Nee, ik denk iets van vijf minuten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:18 schreef Nickthedick het volgende:
Was het een lange sessie?
Misschien rukte je af omdat je je verveelde en voelde je je vooraf al niet denderend?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik denk iets van vijf minuten.
Ik ben vandaag wel al de hele dag moe, maar die enorme vermoeidheid na het rukken heb ik de laatste maanden altijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien rukte je af omdat je je verveelde en voelde je je vooraf al niet denderend?
Wat een flauwe laatste opmerking op een serieuze vraag van mij. Het kan mij niet schelen wat er wel en niet van Hem mag om eerlijk te zijn. Als ik zin heb dan doe ik het, punt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:36 schreef Drinkemaatje het volgende:
Is een standaard fysiologische reactie op klaarkomen bij mannen.
Maar in jouw geval: Je hebt minstens de ziekte van lyme, pfeiffer, bloedarmoede, stralingsziekte, slecht werkende schildklier. Dus misschien dat Hij je kan helpen. Mag rukken eigenlijk wel van Hem?
Heeft misschien niets met rukken te maken, maar meer met je algemene fysieke gesteldheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel al de hele dag moe, maar die enorme vermoeidheid na het rukken heb ik de laatste maanden altijd.
Als ik je profiel goed heb gelezen, heb je 'het' nog niet gedaan. Nu snap ik er niks meer van.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een flauwe laatste opmerking op een serieuze vraag van mij. Het kan mij niet schelen wat er wel en niet van Hem mag om eerlijk te zijn. Als ik zin heb dan doe ik het, punt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef ondeugend het volgende:
Masturberen is het beste middel om daarna lekker ontspannen in slaap te vallen.
Kan, maar misschien is die vermoeidheid wel een manier om je te straffen voor je zonden?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een flauwe laatste opmerking op een serieuze vraag van mij. Het kan mij niet schelen wat er wel en niet van Hem mag om eerlijk te zijn. Als ik zin heb dan doe ik het, punt.
Waarom heb ik er dan alleen last van na het rukken? Normaal gesproken dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heeft misschien niets met rukken te maken, maar meer met je algemene fysieke gesteldheid.
Klopt, maar wat heeft dat er mee te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Als ik je profiel goed heb gelezen, heb je 'het' nog niet gedaan. Nu snap ik er niks meer van.
Wacht maar ik zal je wat energie zendenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Pas op voor je karma, new age sletje.
Echt waar? Dat is taal die ik niet gewend ben van je FD...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
Het kan mij niet schelen wat er wel en niet van Hem mag om eerlijk te zijn. Als ik zin heb dan doe ik het, punt.
Het is nog altijd beter dan een meid van 16 verkrachten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:55 schreef BertV het volgende:
Het verderflijk kwaad der zelfbevlekking waart in 't duister om, en verteert de kracht der eerste jeugd...
niet volgens de bijbel...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan een meid van 16 verkrachten.
Eroquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:42 schreef erodome het volgende:
Opzich is dit princiepe uit te leggen, de meeste mannen zijn moe na een orgasme, de meeste vrouwen zijn dat niet.
Mannen gooien hun energie eruit met het orgasme, vrouwen wekken energie op door het orgasme, normaal gat dat in een prachtige gesloten cyclus tussen man en vrouw circelen, maar als de man spuit gooit hij de energie over naar de vrouw, vind ik niet erg hoor
Maar dan moet je er wel bewust mee bezig zijn, anders werkt dit niet zo zwaar.
Alles is energie pop, serieus...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:30 schreef richie29 het volgende:
[..]
Ero, ga je weer..hehe. Niet alles werkt alleen maar met Tarka's, Gurkaa's, Kolka's, cirkels of weet ik veel
![]()
Ik vind het meer zwevering uitleggen van chemische processen in je lichaam, maar goed.
Da's mijn mening![]()
Ik moet zeggen dat dat best meevalt hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef BennyNL het volgende:
je rukt teveel
Wat is veel, soms 3 keer op een dag, de andere keer 2 keer op een dag, en dan nog neuken..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef BennyNL het volgende:
je rukt teveel
Proberen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
FF serieus!
De man moet na de daad zijn geslachtsdeel in de vrouw laten tot de penis slap is..
Dit heet ook tantra
De man en vrouw delen op dat moment nml energie met elkaar en zodoende als je je te snel terugtrekt vanuit den vrouwe... (neem aan dat fuifduif2 een dame is)
Mis je gewoon dat stukje energie vanuit de vrouw die je terug had moeten krijgen
Om toch even te mierenneuken (Het is per slot van rekening sexualiteit nietwaar?)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Alles is energie pop, serieus...
Alles draait dus ook om energie en dat is geen grapje en er is niets zweverigs aan, is gewoon de realiteit van alledag....
Ik durf met enige stelligheid te zeggen dat een gemiddelde kubus niets van doen heeft met cirkels.quote:En ook alles werkt met circels, kan je controleren, uiteindelijk zijn alles circels, draaiende circels, tot aan de kern van elke cel aan toe
Het is niet meer dan de waarheid...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
FF serieus!
De man moet na de daad zijn geslachtsdeel in de vrouw laten tot de penis slap is..
Dit heet ook tantra
De man en vrouw delen op dat moment nml energie met elkaar en zodoende als je je te snel terugtrekt vanuit den vrouwe... (neem aan dat fuifduif2 een dame is)
Mis je gewoon dat stukje energie vanuit de vrouw die je terug had moeten krijgen
FuifDuif2 is één der edele delen welke zich in mijn onderbroek bevinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
FF serieus!
Dit heet ook tantra
één der edele delen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
FuifDuif2 is één der edele delen welke zich in mijn onderbroek bevinden.
Om de energie overdracht niet te doorbreken, seks is een cyclus van energie die rondgaat in beide, als je te vroeg terughaalt dan verlies je energie, is gewoon zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
FuifDuif2 is één der edele delen welke zich in mijn onderbroek bevinden.
Maar mag ik vragen waar je deze wijsheid vandaan haalt? Waarom moet ie erin blijven totdat hij slap is?
Zucht, alls is energie, dat is gewoon een wetenschappelijk feit hoor...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 05:08 schreef paladin het volgende:
[..]
Om toch even te mierenneuken (Het is per slot van rekening sexualiteit nietwaar?)
De stelling dat alles energie is is wel erg breed en vaag . Hoeveel joules is het gevoel van een orgasme?
En als je die dingen opdeeld en de kleinste deeltjes ervan bekijkt dan zal je zien dat dat circels zijn, ook dit is een controleerbaar wetenschappelijk feit en heeft geen donder met new age te maken, maar goed, jij weet het vast beter dan de wetenschapquote:Ik durf met enige stelligheid te zeggen dat een gemiddelde kubus niets van doen heeft met cirkels.
Om nog maar niet te beginnen over octadeäders.
(/anti-new-age-mode)
Whehehe, ik denk toch dat dit meer het verschil is tussen wetenschappelijke benadering en je eigen verklaring vinden voor gevoelens e.d.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 05:08 schreef paladin het volgende:
Om toch even te mierenneuken (Het is per slot van rekening sexualiteit nietwaar?)
De stelling dat alles energie is is wel erg breed en vaag . Hoeveel joules is het gevoel van een orgasme?
Ik durf met enige stelligheid te zeggen dat een gemiddelde kubus niets van doen heeft met cirkels.
Om nog maar niet te beginnen over octadeäders.
(/anti-new-age-mode)
Ik WIST het gewoon..hahahaha. Ik wist gewoon toen ik de reply zag dat jij zou beginnen over de cirkels opdelen in de kleinste delen, die dus rond zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:40 schreef erodome het volgende:
En als je die dingen opdeeld en de kleinste deeltjes ervan bekijkt dan zal je zien dat dat circels zijn, ook dit is een controleerbaar wetenschappelijk feit en heeft geen donder met new age te maken, maar goed, jij weet het vast beter dan de wetenschap
Maar wat voor een energie is dat dan? Warmte, wrijving, of iets anders? Het woord energie vind ik erg abstract en zeker binnen de new age cultus wordt het maar te pas en te onpas gebruikt om bepaalde processen te verklaren, maar nooit wordt ingegaan op over wat voor een energie wij het nu eigenlijk hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Om de energie overdracht niet te doorbreken, seks is een cyclus van energie die rondgaat in beide, als je te vroeg terughaalt dan verlies je energie, is gewoon zo.
Wijsheid is te vinden in de eeuwenoude wijsheid van oa tantra
Het is een wetenschappelijke stelling dat massa uit te drukken is in energie. Dat houdt echter niet in dat alles energie is. Omgekeerd kan ik ook alle energie uitdrukken in massa, Zal ik je woorden eens meten met microgrammen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Zucht, alls is energie, dat is gewoon een wetenschappelijk feit hoor...
Je mag de wetenschap erop na slaan als je dat wil.
Zover ik weet is biomagnetische straling het gevolg van de processen in je cellen, niet hetgeen waarop je cel 'runt'.quote:Je bent je er toch wel van bewust dat zelfs wij mensen lopen op een soort van stroom, dat we werken door pulsen die door ons heen gaan, dat elke cel zijn eigen biomagnetische straling heeft?
[..]
Uh, de kleinste (aangenomen) deeltjes zijn strings, dat zijn geen cirkels maar trillingen.quote:En als je die dingen opdeeld en de kleinste deeltjes ervan bekijkt dan zal je zien dat dat circels zijn, ook dit is een controleerbaar wetenschappelijk feit en heeft geen donder met new age te maken, maar goed, jij weet het vast beter dan de wetenschap
Ik als WFL-er moet Paladin gelijkgeven. Als je zegt 'alles is energie', dan kun je net zo goed zeggen 'alles is massa', 'alles is beweging', 'alles is positie en impuls' of 'alles is tijd'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:12 schreef erodome het volgende:
Ik heb geen zin de boeken erbij te pakken waarin de wetenschappelijke uitleg staat met officiele bronnen, maar goed als jij het beter weet, so be it, geen zin in dit wellus nietus spelletje.
Ik heb gezegd dat het controleerbaar is en dat is het, in mijn eigen woorden krijg ik het toch niet uitgelegd omdat dat mijn kennisgebied niet is.
Fuifje, als je dat wil weten raad ik je aan om eens in de theorie van tantra te duiken, heb niet zo'n zin om er hier op verder te gaan zo.
Wikipediaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:24 schreef JMrules het volgende:
Wikipedia kan het misschien beter/mooier uitleggen....
Dan stel ik voor dat jij nu de rol van zeer goede encyclopedie gaat spelen en haarfijn uitlegt hoe het met die energie cirkel dingen zitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wikipedia.
Waarschijnlijk de grootste berg desinformatie die de wereld ooit gekend heeft....
Je hebt het hier over een encyclopedie die door zo'n beetje iedereen bewerkt kan worden, en jij gaat ervan uit dat het een goede encyclopedie is?!?!?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:33 schreef JMrules het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat jij nu de rol van zeer goede encyclopedie gaat spelen en haarfijn uitlegt hoe het met die energie cirkel dingen zit![]()
Ik nodig de 'alles is energie en cirkels'-verdedigers uit om binnen WFL daar een topic over te openen. Waarbij ook Wikipedia behandeld kan worden. Dan kan er hier ontopic verdergepraat worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt het hier over een encyclopedie die door zo'n beetje iedereen bewerkt kan worden, en jij gaat ervan uit dat het een goede encyclopedie is?!?!?![]()
We laten even de oprichter zelf aan het woord:Oprichter erkent kwaliteitsproblemen Wikipedia-artikelen
Hiermee lijkt mij wel duidelijk dat Wikipedia als bron volledig onbetrouwbaar is, simpel omdat je niet kan weten wat wel of geen onzin is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |