Nee hoor, je hebt er alleen last van met knipperen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:33 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Als er echt iets in zit moet je idd even langs de dokter, die haalt het er dan uit. Het pijn doen is waarschijnlijk een hoornvliesbeschadiging, je zal het waarschijnlijk vannacht nog het meest merken als je ogen dicht zijn (en je oogleden op de beschadiging 'drukken'). Ik zou het er iig zo snel mogelijk uit laten halen om verdere problemen te voorkomen.
kijk, dat is nou adviesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:34 schreef Foo_niks het volgende:
EHBO ,die vonk is heet brand vast op je oogbol.
ze druppelen hem in en met een klein boortje verwijderen ze de roest.
Niet laten zitten krijg je een hoop problemen (Ondervinding )
Beter met iemand samen gaan aangezienze je behandelde oog aftapen en je daardoor geen diepte meer ziet ,erg ongemakkelijk in het verkeer.
dagje rust en je kan weer verder slijpen
beter EHBO kan je nu ook terecht ,slaap je een stuk confortabeler en de roest krijgt geen kans zich te nestelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:38 schreef PeeJie_ het volgende:
Aha een stukje metaal dus, ja vonken zijn dus metaal, kut had ik vanmiddag dus naar de dokter moeten gaan, nou morgenochtend maar meteen doen ....
Ok in ieder geval bedankt voor deze reactie en die reactie hierboven, ik ga nu maar is naar beneden het nummer van de EHBO zoeken ..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:34 schreef Foo_niks het volgende:
EHBO ,die vonk is heet brand vast op je oogbol.
ze druppelen hem in en met een klein boortje verwijderen ze de roest.
Niet laten zitten krijg je een hoop problemen (Ondervinding )
Beter met iemand samen gaan aangezienze je behandelde oog aftapen en je daardoor geen diepte meer ziet ,erg ongemakkelijk in het verkeer.
dagje rust en je kan weer verder slijpen
O ja je rust met je hoofd tegen een beugel en rust met je kin op een steun tijdens het uitboren dus het kan niet fout gaan
Alleen die draaiende boor richting je oog blijft wennen
Wat hierboven staat, klopt als een bus, ik heb het zelf ook twee keer meegemaakt, splinter uit oog verwijderen, de eerste keer moest ik ook terugkomen om roest te laten verwijderen, nou zelfs deze deskundige kreeg het niet voor elkaar bij mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:31 schreef robber57 het volgende:
Ga naar de ehbo, ik heb het verschillende malen gehad en ben daarvan 2x naar de huisarts gegaan(2 verschillende huisartsen) en alletwee hebben ze er een bende van gemaakt.
Splinters uit ogen verwijderen is een handigheidje wlke (kennelijk) zoiets als typen is; je moet het veel doen en bijhouden om het echt goed te kunnen doen, kennelijk is de praktijk bij de gemiddelde huisarts niet voldoende om er echt handig mee te zijn.
Op de ehbo in een ziekenhuis hebben ze meestal er een aantal mensen voor die niets anders doen dan slinters verwijderen want daar waar de huisarts bij mij 20 minuten mee aan het prutsen was had de man van de ehbo hem er in 3 minuten uit.
Voor ie eraan begon keek hij eerst met een loep in mijn oog en vroeg me of ik er soms zelf aan had zitten prutsen omdat het wondje vol met beschadigingen zat...
Ga met dit soort narigheid nooit naar de dokter, ga er mee naar het ziekenhuis en als ze vragen waneer het gebeurt is: lieg! , zeg dat het net gebeurt is anders krijg je te horen dat je eerst naar de huisarts moet en dat is het laatste wat je wilt, geloof me...
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:48 schreef Houniet het volgende:
hij is bij de arts geweest zojuisten het gaat goed met hem [afbeelding]
Good for youquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:52 schreef PeeJie_ het volgende:
Woeiiii ben net naar de dokter geweest en voordat ik naar de dokter ging had ik nog gekeken, ik zag niks meer maar voelde het wel.. En de dokter zei dat hij ook niks zag (5x vergroot) terwijl ik het eerst duidelijk kon zien. Het is nu alleen geirriteerd en daardoor lijkt het alsof het er nog zit, zit nu zal in en verband voor .. en morgen moet het goed zijn anders moet ik de huisarts bellen.. Echt bedankt voor jullie reactie's!!!!
Ja die waren goed alle roosters passen er mooi inquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:52 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn de bakken wel mooi gelukt?
jaaaaaaaaa lekkerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:30 schreef R0ADKILL het volgende:
Als het er zo uit gaat zien zou ik inderdaad meer even naar de dokter gaan
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:56 schreef Anpagliwin het volgende:
[..]
JaJe kent hem persoonlijk?
Wens hem dan maar veel sterkte en beterschap van mij![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |