden nshit. Dus vandaag maar weer met de bril op werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |