Ja zo was íe ongeveer, die show was gister en zaterdag nog op tvquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:35 schreef Agiath het volgende:
Ik weet niet precies hoe die ook alweer ging, maargoed
"De mens komt oorspronkelijk uit Afrika he, dus op een gegeven moment zegt de helft van: "wij gaan effe de overkant chekke, gaan jullie mee?" En hun zo van, nee![]()
En nu zitten ze daar allemaal van: "Ik heb honger"
JA DAN HAD JE MAAR MEE MOETEN GAAN HE ":D:D
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:22 schreef TC03 het volgende:
Ook zijn rap is wel grappig. In Eindhovens accent: "Sjongejonge, dat is toch niet meer normaal meer. Eerst de koningin bedreigen, dan zo'n arm vrouwke achter de trekhaak. Dat heb toch niks meer met voebal te maken."
Allemaal spreekwoorden bedacht door lilleke mensen!quote:Op zondag 22 januari 2006 05:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
ik heb hem toevallig vandaag nog beluisterd. "Handgranaat, hij wel, hoe moet hij daaraan komen? Allemaal bluf, allemaal bluf"
of bij functioneel naakt, over knappe-lelijke mensen
"Zoals wij in Eindhoven zeggen: Karakter is belangrijk, maar ge moet er ook mee over straat kennen"
"Zeggen ze wel: 'ware schoonheid zit van binnen', ja het zal wel zijn, maar ware lelijkheid zit ook vaak van buiten hoor"
" 'van een mooi bord kan je niet eten'. Nou van een mooi bord kan je prima eten, en als je het op hebt, heb je nog wat leuks om naar te kijken.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:16 schreef bmwdevil het volgende:
Mensen zeggen dat ik niet zo goed tegen me verlies kan, maar dat is het niet... Ik heb er gewoon niet zoveel ervaring mee...![]()
Dat weet ik nog goed jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:48 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ja en we gingen ook helemaal geen appels plukken in de nonnentuin, dat weet je wel Henk.
Jij vond 't toch ook fijn?
Ik zat elke keer weer helemaal onder man!
[..]
Prima kick.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:30 schreef bierzuipert het volgende:
» Er is al 975 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:24 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Dat weet ik nog goed ja
quote:Op donderdag 25 september 2008 03:07 schreef Tichelaar het volgende:
Hink-stap-sprong, hink-stap-sprong, lege vrouwen met een rode vissenkom?
Of is dat Teeuwen?
Dat is de omschrijving door Teeuwen?quote:Op donderdag 25 september 2008 03:50 schreef solem2 het volgende:
theo maassen is een filosofaster die, ondanks zijn omhooggevallen achtergrond, appeleert aan het denkniveau van het midden- en kleinbedrijf die net als ene "giphart" wel erg zijn best doet om zijn gebrek aan schrijverstalent te verbloemen met KIJK-wetenschap. Om het maar zo interessant mogelijk te houden voor de kids. Toch is ie wel grappig hoor
tevens VOOR teeuwen, immersquote:Op donderdag 25 september 2008 04:03 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dat is de omschrijving door Teeuwen?
Hey, wat? Hedde gij een HAVO diploma ofzo? Verrekdese Willie Wortel!quote:Op donderdag 25 september 2008 04:39 schreef solem2 het volgende:
je kan je natuurlijk afvragen of zogenaamd anti-geengageerde kleinkunst verheerlijkt moet worden.
Dat tegenwoordig een show alleen maar slaagt als er eentje op de voorste rij afgezeken wordt. ook al is het een natuurlijk een aangever. Het vervalt uiteindelijk altijd weer in een anti-anti-geengageerde caberatier die ooit weer de show gaat stelen. Verwachting is wel dat er ooit eentje zich masturberend ontlaadt op het publiek en dat iedereen de dvd dan ook weer gaat kopen.
quote:In Afrika daar smaken rauwe bonen nogal zoet
omdat er altijd ergens wel een hongersnoodje woedt
je zit dan psychologisch net iets sneller in een dal
daarom zeg ik Afrikaantjes vier toch ook eens carnaval!
Ze maken mij de pis niet lauw
het heeft tieten, zit te zeiken, 3 keer raden..ja een vrouw!
ze maken mij de pis niet lauw
ik ben een beetje misselijk 'k hoop dat 'k het binnen hou
en in het midden oosten daar heb je een conflict
daar lijkt mij polonaise uitermate voor geschikt
argumenten gaan dan ongemerkt over in gelal
nou dan hoor je al van verre, ja daar is het carnaval
hup kom op die beentjes wijd ik blijf je altijd trouw
dat is geen schoudervulling, nee dat is gewoon m'n bouw
Amerika, het land van Bush..dat is de president
het zijn de nieuwe nazi's al word dat door hun ontkend
ze roeiden indianen uit, een volk kwam ten val
ja, er zijn nog indianen maar alleen met carnaval
ik hou van jonge meisjes, want die zijn zo lekker nauw
doe maar weer een ander ik verveel me nogal gauw
In China daar eet iedereen elke dag chinees
dat kan toch niet gezond zijn, altijd bami met wat vlees
daarom adviseer ik frietje met of broodje bal
want dat is wat wij eten hier tijdens carnaval
het kan heel even pijn doen als ik 'em naar binnen douw
de boodschap die is duidelijk, hou maar op met dat ge-au
Nee, dan de buitenlanders, wat zijn het er toch veel
dat heet dan met een mooi woord multicultureel
ja, ik zeg niet dat het vol is want dan klinkt er straks een knal
en dat kan ik niet gebruiken want dan mis ik carnaval
er zit ook wel wat bloed bij maar het meeste is cacao
dat wijf dat moet niet zeiken zolang ik d'r onderhoud
Alle moslim terroristen, of ja een heleboel
die zijn bereid te sterven voor een hoger doel
want dan mag je maagden neuken, in kleine honderdtal
maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval
Nogal logisch, dat is wel een imitatie van Theo Maassen, maar bij lange na niet de beste.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:48 schreef Spooky4u het volgende:
dat Lauwe Pis hier nog niet te vinden is:
[..]
Kende da ète?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:53 schreef dubidub het volgende:
intimi
'Je hoefde bij ons op het bedrijf de naam Henk van den Tillaart maar te laten vallen, en iedereen wist over wie je het had. Over Henk van den Tillaart natuurlijk.'quote:Op donderdag 25 september 2008 16:53 schreef dubidub het volgende:
Geen zin om het relaas van Henk van den Tillaart hier neer te plempen, intimi weten waar ik het over heb.
Henk was altijd bezig... Notities maken, aantekeningen maken, dingen noteren, enzovoorts...quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
'Je hoefde bij ons op het bedrijf de naam Henk van den Tillaart maar te laten vallen, en iedereen wist over wie je het had. Over Henk van den Tillaart natuurlijk.'
'Henk deed ook altijd van die aparte dingen. Dan vroor 't dat 't kraakte, koud, koud, en dan trok hij handschoenen aan. Ja, dat is dan misschien een slecht voorbeeld'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |